مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

مراقبت از پوست در زمستان برای داشتن پوستی صاف و یکدست

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
مراقبت از پوست در زمستان برای داشتن پوستی صاف و یکدست

مراقبت از پوست در زمستان برای افراد زیادی در سراسر جهان به مسئله مهمی تبدیل شده است. افرادی هستند که پوستی عالی و بدون نقص دارند؛ اما عمر این پوست عالی با سردشدن هوا به پایان می‌رسد. غم‌انگیز است نه؟ بیشتر خانم‌ها یا آقایانی که دغدغه داشتن پوست خوب دارند، با سردشدن هوا به استفاده مدوام از مرطوب کننده و آب‌رسان رو می‌آورند. شوربختانه استفاده مداوم از مرطوب کننده نمی‌تواند زبری و خشکی هوای زمستان را آنچنان که باید رفع کند؛ پس ما زیبایی دوستان باید به دنبال راه دیگری برای خلاصی از شر پوست خشک و زبر باشیم. ما به شما نکات و راهنمایی که نیاز دارید را می‌رسانیم. قصد ما این است که به شما مراقبت‌هایی را معرفی کنیم که ضمن مرطوب کنندگی پوست، به پوست شما کمک کند تا رطوبت و آب از دست ندهد؛ پس همراه ما باشید.

در ادامه شما با 4 معجزه برای پوست آشنا می‌کنیم، این مواد می‌توانند پوست شما را شاداب و مرطوب کنند و مراقبت از پوست در زمستان را به عهده بگیرند. رسیدن به نتیجه عالی با استفاده از این مواد آسان است؛ اما شرایط خاص خود را دارد. چه شرطی؟ شرط مهمی که باید حتماً به آن عمل شود استمرار است. استمرار در استفاده به این معنی نیست که شما مقدار زیاد این مواد را استفاده کنید، استمرار در استفاده یعنی همانطور که غذا خوردن ترک نمی‌شود استفاده از این مواد هم ترک نشود؛ پس یک روتین خاص انتخاب کنید و این روتین را هرگز ترک نکنید.

روغن آرگان | روغنی ضروری برای مراقبت از پوست در زمستان

روغن آرگان برای مراقبت از پوست در زمستان

روغن آرگان مراکشی از بهترین، مرغوب‌ترین و معروف‌ترین روغن‌ها برای مراقبت از پوست در زمستان است. به همین علت است که روغن آرگان را با نام طلای مایع می‌شناسند. علت محبوبیت این روغن تبلیغات بی‌پایه و اساس تاجرها برای فروش اجناسشان نیست. علت محبوبیت روغن فقط و فقط کاربرد گسترده و خواص بسیاری است که دارد. مولکول‌های تشکیل‌دهنده این روغن کوچک هستند و به همین علت از بین لایه‌های پوست به راحتی عبور می‌کنند. رفتن مولکول‌های چربی به عمق پوست یعنی رطوبت‌رسانی و آب‌رسانی عمیق پوست، یعنی یک‌بار برای همیشه از دست پوسته‌ پوسته‌های پوست راحت‌شدن. فکر می‌کنیم این نهایت آروزی یک فرد با پوست خشک برای زمستان باشد.

ما با معرفی روغن آرگان به این آرزوی شما آمین گفتیم. در صورتی که شما از دسته افرادی هستید که از چرب‌شدن و چرب‌ماندن پوستتان نفرت دارید و حس خفگی پوست به شما دست‌ می‌دهد، بشتابید. طلای مایع مملو از اسیدهای چرب و ویتامین E است. نتیجه وجود این عناصر ایجاد چربی با بافت سبک است که استفاده از این محصول را با حس خوب همراه می‌کند.

گلیسیرین | معجزه شادابی پوست

گلیسرین برای مراقبت از پوست در زمستان

به احتمال زیاد شنیده‌اید که می‌گویند وجود فلانی برای کاری واجب است؟ حالا ما به شما می‌گوییم وجود گلیسیرین برای مراقبت از پوست در زمستان واجب است. امکان ندارد فردی با پوست خشک و پوسته پوسته در زمستان باشید و به گلیسیرین فکر نکرده باشید. حتماً گلیسیرین تهیه کنید؛ اما بعد از تمام‌کردن این مقاله. تهیه یک محصول به این معنی نیست که مشکل خشکی پوستتان حل می‌شود نه، برای حل‌شدن مسئله خشکی پوست باید به شکل روتین از آن استفاده کنید. خرید محصول و رهاکردن آن کنار باقی محصولات مراقبتی و گرد خوردن آن هیچ کمکی به شما و پوستتان نمی‌کند. باید از محصولات مراقبتی به شکل مرتب استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

خب از اصل مسئله دور نشویم، داشتیم از خوبی‌های گلیسیرن می‌گفتیم. هیدراته‌کردن پوست از وظایف اصلی این روغن است. پوستی که هیدراته باشد سد محکمی در برابر سرمای استخوان‌سوز و رطوبت‌سوز زمستان دارد. از کاهش خشکی پوست بگیرید تا جلوگیری از پیری پوست همه از توانایی‌های گلیسیرین برای پوست است.

هیالورونیک اسید | ضروزی ترین ماده برای مراقبت از پوست

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات پوست است که مراقبت از پوست در زمستان و تابستان را به عهده دارد. به علت اینکه این اسید از ترکیبات اصلی پوست است با استفاده از یک مرطوب کننده حاوی این اسید می‌توانید به پوست سرما‌زده خود جان دوباره بدهید بدون اینکه هزینه نجومی‌ کرده باشید یا ماده خاصی تهیه کرده باشید. مراقبت از پوست امکانات خاصی نیاز ندارد، فرمول عالی برای مراقبت از پوست انتخاب هشیارانه محصولات است. با استفاده از این اسید طبیعی می‌توانید آب و رطوبت را از اعماق پوست به سطح بکشید و مهم‌تر اینکه رطوبت و آب را روی پوست نگه دارید. با توجه به دلیلی که بالا ذکر کردیم یعنی وجود این اسید در پوست، شما می‌توانید با خیال راحت و بدون توجه به نوع پوستتان از این اسید استفاده کنید.

آلوئه ورا | ناجی انواع پوست

آلوئه ورا

رسیدیم به شناخته‌‌شده‌ترین قسمت مراقبت از پوست در زمستان. همه ما با آلوئه ورا آشنا هستیم. بیشتر افراد از آلوئورا برای آفتاب سوختگی یا ماسک‌های سفید کننده استفاده می‌کنند؛ اما نکته جالب این است که می‌‌شود بدون توجه به فصل از این ماده همه فن حریف استفاده کرد. ترکیبات آلوئه ورا می‌تواند طیف وسیعی از خواص را پوشش دهد. یعنی شما می‌توانید یک ماده به نام آلوئه ورا تهیه کنید تا بیشتر آسیب‌های پوستتان را جبران کنید و ویژگی‌های مثبت پوستتان را ارتقا دهید. عالی نیست؟ وجود آلوئورا در سبد روتین شما بهترین تصمیمی است که یک دوستدار زیبایی می‌گیرد.

سخن پایانی

در این نوشته شما را با روش های مراقبت از پوست در زمستان آشنا کردیم و ۴ ماده اساسی را در روتین مراقبت پوست نام بردیم. شما می‌توانید محصولاتی بر پایه و اساس هر کدام از این ۴ محصول در فروشگاه اینترنتی اردمی پیدا کرده و تهیه کنید. برای این کار کافی است سفارشتان را در کمتر از ۵ دقیقه ثبت کنید تا مسئولان فروشگاه، کالای مدنظرتان را به آدرستان ازسال کنند.

دیدگاه‌ها 5555بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>