تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رنگ های جذاب لاک مات برای فصل پاییز را انتخاب کنید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
رنگ های جذاب لاک مات برای فصل پاییز را انتخاب کنید

لاک مات جزو لاک های پرطرفدار است. هنگام انتخاب رنگ های جذاب لاک مات باید به فصل سال نیز توجه کنید. در اینکه پاییز پادشاه فصل‌‌ها است هیچ شکی نداریم و دل‌فریبی رنگ‌ های پاییزی خانم‌های خوش‌سلیقه را به این فکر می‌اندازد که رنگ و لعاب لباس‌‌ها و آرایش خود را عوض کنند و با رنگ های جدید به استقبال پاییز بروند. برای انتخاب رنگ لاک خود کافی است نگاهی به اطراف خود بیاندازید و از طبیعت الهام بگیرید.

طیف رنگ قهوه ای، قرمز، سبز، آبی و خاکستری همه از رنگ‌هایی به‌شمار می‌آیند که انتخاب و استفاده از آن‌ها در فصل پاییز کاملاً به‌جا است. کافی است طیف رنگ مدنظر خود را انتخاب و امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم هرگز از ایده‌گرفتن از طبیعت پشیمان نخواهید شد. مثلاً استفاده از لاک قهوه‌ای به‌همراه یک بافت زیتونی می‌تواند ایده‌ی مناسبی برای روزهای زیبای پاییزی باشد؛ این ترکیب رنگ ایده‌ای از طبیعت همین روزهای سال است. در ادامه رنگ های زیبا و جذاب لاک را برای انتخاب در فصل پاییز پیشنهاد می‌دهیم. پس با ما همراه باشید و لذت ببرید.

۱. رنگ قهوه ای

انتخاب رنگ لاک برای پاییز | لاک قهوه‌ایاگر به دنبال انتخاب رنگ لاک برای پاییز امسال خود هستید فقط کافی است برای یک لحظه برگ های خشک پاییزی و فنجانی از کاکائو را در کنار شومینه ای گرم و پرحرارت تصور کنید. در این صورت متوجه می‌شوید که رنگ قهوه ای دقیقاً همان رنگ مناسب برای آرایش ناخن در فصل زیبای پاییز است.

۲. رنگ زیتونی

زیتونی مناسب انتخاب رنگ لاک برای پاییزنماد تغییر فصل از تابستان به پاییز را در برگ درختان مشاهده می‌کنیم. برگ درختان قبل از زرد شدن، رنگ زیتونی پیدا می‌کنند. با این حساب چه بهتر که در انتخاب رنگ لاک برای پاییز از طبیعت الهام بگیریم و یکی از رنگ های جذاب لاک مات خود را زیتونی برگزینیم. دقت داشته باشد رنگ زیتونی با رنگ های زرد، نارنجی، بنفش و قهوه ای هم‌خوانی بیشتری دارد.

۳. رنگ بنفش

رنگ بنفشرنگ بنفش یکی از رنگ های جذاب لاک مات بوده که بسیار محبوب و پرطرفدار است و طیف تیره این رنگ برای لاک نیز نسبت به دیگر لاک ها برازنده‌تر به نظر می‌رسد. برای ست‌کردن لباس یا اکسسوری خود با رنگ بنفش می‌توانید از رنگ مشکی یا سفید کمک بگیرید.

۴. رنگ شاه توتی

شاه توتی از دیگر رنگ های جذاب لاک ناخن برای پاییز است.رنگ شاه توتی نیز از آن دسته رنگ هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و اگر به دنبال انتخاب رنگ لاک مات برای پاییز می‌گردید، لاک شاه توتی رنگ را فراموش نکنید. این طیف رنگ برای مراسم هایی مانند شب یلدا بسیار شیک و پرطرفدار است.

۵. رنگ قرمز یاقوتی

رنگ قرمز یاقوتی از رنگ های جذاب لاک ماترنگ قرمز برای تمام فصول قابل استفاده است. از آنجایی که در طیف رنگ ها، قرمز یاقوتی جزو رنگ های گرم است، پس انتخاب مناسبی برای لاک مات در شب و روزهای پاییز به حساب می‌آید. این رنگ برای ست‌کردن با رنگ مشکی انتخاب بسیار مناسب و البته جذابی است.

۶. رنگ طوسی

رنگ طوسیپاییز فصل رنگ هاست؛ به همین دلیل بعضی از خانم‌ها، تمایل به انتخاب رنگ لاک خنثی برای پاییز دارند. رنگ طوسی انتخاب مناسبی برای لاک مات است و به‌راحتی با دیگر اکسسوری ها ست می‌شود. ناگفته نماند این رنگ به علت هم‌خوانی که با دیگر رنگ ها داشته در خیلی از طراحی های ناخن رنگ پایه قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با یک جستجوی ساده طرح دل‌خواه خود را یافته و در یک عصر پاییزی خود را مهمان یک طراحی ناخن زیبا کنید.

۷. رنگ سبز

رنگ سبز

اگر ست لباس پاییزی شما بین رنگ های خردلی، مشکی یا سبز است و برای انتخاب رنگ لاک مات نمی‌دانید چه رنگی مناسب‌تر است، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ سبز است. مطمئن باشید با این رنگ دلتان نیز سبز خواهد شد.

۸. ترکیبی از رنگ زرد و سفید

رنگ زرد از رنگ های جذاب لاک ماتزرد، رنگی الهام‌بخش و محرک خوبی برای بهبود سیستم عصبی بوده و از رنگ های جذاب لاک، لباس، کفش یا هر وسیله‌ی دیگری به شمار می‌رود. انتخاب رنگ لاک مات زرد برای پاییز و استفاده از آن در کنار لاک هایی به رنگ سفید، بنفش، سبز و حتی مشکی نیز بسیار زیبا و شیک است.

۹. ترکیبی از رنگ سورمه ای و کرم

رنگ ترکیبی از سورمه ای و سفیدرنگ سورمه ای از آن رنگ های جذاب لاک است که به‌راحتی با هر چیزی ست می‌شود و به هر رنگ پوستی می‌آید. در این بین ترکیب لاک سورمه ای با رنگ کرم یا سفید، از محبوبیت خاصی برخوردار است. عکس بالا یک طرح مینیمالی از این ترکیب رنگ زیباست.

نکته مهم: خیلی از افراد در انتخاب رنگ برای لباس، کیف، کفش، لاک ناخن و … فاکتورهای مهمی مانند رنگ پوست، علاقه، فصل سال، مکانی که می‌خواهند به آنجا بروند را در نظر می‌گیرند. در این بین کمتر کسی وجود دارد که به روان‌شناسی رنگ ها توجه کند. هر رنگ با خود دریایی از انرژی‌ها را دارد که می‌تواند حتی به‌طور ناخودآگاه روی روحیه ما اثر بگذارد. پس آغوش خود را روی همه‌ی رنگ ها باز کنید و با انتخاب رنگ های متنوع و جدید به خود انرژی بدهید.

سخن پایانی

لاک مات به‌واسطه‌‌ی زیبایی خاصی که به ناخن می‌دهد طرفداران خاص خودش را دارد. استفاده از رنگ های جذاب لاک مات، این زیبایی را دو چندان می‌کند. پس از خرید لاک مات باید بدانید که هر رنگ را کجا استفاده کنید. مقاله‌ی ۸ روش انتخاب لاک مناسب برای موقعیت های مختلف، راهنمای خوبی در این زمینه برای شما خواهد بود. ناگفته نماند برای شما که به دنبال خریدی مطمئن و سریع محصولات آرایشی و بهداشتی هستید،‌ فروشگاه اینترنتی اردمی انتخاب مناسبی است. اردمی با ارائه‌ی مجموعه ای از معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی، امکان خریدی لذت‌بخش را برای شما همراهان عزیز فراهم آورده است.

منبع: Byrdie دیدگاه‌ها برای رنگ های جذاب لاک مات برای فصل پاییز را انتخاب کنید بسته هستند 39835بازدید
دیدگاه‌های کاربران

Comments are closed.

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه