مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش را با چه ملاکی انتخاب کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۱۰ دقیقه
بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش را با چه ملاکی انتخاب کنیم؟

استفاده از مرطوب کننده برای زیر آرایش هزارویک فایده دارد. ترکیبات آبرسانِ مرطوب‌ کننده‌ها رطوبت پوست را تضمین می‌کنند. از طرف دیگر مرطوب کننده به‌‌عنوان پایه آرایش عمل می‌کند تا آرایش ماندگارتر شود و جلوه‌ای زیباتر پیدا کند. مرطوب کننده‌ها پوست را نرم و ابریشمی می‌کنند و جلوی پیری زودهنگام آن را می‌گیرند. اهمیت استفاده از مرطوب کننده برای زیر آرایش به اندازه‌ای است که سلاطین آرایش و زیبایی، مرطوب کننده‌های بی‌شماری روانه بازار کرده‌اند. انصافاً به شما حق می‌دهیم در انتخاب بهترین مرطوب‌ کننده‌ برای زیر آرایش سردرگم شوید. از آنجایی که رسم داریم بهترین اطلاعات آرایش و زیبایی را در اختیار همراهان خود قرار دهیم، در این مطلب به مشخصات بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش اشاره می‌کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب تا انتها، مرطوب کننده دلخواه را برای زیر آرایش انتخاب کنید و آرایشی زیبا و پوستی ابریشمی را به چهره خود هدیه دهید.

نوع پوست خود را مشخص کنید

سم‌زدایی و پاکیزگی پوست با نمک

برای شما گفتیم که استفاده ازبهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش هزارو‌یک نکته دارد. یکی از مهمترینِ این نکته‌ها، تشخیص نوع پوست است. به عبارت دیگر بسته به نوع پوست خود باید دنبال مرطوب کننده برای زیر آرایش بگردید. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید نوع پوست در ۳ گروه اصلی دسته‌بندی می‌شود. پوست حساس، پوست چرب و پوست خشک. هر کدام از این پوست‌ها رسیدگی خاصِ خودشان را نیاز دارند. مرطوب کننده نیز باید مناسب با این پوست انتخاب شود تا آرایش جلوه‌ای زیبا پیدا کند. در ادامه درباره انواع پوست حساس، چرب و خشک و شیوه انتخاب بهترین مرطوب کننده برای این پوست‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم.

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های حساس

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های حساس

انصافاً به افرادی که پوست حساسی دارند حق می‌دهیم که وسواس بیشتری درباره انتخاب بهترین مرطوب کننده داشته باشند. این پوست‌ها به شرایط محیطی حساسیت بیشتری نشان می‌دهد و به‌راحتی ملتهب می‌شوند. در نتیجه باید مرطوب کننده‌ای انتخاب کنید که استفاده از آن همراه مواد آرایش، التهاب پوست را به دنبال نداشته باشد. ترکیبات این مرطوب کننده باید پوست حساس را کاملاً نرم و صیقلی کند و بستری مناسب برای مواد آرایشی فراهم نماید. مرطوب کننده برای پوست حساس باید ترکیباتی ملایم داشته باشد. منظور از ملایم، ترکیبات ضدالتهابی است. غلظت این مرطوب‌ کننده هر چقدر رقیق‌تر باشد، بهتر است. پوست‌های حساس به بسیاری از ترکیبات شیمیایی واکنش نشان می‌دهند. در نتیجه مرطوب کننده‌ای برای زیر آرایش در پوست‌های حساس انتخاب کنید که ترکیبات ملتهب‌کننده پوست نداشته باشد.

Special Price ‎106,200 تومان

Regular Price: ‎118,000 تومان

٪10

تجربه ثابت کرده مرطوب کننده‌هایی که ترکیباتی ژل‌مانند دارند، پوست‌های حساس را ملتهب نمی‌کنند. ترکیبات این مرطوب‌ کننده‌ها سریعاً جذب لایه‌های عمق می‌شود و بستری مناسب برای آرایش ایجاد می‌کند. از آنجایی که به قول قدیمی‌ها کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند، مرطوب کننده‌ای با عصاره میوه‌ها خریداری کنید. این مرطوب کننده‌ها پوست را تقویت می‌کنند و رطوبت را به‌ مدت بیشتری در آن نگه می‌دارند.

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های چرب

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های چرب

افراد زیادی را با پوست چرب سراغ داریم که به دلیل چربی بیش‌از‌حد پوست خود، فکر استفاده از مرطوب کننده برای زیر آرایش را از سر بیرون می‌کنند. از بسیاری لحاظ باید به این افراد حق داد. مرطوب کننده‌های زیادی در بازار وجود دارد که حالتی روغنی و چرب به پوست می‌دهد. اینجاست که انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مرطوب‌ کننده‌ای مناسب پوست چرب است که تعادل میان چربی طبیعی پوست و ترکیبات آبرسان را حفظ کند. مرطوب کننده‌های بدون چربی انتخاب مناسبی برای این پوست‌ها به حساب می‌آید. در حین خرید مرطوب کننده به عبارت Oil Free توجه کنید. این عبارت به معنای بدون چربی است و از نبود چربی در مرطوب کننده حکایت دارد.

ترکیبات مرطوب کننده برای پوست چرب نیز بهتر است رقیق باشد. این ترکیبات بهتر به داخل پوست نفوذ می‌کند و جلوی تجمع چربی را می‌گیرد. به افرادی که ساعتهای زیادی در طول روز را بیرون از منزل می‌گذرانند و فرصتی برای ترمیم آرایش ندارند، مرطوب کننده بدون چربی با اسید هیالورونیک (Acid Hyaluronic) را پیشنهاد می‌کنیم. اسید هیالورونیک، نوشداروی پوست به حساب می‌آید. این اسید دارای ترکیبات بسیاری قوی است. در نتیجه پس از استفاده از آن، پوست به مدت چندین ساعت نیاز به آبرسانی مجدد ندارد.

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های خشک

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش در پوست‌های خشک

زیرسازی پوست خشک برای آرایش کار بسیار دشواری است. بسیاری از مواد زیرسازی، حالتی پوسته‌پوسته ایجاد می‌کنند. بعضی از این ترکیبات نیز جلوه‌ای وصله‌دار و ناهماهنگ به پوست می‌دهند. از طرف دیگر از آنجایی که با پوست خشک روبه‌رو هستیم، باید این پوست بیشتر از پوست‌ حساس یا چرب، آبرسانی شود. به همین دلیل تاکید داریم مرطوب کننده‌ای برای زیرسازی آرایش در پوست‌های چرب انتخاب کنید که ترکیباتی سرشار از مواد آبرسان و مغذی داشته باشد.

ترکیباتی مانند شیر و هلو انتخاب مناسبی در مرطوب کننده برای پوست خشک به حساب می‌آیند. خاصیت آبرسانی این ترکیبات به اندازه‌ای است که پوست را تا ۱۲ ساعت مرطوب نگه می‌دارد. در آبرسانی پوست خشک سخاوت به خرج دهید و مقدار زیادی مرطوب کننده روی آن بمالید. سپس اجازه دهید ترکیبات این مرطوب کننده کاملاً جذب پوست شود. در نهایت آرایش را آغاز کنید و از چهره‌ای زیبا و آرایشی ماندگار لذت ببرید.

سخن پایانی

بهترین مرطوب کننده برای زیر آرایش باید شرایطی که در بالا به آن‌‌ها اشاره کردیم را دارا باشد. امیدواریم به لطف این اطلاعات، راحت‌تر از همیشه مرطوب کننده دلخواه را انتخاب کنید و آبرسانی پوستتان را تمام‌و‌کمال انجام دهید. اگر هم دوست دارید محصولی مناسب پوستتان داشته باشید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه انواع محصولات با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب موجود است. ضمن اینکه برای شناخت نوع پوستتان می‌توانید روی راهنمایی‌های کارشناسان زیبایی ما حساب باز کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی در انتخاب مرطوب کننده برای زیر آرایش دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 5716بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>