مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

چرا از سرم پوست در شب استفاده کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
چرا از سرم پوست در شب استفاده کنیم؟

کسی را سراغ نداریم که با ویژگی‌های چشمگیر سرم پوست آشنا نباشد. با این حال سرم پوست زمانی اثربخشی بیشتری دارد که راه‌ و روش درست استفاده از آن را بدانیم. از طرف دیگر با توجه به اینکه سرم پوست نسبت به دیگر محصولات رسیدگی به پوست قیمت بیشتری دارد، شرط عقل این است که از این محصول به گونه‌ای استفاده کنیم تا بهترین اثربخشی را داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها، استفاده شبانه از سرم پوست است. اگر این محصول را به‌درستی استفاده کنید، پوست شما از همیشه زیباتر و لطف‌تر خواهد شد. جالب اینجاست سرم فقط برای زیبایی پوست استفاده نمی‌شود. این محصول جلوی ایجاد جوش‌های آکنه را می‌گیرد و التهاب‌های پوستی را از بین می‌برد. پوستی که با سرم پوست تقویت شده باشد، قوام بیشتری پیدا می‌کند و هرگز روی چین‌و‌چروک‌‌ها را نمی‌بیند. در این مطلب به اهمیت استفاده از سرم پوست در شب می‌پردازیم.

کاهش آثار خستگی در پوست

کاهش آثار خستگی در پوست

گرد و غبار و آلودگی‌ها راه خود را به پوست شما پیدا می‌کنند. چربی پوست نیز روی آن جمع می‌شود و حالتی خسته و بی‌طراوت به پوست می‌دهد. به عارضه‌‌هایی که گفتیم، خستگی ناشی از کار بیش‌از‌حد و بی‌خوابی شبانه را نیز اضافه کنید. هزارویک سم در آلودگی‌های هوا وجود دارد. این آلودگی‌ها باید هر چه‌ سریع‌تر از پوست پاک شود. به همین دلیل بر اهمیت استفاده از سرم پوست در شب تاکید داریم. به شما حق می‌دهیم اگر شب‌ها خسته باشید و حوصله‌ای برای استفاده از سرم پوست پیدا نکنید. با این حال بر خستگی غلبه کنید و حتماً قبل از خواب، روی پوست خود سرم بمالید. این سرم در طول شب روی پوست باقی می‌ماند و فرایند تولید سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد. پوستی که در طول شب به آن سرم زده‌اید، التیام پیدا می‌کند تا صبح با چهره‌ای شاداب و بانشاط از رختخواب بلند شوید.

کاهش ظاهری منافذ پوست

کاهش ظاهری منافذ پوست

باید با این واقعیت باید روبه‌رو شد که منافذ پوست را نمی‌توان برای همیشه تنگ کرد. با این حال از آنجایی که سرم های پوست ترکیباتی ملایم دارند، به‌سرعت به داخل منافذ پوست نفوذ می‌کنند. این ترکیبات به لایه‌های عمیق پوست می‌رسند و منافذ آن را کاملاً تمیز می‌کنند. در نتیجه جلوی مسدودشدن منافذ پوست گرفته می‌شود. از طرف دیگر ترکیبات سرم پوست به‌گونه‌‌ای است که تولید چربی اضافی را کنترل می‌کند. در نتیجه منافذ پوست جلوه‌ای کوچک‌تر پیدا می کنند. اجازه دهید سرم روی پوست شما از شب تا صبح باقی بماند تا قسمت‌های عمیق منافذ پوست کاملاً تمیز شود.

افزایش خاصیت آبرسانی سرم پوست

افزایش خاصیت آبرسانی سرم پوست

انصافاً باید اعتراف کرد ترکیبات کرم‌های مرطوب‌ کننده آن‌گونه که باید و شاید به داخل قسمت‌های عمیق پوست نفوذ نمی‌کنند. در نتیجه پوست از داخل به‌خوبی آبرسانی نمی‌شود. این شرایط درباره کرم‌هایی با جنس غلیظ و متراکم بیشتر اتفاق می‌افتد. اینجاست که اهمیت استفاده از سرم پوست در شب مشخص می‌شود. سرم‌های ‌پوست ترکیباتی رقیق دارد که به‌راحتی به قسمت‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. برای افزایش خاصیت آبرسانی سرم پوست، بهتر است آن را شب روی صورت بمالید. در این شرایط ترکیبات کرم فرصتی پیدا می‌کنند تا به‌راحتی به لایه‌های زیرین پوست راه پیدا کنند. پوستی که شب به آن سرم زده‌اید، در صبح روز بعد از داخل و خارج آبرسانی شده است.

برطرف کردن چین‌ و چروک های پوست

برطرف کردن چین‌ و چروک های پوست

جالب است بدانید پوست شما در حین خواب، التیام می‌یابد. در نتیجه شب، بهترین زمان برای استفاده از محصولات رسیدگی به پوست است. در بین تمامی این محصولات، سرم انتخاب بهتری برای استفاده شبانه به حساب می‌آید. سرم‌ها ترکیبات ضدپیری دارند. استفاده شبانه از این سرم‌ها و چروک‌‌ها را از بین می‌برد و جلوی پیری زودهنگام پوست را می‌گیرد. از طرف دیگر پوست در طول شب‌ سلول‌های تازه بیشتری تولید می‌کند. فرایند تولید کلاژن نیز شب‌ها بیشتر انجام می‌شود. پوستی که سلول‌های تازه بیشتری دارد و تولید کلاژن در آن افزایش پیدا کرده، جوان‌تر می‌شود و روی پیری را نمی‌بیند.

سخن پایانی

اهمیت استفاده از سرم پوست در شب به اندازه‌ای است که هرچقدر به آن تأکید کنیم، کم گفته‌ایم. امیدواریم اطلاعاتی که درباره استفاده شبانه از سرم پوست مطرح کردیم، شما را به استفادهاز این محصول ارزشمند متقاعد کرده باشد. اگر هم خواستید برای تهیه سرم صورت عالی اقدام کنید، ما به شما فروشگاه اینترنتی اردمی را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشنی را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب تهیه کنید. راستی شما چه تجربه‌ای از استفاده از سرم پوست صورت دارید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 2580بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه