تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اهمیت کرم دور چشم | بهترین سن استفاده از آن کدام است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
اهمیت کرم دور چشم | بهترین سن استفاده از آن کدام است؟

بهترین کرم دور چشم چقدر در سبد خرید سلامت شما جا باز کرده است؟ آیا با اهمیت استفاده از بهترین کرم دور چشم آشنا هستید؟ از آنجایی که پوست دور چشم در مقایسه با دیگر نقاط بسیار نازک‌تر است، طبیعتاً بیشتر در معرض آسیب های پوستی می‌باشد. عارضه های پوستی رایجی مانند چروک، تیرگی، پف و افتادگی دور چشم علاوه بر اینکه تهدیدی برای سلامت این ناحیه هستند، از زیبایی چشم نیز می‌کاهند. راه های مختلفی برای مراقبت از پوست دور چشم وجود دارد که یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها، استفاده از بهترین کرم دور چشم است. این محصول علاوه بر درمان حداکثری عارضه های مطرح شده، تا حد بسیاری در پیشگیری از بروز چنین عارضه هایی تواناست. حال آنچه در این بین اهمیت دارد زمان استفاده از این محصول است. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا به بهترین سن استفاده کرم دور چشم پی ببرید.

اهمیت استفاده از کرم دور چشم

اهمیت استفاده کرم دور چشم

پوست دور چشم نسبت به دیگر قسمت‌های پوست صورت، حساس‌تر است. به همین دلیل با افزایش سن، نشانه‌های پیری در دور چشم نمایان می‌شوند. از طرف دیگر فقط چین و‌ چروک ها پوست دور چشم را تهدید نمی‌کنند و لکه های سیاه و پف‌ زیر چشم، به‌عنوان دیگر عارضه های رایج دور چشم شناخته می‌شوند. اهمیت این عارضه ها به اندازه‌ای است که متخصصان پوست اصرار ویژه‌ای به خرید و استفاده از بهترین کرم دور چشم دارند تا این کرم، محافظت مناسبی را برای تمامی عارضه‌های دور چشم ایجاد کند. حال سؤال اینجاست که بهترین سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است؟ برای گرفتن پاسخ خود ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین سن برای خرید و استفاده از کرم دور چشم

بهترین سن برای استفاده و خرید کرم دور چشم

باور عموم بر این است که افرادی که پا به سن گذاشته‌اند باید به فکر خرید کرم دور چشم باشند؛ اما متخصصان پوست نظر دیگری دارند و پیشنهاد می‌کنند با شروع سومین دهه زندگی و اوایل ۲۰ سالگی، به فکر خرید کرم دور چشم باشید. با این حساب اگر سن‌و‌‌سال شما بیشتر از این حرف‌هاست، پیشنهاد می‌کنیم کرم‌های معمولی دور چشم را خریداری نکنید و با خرید بهترین کرم دور چشم، مدت‌زمانی که کرم دور چشم استفاده نمی‌کردید را تا حدی جبران کنید. کاملاً مشخص است به هر اندازه که زودتر استفاده کرم دور چشم را آغاز کنید، به همان اندازه دیرتر شاهد چین و چروک و دیگر عارضه های دور چشم خواهید بود.

ترکیبات کرم دور چشم

ترکیبات کرم دور چشم

محصولات دور چشم دارای ترکیبات و فرمول ویژه‌ای برای پوست دور چشم هستند. به همین دلیل نیز سرم یا کرم های دور چشم نسبت به کرم های مرطوب‌ کننده صورت، ساختاری غلیظ‌تر دارند. چربی و مواد فعال این محصولات بیشتر بوده و عموماً با ترکیباتی مانند ویتامین C، پپتید (Peptides)، رتینول (Retinol)، سرامید (Ceramid) و اسید هیالورونیک (Hyaluronic) سروکار داریم. این ترکیبات به تولید کلاژن بیشتر در پوست دور چشم کمک می‌کنند و جلوی از بین رفتن رطوبت در پوست این ناحیه را می‌گیرند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال خرید بهترین کرم دور چشم هستید، کرمی با این ترکیبات خریداری نمایید.

اقدامات مهم دیگر برای مراقبت از پوست دور چشم

اقدامات مهم دیگر برای مراقبت از پوست دور چشم

از آنجایی که نور خورشید عامل مهمی در پیری زودرس پوست دور چشم شناخته می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار خرید بهترین کرم دور چشم، بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم را نیز خریداری نمایید. در این صورت با استفاده این محصولات، بیشتر نگرانی‌‌های شما برای عارضه های دور چشم از بین می‌رود. فراموش نکنید در کنار استفاده از بهترین محصولات مراقبتی حتماً باید به سبک زندگی خود نیز توجه کرده و در صورت نیاز آن را اصلاح کنید. ورزش کردن، نوشیدن آب به میزان لازم در طول شبانه‌روز، وجود سبزیجات فراوان در برنامه غذایی روزانه، استفاده از عینک آفتابی در مقابل نور خورشید، عدم استفاده از دخانیات و … از جمله‌ی مهم‌ترین اقداماتی است که باید به آن‌ها توجه کرد.

پیشنهاد ویژه

امیدواریم با توضیحاتی که دادیم در جریان مناسب‌ترین سن استفاده از کرم دور چشم قرار گرفته و اهمیت استفاده از این محصولات را کاملاً درک کرده باشید. در نتیجه اگر این اطلاعات، شما را به فکر خرید بهترین کرم دور چشم انداخته است، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم های دور چشم باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. سپس با «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم»، از پوست حساس این ناحیه مراقبت کنید. در پایان اگر شما هم تجربه‌ یا نظری در خصوص استفاده و خرید کرم دور چشم دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Webmd دیدگاه‌ها 5923بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه