مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

خرید بهترین کرم برای درمان جوش صورت بزرگسالان

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
خرید بهترین کرم برای درمان جوش صورت بزرگسالان

بیشترین خریدارانِ بهترین کرم ضد جوش را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند و این وضعیت باعث‌شده تا بسیاری بر این باور باشند که فقط نوجوانان . جوانان دچار آکنه می‌شوند. اما جوش پیر و جوان نمی‌شناسد و بزرگسالان بسیاری را سراغ داریم که کرم های ضد جوش معمولی برای درمان عارضه‌ی آن‌ها کفاف نمی‌کند و به دنبال خرید بهترین کرم ضد جوش هستند. به همین دلیل با توجه به اهمیت جوش در بزرگسالان، در ادامه راهنمایی برای خرید بهترین کرم برای درمان جوش صورت بزرگسالان را آماده کرده‌ایم. امیدواریم با آگاهی از این اطلاعات، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از شر جوش های دردسرساز خلاص شوید.

آشنایی با جوش در بزرگسالی

آشنایی با جوش بزرگسالان

همان‌گونه که حتماً در جریان هستید به‌هم‌خوردن تعادل در هورمون‌های بدن نوجوانانی که در سنین بلوغ به سر می‌برند، ترشح بیشتر چربی را به دنبال دارد. چربی مازاد، با مسدود کردن منافذ پوست، موقعیت را برای بروز جوش مهیا می‌کند. از طرف دیگر منافذ پوست بزرگسالان نیز به دلایل خشکی و آلودگی بسته می‌شود. در این مواقع نیز جوش ها راه خودشان را به پوست پیدا می‌کنند. با این حساب می‌توان گفت بهداشت پوست، حرف اول را در جلوگیری از بروز جوش صورت بزرگسالان می‌زند. در نتیجه باید با توجه به نوع جوش، به فکر خرید و استفاده از بهترین کرم ضد جوش برای درمان جوش صورت بزرگسالان باشید.

انواع جوش صورت در بزرگسالان

انواع جوش بزرگسالان

جوش به ۲ گروه اصلی التهابی و غیرالتهابی تقسیم می‌شود. جوش های غیرالتهابی را با نام‌های جوش سرسفید یا سر سیاه می‌شناسیم. بسته‌شدن منافذ پوست بر اثر ترشح بیش از‌ حد چربی، جوش سرسفید را به دنبال دارد. اگر منافذ پوست باز باشند، محتویات کومدون یا همان جوش در مجاورت هوا، تغییر رنگ داده و به اصطلاح اکسیده می‌شوند. در چنین مواقعی شاهد جوش سر سیاه هستیم.

از طرف دیگر جوش های التهابی با ۲ نوع جوش قرمز و زرد شناخته می‌شود. التهاب جوش های سرسفید و سیاه باعث بروز آکنه قرمز می‌شود و گسترش آن به قسمت‌های داخل پوست، جوش زرد را ایجاد می‌کند. تجربه نشان داده است خرید بهترین کرم ضد جوش، درمان مناسبی برای آکنه سرسفید و سرسیاه است؛ اما در کنار خرید بهترین کرم ضد جوش برای درمان آکنه های قرمز و زرد، باید بیشتر مواظبت آن‌ها باشید و تا جایی که امکان دارد روی این جوش ها مواد آرایشی نزنید.

علت بروز جوش صورت بزرگسالان

علت بروز آکنه

افزایش ترشح هورمون‌های مردانه در دوران بلوغ، ایجاد جوش ها را به دنبال دارد. این هورمون‌ها چربی بیشتری در پوست ایجاد می‌کنند و منافذ پوستی را می‌بندند. این فرایند در آکنه بزرگسالان با تفاوت اندکی صورت می‌گیرد. در این حالت از آکنه، اختلال در سوخت‌و‌ساز پوست و تجمع سلول‌های مرده، مسیر منافذ پوست را مسدود می‌کند و شرایط برای بروز جوش مهیا می‌شود.

در نتیجه اگر بزرگسال هستید و گرفتار جوش شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با پرس‌و‌جو و تحقیق، بهترین کرم ضد جوش را برای درمان آن خریداری نمایید، سپس شرایط را برای سوخت‌و‌ساز بهتر سلول‌‌های پوست مهیا کنید و شب‌ها به اندازه کافی بخوابید. استرس نیز دلیل مهمی در آکنه بزرگسالان است و با آرامش و خوردن خوراکی‌های کم‌چرب، جلوی بروز جوش را بگیرید. خوراکی‌های قندی و شیرین نیز احتمال بروز و تشدید آکنه را افزایش می‌دهد و بهتر است این غذاها را کنار بگذارید. جالب است بدانید ورزش تأثیر بسیاری در جلوگیری از ایجاد آکنه دارد؛ چراکه با تحرک بیشتر، چربی و قند مازاد سوخته می‌شود و این مواد فرصتی برای تبدیل به چربی پوست پیدا نمی‌کنند.

پیشگیری و درمان جوش صورت بزرگسالان

بهترین کرم برای پیشگیری و درمان جوش بزرگسالان

نبود تعادل در هورمون‌های نوجوانان در دوران بلوغ امری کاملاً طبیعی است و به همین دلیل به راحتی نمی‌توان جلوی آکنه نوجوانان را گرفت، اما آکنه در دوران بزرگسالی قابل کنترل است به شرط‌ اینکه، با مشاهده اولین نشانه‌های جوش، به فکر خرید و استفاده از بهترین کرم ضد جوش باشید. سپس با خرید پاک کننده‌ آرایش، صورت را از هرگونه آلودگی، چربی و مواد آرایش پاک کنید.

خرید لوازم آرایش دارای ترکیبات ضدباکتری نیز گزینه مناسبی برای جلوگیری از بروز جوش به‌حساب می‌آید. از طرف دیگر از آنجایی که لایه بیرونی پوست در بزرگسالان، ضخامت بیشتری دارد، با کرم های مرطوب کننده، سطح پوست را نرم و صیقلی کنید تا سلول‌‌های مرده شرایطی برای نفوذ به داخل منافذ پوست پیدا نکنند. مصرف ویتامین B2 نیز اثربخشی چشمگیری در کاهش ترشح چربی پوست دارد و از آنجایی که ویتامین C، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین کرم ضد جوش، یک کرم مرطوب‌ کننده عالی و باکیفیت نیز خریداری نمایید.

امیدواریم با رعایت توضیحاتی که در میان گذاشتیم، هرگز روی آکنه را نبینید، اما اگر به هر دلیلی در سن بزرگسالی گرفتار جوش شدید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم های ضد جوش مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین کرم ضد جوش را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی در کاهش بروز جوش در بزرگسالان دارید و روش‌های جالبی را برای خرید بهترین کرم ضد جوش می‌دانید در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Kanebo دیدگاه‌ها 2309بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه