تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۵ نکته مهم درباره اکستنشن مژه که کمتر درباره آن ها شنیده اید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
۵ نکته مهم درباره اکستنشن مژه که کمتر درباره آن ها شنیده اید

داشتن مژه هایی بلند و حجیم در آرایش صورت بسیار مهم و البته جذاب است؛ به همین دلیل هم هست که همیشه افراد بسیاری به دنبال خرید بهترین مارک ریمل می‌گردند. امروزه در کنار خرید ریمل، اکستنشن مژه نیز طرف‌داران زیادی پیدا کرده است؛ اما اکستنشن مژه از آن راه‌کارهای افزایش طول و حجم مژه است که رابطه‌ی مستقیمی با سلامت و همچنین زیبایی چشم دارد. به همین دلیل باید اطلاعات کاملی از جزئیات، مراقبت‌ها و اقدامات قبل و بعد از اکستنشن مژه داشته باشیم. در همین راستا قصد داریم در ادامه به بررسی نکات مهم درباره اکستنشن مژه بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

۱. اکستنشن مژه نیاز به مراقبت و ترمیم دارد

نگهداری از اکستنشنیکی از نکات مهم درباره اکستنشن مژه توجه به کیفیت است. هزارویک قیمت مختلف برای اکستنشن مژه وجود دارد؛ اما اکستنشنی که دست‌کم ۲ تا ۴ هفته دوام داشته باشد، ارزان تمام نمی‌شود. از طرف دیگر ترمیم یا برداشتن آن هم رایگان نیست و باید هزینه‌ای پرداخت کنید. اگر اکستنشن مژه باکیفیتی انجام داده باشید، این اکستنشن معمولاً تا ۲ مرتبه قابل ترمیم است و در نهایت باید آن را کاملاً بردارید و دوباره اکستنشن کنید. این نکته‌ را هم در نظر داشته باشید که پس از اکستنشن‌، به جذابیت و زیباترشدن مژه‌هایتان عادت می‌کنید و سخت می‌توانید دیگر از آن استفاده نکنید. در نتیجه شاید بهتر باشد هزینه‌ای که برای اکستنشن مژه کنار گذاشته‌اید را صرف خرید بهترین مارک ریمل کنید.

۲. اکستنشن مژه فرایندی زمان بر است

زمان بر بودن فرایند اکستنشن مژهاز دیگر نکات مهم درباره اکستنشن مژه در نظر داشتن زمان انجام این فرایند است. بسته به مهارت و دقتی که آرایشگر دارد، اکستنشن مژه در بازه‌های زمانی مختلفی به طول می‌انجامد؛ اما عموماً یک آرایشگر متخصص این فرایند را در حدود ۹۰ دقیقه انجام می‌دهد. ناگفته نماند آرایشگرهای حساس و بادقتی هم هستند که تا حدود ۳ ساعت اکستنشن مژه را طول می‌دهند که البته این زمان با توجه به میزان تراکم مژه ای که مشتری درخواست کرده است، قابل تغییر می‌باشد.

در طول مدتی که آرایشگر مژه ها را اکستنشن می‌کند نیز یک لایه سیلیکونی روی پلک و همچنین پوست زیر چشم قرار می‌گیرد که تحمل این لایه چندان خوشایند نیست و اگر چشم های حساسی داشته باشید، به احتمال زیاد در این مدت از چشم های شما اشک جاری می‌شود. در این فرایند چشم های شما باید کاملاً بسته باشد؛ حتی می‌توانید چرت کوتاهی نیز بزنید. اگر هم به راحتی خواب‌تان نمی‌برد، بهتر است سرتان را با گوش فرادادن به موسیقی گرم کنید.

۳. اکستنشن مژه‌ مدل های مختلفی دارد

اکستنشن مژه‌ مدل های مختلفی داردهر بار که مژه ها را اکستنشن می‌کنید، خمیدگی متفاوتی پیدا می‌کنند. عموماً مژه ها به شکل C حالت داده می‌شوند که انصافاً هم زیبا و جذاب است، گاهی اوقات نیز مژه ها به شکل J حالت می‌گیرند و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنند. در این بین مواد اکستنشن مژه نیز در حالت گیری مژه ها تأثیر دارد و هر کدام از مدل های اکستنشن مژه با خز طبیعی، خز مصنوعی، ابریشم و موی انسان حالت گیری متفاوتی دارد.

تجربه نشان داده است اکستنشن مژه با خزه طبیعی یا مصنوعی گزینه‌ی بهتری نسبت به اکستنشن های موی طبیعی انسان است؛ چراکه موی طبیعی شکنندگی بیشتری دارد و به‌آسانی کنده می‌شود. اکستنشن ابریشمی نیز به راحتی روی مژه ها قرار نمی‌گیرد و فرایند کاشت دشواری دارد. با این حساب اگر به جای اکستنشن مژه، ترجیح می‌دهید جذابیت مژه های طبیعی خود را با ریمل بیشتر کنید پیشنهاد می‌کنیم دور ریمل های بی‌کیفیت را خط بکشید و همیشه به دنبال خرید بهترین مارک ریمل باشید.

۴. این اقدامات را قبل از اکستنشن مژه انجام دهید

اقدامات قبل از اکستنشن مژهدر حالت استاندارد قبل از اکستنشن مژه باید به یک‌سری نکات توجه داشته باشید. به این صورت که نباید هیچ اثری از ریمل روی مژه های شما باشد؛ چراکه آرایشگر قادر به اکستنشن مژه های ریمل زده نخواهد بود. اگر هم قبل از اکستنشن مژه، ریمل ضد آب زده‌اید، حتماً این ریمل را با پاک‌ کننده آرایش مخصوص ریمل ضد آب کاملاً پاک کنید؛ چراکه ترکیبات ریمل ضد آب جلوی چسبیدن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی را می‌گیرد. ضمناً نیازی به فرمژه‌ زدن قبل از اکستنشن مژه ها نیست.

۵. این اقدامات را بعد از اکستنشن مژه انجام دهید

اقدامات بعد از اکستنشن مژهپس از اکستنشن مژه نباید دست‌کم تا ۲۴ ساعت مژه های شما خیس شود؛ چراکه در این بازه‌ی زمانی مژه های اکستنشن شده به اندازه‌ کافی خشک نشده‌اند و رسیدن آب به مژه ها باعث می‌شود تا کمتر از یک هفته شاهد ریزش آن‌ها باشیم. بهتر است یک برس مژه کوچک داخل کیف خود بگذارید و از این برس برای حالت دهی مژه های اکستنشن شده کمک بگیرید. در حین پاک‌ کردن آرایش هم مواظب باشید تا مواد پاک‌ کننده با مژه ها تماس نداشته باشند. استفاده از پاک‌ کننده آرایش روغنی نیز پیشنهاد نمی‌شود چرا که روغن، چسب اکستنشن مژه را حل می‌کند و مژه‌های اکستنشن‌شده زودتر می‌ریزد. مالیده شدن مژه‌های شما به بالش نیز یکی دیگر از دلایل ریزش مژه‌های اکشتنشن‌شده به حساب می‌آید.

در مجموع باید گفت اکستنشن مژه جذابیت زیادی دارد؛ اما اگر بعد از بررسی این پنج نکته مهم درباره اکستنشن مژه از این کار صرف‌نظر کرده‌اید و به فکر خرید ریمل افتاده‌اید و می‌خواهید بهترین مارک ریمل را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فروشگاه اینترنتی اُردمی بیاندازید و از میان برند‌های معتبر، بهترین مارک ریمل را انتخاب و خریداری کنید. در همین راستا مطالعه‌ی مقاله‌ی «بایدها و نبایدهای استفاده درست از ریمل»، خالی از لطف نیست. در پایان اگر شما هم نکات جالبی از اکستنشن مژه می‌دانید، این موارد را با ما و دیگر خواننده‌ها در قسمت نظرات در میان بگذارید.

منبع: Hudabeauty دیدگاه‌ها 3996بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه