تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش‌هایی برای زیباتر جلوه دادن آرایش چشم

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
روش‌هایی برای زیباتر جلوه دادن آرایش چشم

چشم‌­ها پنجره­‌ای رو به سوی درون شما هستند که می­‌توانند دیگران را جذب کنند. هنگام آرایش چشم نکات زیر را در نظر بگیرید تا چشم­‌های شما بزرگ­تر، جذاب­‌تر و زیباتر به نظر بیایند.

مواد براق را به‌جای مواد مات انتخاب کنید

درخشندگی، نور را منعکس می­‌کند و چشم­‌های شما را روشن­‌تر و هوشیارتر نشان می­‌دهد. سایه­‌هایی که به طور کلی چشم را جذاب­‌تر نشان می­‌دهند، قهوه‌ای و مسی- طلایی هستند.

مژه‌­ها را فر بزنید

مژه‌­های فرخورده، چشم­‌ها را بزرگ­تر و زیباتر نشان می­‌دهد. همیشه قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید.

مژه‌­های پایین چشم را حجیم کنید

با استفاده از قلم‌مو کوچک، سایه را بین مژه­‌های پایین بزنید تا جلوه آن­ها را بیش­تر کند. رنگ شکلاتی مات برای این مورد، چشم­‌ها را بزرگ­تر و جذاب­‌تر می­‌کند.

خط چشم دنباله دار

خط چشم­ گربه‌ای درست به شکل یک خنجر و واقعا جذاب است. سایه یا خط چشم خود را تا چند میلی­‌متر بعد از گوشه انتهایی چشم ادامه دهید تا حالت جذاب و گربه مانند به چشم­‌های شما بدهد. ریمل بیش­تر، روی مژه­‌های گوشه انتهایی، حالت دنباله سایه را تشدید می‌­کند.

از سایه سفید استفاده کنید

سایه چشم سفید بسیار قدرتمند است و شما می‌توانید به کمک آن کارهای جادویی و خارق‌العاده‌ای در آرایش چشم انجام دهید. سایه سفید می‌تواند استخوان بالای ابروی شما را برجسته‌تر و یا گوشه‌های درونی چشم را روشن‌تر نشان دهد. این ترفندی برای پوشش دادن تیرگی پوست گوشه‌های داخلی چشم است.

استفاده از خط چشم روشن

زیرخط چشم پلک پایین، از خط چشم صورتی یا آبی کمرنگ استفاده کنید تا جلوه درخشان‌تری به چشمان خود بدهید. از خط چشم سفید استفاده نکنید چون غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

منبع: Womenshealthmag دیدگاه‌ها 5771بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه