مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

بررسی دلیل اهمیت ماسک صورت شب از نگاه متخصصان

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بررسی دلیل اهمیت ماسک صورت شب از نگاه متخصصان

خرید بهترین ماسک صورت نیازی جدید در دنیای پوست و زیبایی به‌حساب نمی‌آید و افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، به خوبی از فایده‌های بهترین ماسک صورت نسبت به ماسک های معمولی باخبر هستند؛ اما ماسک صورت شب پدیده‌ای نسبتاً جدید در دنیای پوست و زیبایی شناخته می‌شود و مدتی است که سروصدای زیادی به راه انداخته است. متخصصان پوست نیز تأکید بسیاری دارند که به جای ماسک های معمولی، به فکر خرید بهترین ماسک صورت شب باشیم. در نتیجه از آنجایی که این تأکید بی‌دلیل نیست، در ادامه ابتدا قصد داریم ببینیم ماسک شب چه ترکیباتی دارد و سپس چرا متخصصان پوست و زیبایی تأکید به خرید بهترین ماسک صورت شب دارند. پس با ما همراه باشید.

ماسک صورت شب چیست

ماسک صورت شب چیست؟

ماسک های صورت شب که در بازار گاهی با نام کرم شب هم شناخته می‌شوند، ترکیباتی متراکم‌تر نسبت به ماسک های روزانه دارند. مواد آبرسان بیشتری را در این ماسک ها شاهد هستیم. همان‌گونه که از نام ماسک صورت شب پیداست، این ماسک‌ را قبل از خواب باید روی صورت بمالیم. باقی‌ماندن ترکیبات ماسک در طول شب، آبرسانی تمام‌و‌کمال پوست صورت را در حین خواب شبانه انجام می‌دهد.

در ماسک صورت شب با چه ترکیبات فعالی سروکار داریم

ترکیبات مهم

محبوبیت ماسک صورت شب باعث‌شده تا متخصصان دنیای پوست و زیبایی برای ساخت بهترین ماسک صورت با یکدیگر به رقابت بپردازند و این رویکرد ساخت انواع ماسک صورت شب را به دنبال داشته است. به همین دلیل نمی‌توان به ترکیبات فعال همه‌ی ماسک های صورت اشاره کرد. اما متخصصان پوست و زیبایی ماسکی را بهترین ماسک صورت شب می‌دانند که در آن شاهد حضور روغن‌های معطر گیاهی ، اسید هیالورونیک (hyaluronic) و اسید هیدروکسی (hydroxy) باشیم.

حضور این ترکیبات در ماسک صورت شب، از آبرسانی کامل این محصول در طول شب حکایت دارد و بوی خوش روغن‌های معطر گیاهی،‌ در حین استفاده ماسک، مشام را عطرآگین می‌کند. در کنار این ترکیبات، وجود آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C یا رتینوئید‌ها (Retinoids)، در ماسک صورت شب از اثربخشی این ماسک برای روشن‌تر کردن رنگ پوست حکایت دارد. به این ترتیب اگر به فکر خرید بهترین ماسک صورت شب هستید، ماسکی با ترکیباتی که به آن‌ها اشاره کردیم خریداری نمایید.

ماسک صورت شب مناسب چه کسانی است

مناسب پوست معمولی و خشک

با نگاهی به ترکیبات ماسک صورت شب به راحتی متوجه خواهید شد که با ماسکی سرشار از ترکیبات آبرسان طرف هستید. به همین دلیل متخصصان پوست و زیبایی، ماسک صورت شب را بهترین ماسک صورت برای افرادی با پوست معمولی و خشک می‌دانند. ناگفته نماند این ماسک ها برای افرادی با پوست چرب و پوست های خشک و چرب نیز پیشنهاد می‌شود؛ به شرط اینکه ماسک صورت مناسب با پوست خود را خریداری نمایند. این ماسک باید دارای ترکیباتی برای بازکردن منافذ پوست چرب و خشک باشد و قسمت‌های خشک را در این پوست ها آبرسانی کند.

آیا در کنار ماسک صورت شب باید مرطوب‌ کننده بزنیم

آیا در کنار ماسک صورت شب باید مرطوب‌ کننده بزنیم

در این زمینه نمی‌توان نسخه واحدی برای تمامی افراد پیچید، اما از آنجایی که به قول قدیمی‌ها کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند و کسی از استفاده بیش از‌ حد محصولات آبرسان ضرر نکرده است، می‌توانید ماسک صورت شب را به‌تنهایی استفاده کنید یا اینکه این ماسک را پس از مالیدن مرطوب کننده محبوبتان روی صورت بزنید. در این بین اگر پوستی بسیار چرب دارید، پیشنهاد می‌کنیم ماسک شب را به‌تنهایی استفاده کنید.

اگر پوست شما بسیار خشک است، ابتدا مرطوب کننده‌ ملایمی بزنید و سپس از ماسک صورت شب استفاده کنید. در هر دو حالت پیشنهاد می‌‌کنیم در خرید ماسک وسواس بیشتری به خرج دهید و بهترین ماسک صورت شب را خریداری نمایید تا ترکیبات این ماسک نه تنها پوست را آبرسانی کند، بلکه لایه‌ای محافظ روی سطح پوست ایجاد نماید تا این لایه در طول شب، رطوبت را روی پوست نگه دارد.

ماسک صورت شب را در چه بازه زمانی استفاده کنیم

زمان استفاده

اگر پوست بسیار خشکی دارید و به دنبال راه‌حل سریع و کارآمدی برای رفع خشکی پوست خود می‌گردید، استفاده شبانه ماسک صورت شب را توصیه می‌کنیم. این وضعیت در فصل زمستان و هوای خشک، اهمیت بیشتری دارد. از طرف دیگر اگر پوستی معمولی یا ترکیبی از خشک و چرب دارید، استفاده هفته‌ای چند بار ماسک صورت شب برای شما کفایت می‌کند. به افرادی که پوست چربی دارند نیز توصیه می‌کنیم بهترین ماسک صورت شب را خریداری نمایند که ترکیبات این ماسک فرایند ترشح چربی پوست را متعادل کند و جلوی بسته‌شدن منافذ پوست را بگیرد.

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که دادیم با اهمیت ماسک صورت شب برای آبرسانی به پوست آشنا شده باشید. در نتیجه اگر با این توضیحات به فکر خرید بهترین ماسک صورت شب افتاده‌اید،‌ بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان ماسک های شبانه مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین ماسک صورت شب را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی برای خرید بهترین ماسک صورت شب دارید، این توصیه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Garnierusa دیدگاه‌ها 6780بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه