تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آموزش کشیدن سایه چشم حرفه ای با چند ترفند ساده

۱۱ دی ۱۳۹۸

آرایش چشم یکی از مهم‌ترین قسمت های آرایش صورت است که تأثیر چشمگیری در زیباتر و آراسته‌تر جلوه دادن چهره خانم‌ها دارد. به همین دلیل بهتر است هر خانومی با تکنیک های آموزش کشیدن سایه چشم آشنا باشد تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کند. علاوه بر آموزش تکنیک های آرایش بهتر است هنگام انتخاب مدل آرایش چشم و صورت چند نکته را در نظر داشته باشید؛ اینکه برای چه موقعیتی در حال آرایش هستید؟ قرار است برای یک دورهمی خودمانی خود را بیارایید یا برای یک مجلس رسمی مانند عروسی؟ در چه فصلی از سال هستید؟ در حال سپری کردن روزهای گرم تابستان هستید یا روزهای سردی را در پیش دارید؟ شب یلداست یا عید نوروز؟ پاسخ به همه این پرسش‌ها به شما کمک می‌کند به نحو احسن از هنر و توانمندی خود استفاده کنید.

در این ویدئو یک مدل آرایش چشم با سایه های رنگ گرم مانند قهوه‌ای و شکلاتی آموزش داده شده است. انتخاب رنگ‌های گرم در آرایش صورت، برازنده مدل های آرایش در روزهای سرد پاییز و زمستان است.  آرایشی هم که در این ویدئو آموزش داده شده است مناسب یک مهمانی زمستانی و پوشیدن یک پالتوی گرم و نشستن کنار شومینه نیز می‌باشد. اما شاید اگر نتیجه کار را ببینید با خود بگویید این مدل آرایش خیلی حرفه‌ای به نظر می‌رسد. حتی ممکن است این احتمال را بدهید که خودتان از پسِ این آرایش چشم به‌ظاهر حرفه‌ای برنمی‌آیید.

نگران نباشید؛ پیشنهاد می‌کنیم اول این ویدئو را یک بار با دقت ببینید و تمام وسایل مورد نیاز خود را دم دستتان بگذارید؛ برای این آموزش کشیدن سایه چشم به یک کانسیلر برای زیرسازی پلک، یک پالت سایه با تن رنگ‌های گرم، یک مداد یا خط چشم و ریمل یا مژه مصنوعی نیاز دارید. حواستان باشد براش هایی که برای سایه زدن انتخاب می‌کنید مخصوص این کار باشند. توجه داشته باشید از اپلیکاتوری که در تمام پالت‌های سایه وجود دارد برای سایه زدن استفاده نکنید؛ چراکه تأثیر مستقیمی در خراب کردن آرایش چشم شما دارد.

در نهایت گام به گام با ویدئو پیش بروید تا نتیجه آرایش چشم تان مورد پسند واقع شود. راستی اگر برای خرید محصولات مدنظر خود به دنبال یک مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی هستید، اُردمی را پیشنهاد می‌دهیم. در این فروشگاه شما می‌توانید باکیفیت ترین محصولات را از برندهای داخلی و خارجی معتبر با منصفانه‌ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه