تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

مژه‌های خود را حرفه‌ای آرایش کنید

۳۱ خرداد ۱۳۹۶

زیبایی همان صفتی است که همه زیبارویانِ دل‌شاد به دنبال آن هستند و تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا زیباترین‌ها را بپوشند؛ زیباترین‌ها را ببینند و زیباترین باشند. به همین دلیل سراغ آرایش می‌روند تا چهره خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایند و با دقت هرچه تمام شروع به آراییدن خود می‌کنند. آرایش‌شان از زیرسازی شروع می‌شود و گام‌به‌گام پیش می‌روند تا در هر قدم زیباروتر از قبل شوند.

یکی از مراحل مهم آرایش صورت، آرایش چشم است که با زیرسازی و سپس انتخاب رنگ و مدل سایه مناسب شروع می‌شود و با آرایش مژه خاتمه می‌یابد. فرم دادن به مژه‌ها از مراحل نهایی آرایش صورت است که باید با دقت هرچه تمام به آن‌ها حالت داد چراکه اگر غیر از این باشد همان بهتر که اصلا آرایش نکنید.

مژه‌ها هرچقدر بلند، پرپشت و خوش حالت باشند، بهتر است در یک آرایش حرفه‌ای برای جلوه بیشتر آرایش کل صورت، از مژه مصنوعی استفاده شود. از طرفی حتماً قبل از استفاده از مژه مصنوعی، از فرمژه و ریمل روی مژه طبیعی خود استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را تا پایان مشاهده کنید تا مراحل گذاشتن مژه مصنوعی روی مژه‌های خود را ببینید تا آخرین مرحله از آرایش صورت هم بی‌عیب و نقص انجام شود.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه