تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای سایه زدن حرفه ای برای مبتدیان

۰۶ شهریور ۱۳۹۸

حرف اول در آرایش چشم را سایه چشم می‌زند. مهم است که برای چه مناسبتی، چطور سایه می‌زنید. همچنین انتخاب رنگ سایه چشم هم نیاز به مهارت دارد؛ اما اگر در آرایش مبتدی هستید دلیل نمی‌شود که قید سایه زدن را بزنید. ما در این ویدئو به شما ترفندهای سایه زدن حرفه ای را آموزش می‌دهیم. در این مدل سایه چشم دودی از رنگ‌هایی استفاده شده که در دسترس همه‌ی خانم های زیبارو است. آرایش با این رنگ‌ها ریسک کمتری دارد و معمولاً نتیجه دل‌چسبی همراه خود دارد.

بعد از سایه کشیدن، نوبت به خط چشم می‌رسد. همان طور که می‌دانید انواع خط چشم متنوع است و خط چشم مدادی، خط چشم مایع و خط چشم ماژیکی تنها چند مدل از این محصول هستند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. از طرفی مطمئناً با ریمل ها هم آشنا هستید. پرطرفدارترین ریمل ها بین خانم ها، ریمل حجم دهنده و ریمل بلند کننده است که انصافاً استفاده از این ریمل ها جلوه‌ی بی‌نظیری به آرایش می‌دهند. به خاطر داشته باشید که اگر دوام و ماندگاری آرایش برایتان مهم است می‌توانید از انواع ریمل ضد آب استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای جلوه بهتر و زیباتر آرایش چشم باید ابروهای مرتبی داشته باشید. موهای زائد اطراف ابروی خود را بچینید و به کمک سایه ابرو آرایش ابروی خود را کامل کنید. حال به تماشای این ویدئو بنشینید و ترفندهای سایه زدن حرفه ای را برای یک آرایش زیبا بیاموزید.

همچنین اگر سوالات بی‌شماری در زمینه‌ی آرایش چشم ذهن شما را درگیر کرده است می‌توانید به لینک آموزش آرایش چشم مراجعه کنید و از دیگر ویدئوهای آموزشی این صفحه استفاده کنید. از طرفی اگر با دیدن این ویدئوها به فکر خرید لوازم آرایشی باکیفیت از برندهای معتبر افتادید، می‌توانید بهترین لوازم آرایشی را از فروشگاه اینترنتی اُردمی تهیه کنید.

سپاس که همراه ما هستید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه