تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار «این لی» و «اریکه» اسپانسرهای چالش کیف آرایش اُردمی

«این لی» و «اریکه» اسپانسرهای چالش کیف آرایش اُردمی

زمان «چالش کیف آرایش اُردمی» به پایان رسید و صدها شرکت‌کننده‌ی خوش‌ذوق در این چالش اینستاگرامی شرکت کرده و عکس‌های زیبای خود را برای ما ارسال نمودند. فروشگاه اینترنتی اُردمی در پاسخ به حضور پرشور شرکت‌کننده‌های عزیز، همان‌طور که وعده داده بود، هدایایی را برای 5 نفر به قید قرعه و یک نفر با انتخاب داوران در نظر گرفته ہاست.

از معیارهای انتخاب عکس برنده توسط هیئت داوران، می‌توان به زیبایی عکس، وجود لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار هم، خلاقیت در چیدمان محصولات و تزئین عکس و البته صرفاً استفاده از محصولاتی که در یک کیف آرایش جا می شوند، اشاره کرد.

هدایای در نظر گرفته شده برای هر یک از 1+5 برنده خوش‌اقبال، یک کیف آرایشی به همراه اقلام آرایشی و بهداشتی به ارزش 300 هزار تومان است که در حال آماده شدن و بسته‌بندی هستند.

فروشگاه اینترنتی اُردمی با تضمین اصالت و کیفیت کالا و همچنین حمایت شرکت طبیعت زنده، لوازم آرایشی را از برند «این لی» انتخاب کرده است. «محصولاتی با کیفیت، قابل اطمینان و همیشه در دسترس…»محصولات آرایشی این لِی

لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 با باور به توانایی تولید محصولات آرایشی-بهداشتی، با کیفیتی در سطح بهترین‌های جهان بنیان نهاده شد. به دنبال تجربه موفقیت‌آمیز محصولات برند سینره و توزیع گسترده این محصولات در خاورمیانه و اروپا، اکنون محصولات آرایشی این لِی با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی زنان ایرانی، تولید و به بازار عرضه شده است.

از طرفی، در بسته هدایای اُردمی، چند قلم لوازم بهداشتی معتبر با کیفیت عالی از برند «اریکه» انتخاب شده است.محصولات بهداشتی اریکه

اریکه یک برند فرانسوی است که محصولات مراقبت از پوست و موی آن از سال 88 وارد بازار ایران شده است. اریکه تنها برندی است که تمامی محصولات آن با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده‌اند.

سپاس از همراهی‌تان

منتظر چالش‌های بعدی ما باشید

پیشاپیش سال نو به همه دوست‌داران اُردمی مبارک 🙂

دیدگاه‌ها 1906بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>