تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار مسابقه اینستاگرامی «چالش کیف آرایش»

مسابقه اینستاگرامی «چالش کیف آرایش»

اُردمی، همراه همیشگی خانم‌های آراسته را به چالش می‌کشد!

تمامی خانم‌های خوش‌سلیقه و شیک‌، کیف آرایشی دارند. شما هم حتماً یک کیف آرایشی دارید که مونس و همدم شماست. این کیف در هر لحظه، اسباب زیبایی و طراوت چهره شما را فراهم می‌کند و به همراه داشتن آن به معنای اطمینان خاطر از داشتن آرایشی زیبا و چهره‌ای جذاب است.

کیف آرایشی شما ممکن است یک کیف حاضری و خریداری شده از بازار باشد اما بانوان زیباروی زیادی را نیز سراغ داریم که هنر دست خود را با دنیا عوض نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند در تهیه لوازم مورد نیازشان، از هنر دست خود بهره بگیرند. چه بسا که شما هم جزو این دسته از بانوان باشید و کیف آرایشی زیبای شما که در هر مجلسی نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند، ساخت دست خود شما باشد.

به هر ترتیب، کیف آرایشی شما با هر مدل و رنگ‌و‌رویی که باشد، به همان اندازه که برای شما مهم است، برای ما هم مهم و چالش برانگیز است. به همین خاطر به این فکر افتادیم تا با راه‌اندازی مسابقه اینستاگرامی «چالش کیف آرایش»، از شما درخواست کنیم از کیف آرایشی خود عکس گرفته و با ما و سایر بانوان زیبارو به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب، اگر مدت زیادی است که کیف آرایشی خودتان را مرتب نکرده‌اید، اکنون وقت آن رسیده است تا دستی بر سر و روی آن کشیده، مدادهای قدیمی و بلااستفاده، بُرسی که مدتی است دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، رژ و سایه‌هایی که دل شما را زده است و سایر مواردی که حضور آن‌ها در کیف آرایشی شما ضروری نیست را کنار گذاشته و کیف خود را مرتب کنید یا اینکه ممکن است از آن دسته بانوان مرتب و منظمی باشید که همیشه هوای نظم و ترتیب کیف آرایشی خود را دارند. در هر صورت با هر آنچه در کیفتان قرار دارد، از انواع عطر تا ریمل، رژگونه و یا هر ابزار آرایشی دیگری که ممکن است در آن باشد، پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا دست به کار شوید، از کیف آرایشی خود عکسی زیبا و شیک بگیرید و برای ما ارسال کنید.

آغاز چالش کیف آرایش اُردمی

برای شرکت در چالش کیف آرایش، می‌توانید از یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

1. اگر پروفایل اینستاگرام شما Public است، می‌توانید عکس را در پروفایل خودتان منتشر کنید و هشتگ #ordme_bag را در کپشن عکس، قرار بدهید.

2. چنانچه اکانت شما Private است، می‌توانید تصاویر خود را به پیج اینستاگرام ما با شناسه @ordme دایرکت کنید.

بی‌شک این لطف و زحمت شما بی‌پاداش نخواهد ماند. عکس‌های ارسالی شما در «چالش کیف آرایش» اُردمی قرار می‌گیرند. در پایان این کمپین، به 5 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه و از میان عکس‌های برگزیده با نظر داوران، به یک نفر، به نشانه قدردانی و سپاس، هر کدام یک کیف آرایش همراه با تعدادی لوازم آرایشی و یک کد تخفیف خرید از فروشگاه اینترنتی اردمی، مجموعاً به ارزش 300 هزار تومان، اهدا می‌گردد.

پس فراموش نکنید، برای شرکت در «چالش کیف آرایش» عکس کیف آرایشی خود را با هشتگ #ordme_bag برای ما ارسال کنید و دوستانتان را نیز به این چالش دعوت کنید. چه بسا که شما برنده خوش‌سلیقه این چالش باشید.

۲ دیدگاه 5602بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. چالش کیف آرایش بسیار هیجان انگیز و لذت بخش بود .از شما متشکریم

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>