تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لیفت صورت اولتراسوند چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
لیفت صورت اولتراسوند چیست؟

لیفت صورت اولتراسوند یک فرآیند غیرجراحی است که از تکنولوژی امواج صوت و مافوق صوت استفاده می‌‌کند تا بدن را به کلاژن‌سازی وادار کند. این فرآیند می‌‌تواند به سفت کردن پوست‌‌های شل کمک کند و عوارض جانبی بسیار اندکی دارد. به جای دستگاه‌‌های جراحی امواج مافوق صوت این کار را انجام می‌‌دهند. وقتی کلاژن بیشتری تولید شد صورت ظاهر تازه‌‌تر و جوان‌‌تری می‌‌یابد. لیفتِ مافوق صوت هم‌‌چنین پوست‌‌های شلِ گردن و دور فک را نیز سفت می‌‌کند.

این کار تقریبا یک ساعت به طول می‌‌انجامد اما نتایج آن بعد از سه ماه مشخص می‌‌شود و تا حدود ده سال دوام دارد. این روش برای افراد بین 35 تا 55 مفید است. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند گاهی حس خارش دارند اما معمولا عواقب دیگری ندارد.

عوارض لیفت صورت اولتراسوند سنتی

دستگاه لیفت صورت اولتراسوندلیفت صورت مافوق صوت نیز مثل دیگر فرآیندهای زیبایی شامل بیمه درمانی نمی‌‌شود و معمولا گران است. اما قیمت برای برخی از افراد مهم نیست زیرا این روش به جراحی نیاز ندارد و ماندگاری آن برای آن‌‌ها بسیار خوشایندتر است. لیفت صورت سنتی به دلیل بی‌هوشی، سبب مشکلاتی می‌‌شود و کبودی و تورم دارد. هم‌‌چنین خطر عفونت به دلیل شکاف و بریدگی در پوست وجود دارد.

این روش بر خلاف لیفت صورت قدیمی نیاز به بیمارستان یا جراحی سرپایی ندارد و هیچ نوع بیهوشی در آن لازم نیست. هرچند لیفت صورت مافوق صوت، پوست‌‌های شل را سفت می‌‌کند اما اگر شلی پوست خیلی گسترده باشد نمی‌‌تواند جایگزین لیفت سنتی شود. بیشتر بیماران بعد از انجام این کار به مسکن نیازی پیدا نمی‌‌کنند اما در صورت لزوم می‌‌توان از داروخانه تهیه کرد.

هنوز خطری به دنبال این تکنولوژی مشاهده نشده است. از آن‌‌جا که این روش فقط از امواج صوت استفاده می‌‌کند و اشعه یونیزه مثل اشعه ایکس در آن کاربردی ندارد، برای استفاده همه افراد حتی نوزادان ایمن است. بنابراین منع مصرفی برای آن وجود ندارد؛ اما این روش جدید است و هنوز توسط تمام جراحان زیبایی استفاده نشده است. پزشکانی که می‌‌خواهند از این روش استفاده کنند باید آموزش مناسب را ببینند و دستگاه مافوق صوت این کار را نمی‌‌توان به راحتی در مراکز جراحی زیبایی یافت.

منبع: Wisegeek دیدگاه‌ها 3599بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه