تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

محتاطانه‌ترین و موثرترین لیفت صورت روشی بسیار سریع که لیفت صورت با نخ نامیده می‌شود، فقط به اندازه یک ناهار خوردن طول می‌کشد!

  • لیفت نخی جدیدترین لیفت غیرجراحی موجود است
  • انجام آن فقط نیم ساعت طول می‌کشد و دوره نقاهت ندارد.

نگاهی به این عکس‌ها بیندازید. فرقی بین آن‌ها می‌بینید؟ فقط کمی، درست است؟ بله این کار دقیقا بدین شکل است.عکس‌ها با فاصله یک هفته گرفته شده‌اند و در عکس دوم چهره‌‌ای شاداب‌تر، تازه و جوان‌تر را مشاهده می‌کنید.

هیچ اتفاق خارق‌العاده یا تغییر متحول‌کننده‌ای نیفتاده است. همه فکر می‌کنند احتمالا تعطیلات یا سفر تفریحی فوق‌االعاده‌ای داشته‌ام. چند هفته قبل من کار لیفت نخی انجام داده‌ام که بدون جراحی و در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. این شیوه بسیار موثر و محتاطانه است.

در این روش نخ‌های نازک با مخروط‌های کوچک در طول آن به صورت، زیر لایه چربی دوخته می‌شوند و سپس کشیده می‌شوند تا پوست بالا رود.این کار فقط نیم‌ساعت طول می‌کشد و دوره نقاهتی پس از آن ندارد.

در این روش مخروط‌ها در پوست فرو می‌روند تا نخ را سر جا محکم نگاه دارند و این کار هم‌زمان زیر پوست تورم ایجاد می‌کند تا تولید کلاژن را تحریک کند. کلاژن پروتئینی است که مثل داربستی برای پوست عمل می‌کند.

این نخ‌های جدید دارای مخروط‌های رو به بالا و پایین هستند. مخروط‌های رو به بالا، علاوه بر تحریک تولید کلاژن در بافت پوست فرو می‌روند و پوست را سفت می‌کنند و بالا می‌کشند.

اثر آن 18 ماه طول می‌کشد که در این مدت نقاط نخ‌ها و مخروط‌ها که حاوی اسید پلی لاکتیک، مواد بیولوژیکی به کار رفته در نخ‌ها و خارهای ارتوپادیک است تجزیه و جذب بدن می‌شوند.

در تصویر زیر 10 نقطه در هر طرف صورت، محل نخ‌ها است و نقاط قرمز نشان می‌داد نخ‌ها در کجا وارد پوست شده بودند.هر نخ حدود 30 سانتی متر بود که 5 میلی‌متر آن وارد لایه زیرین، بافت زیرین، کلاژن پوست می‌شد و پشت فیبرو پلاست (سلول‌های پوستی که بافت پیوندی ایجاد می‌کنند) قرار می‌گیرند.

سوزن و نخ از زیر پوست به سمت بالا کشیده می‌شود تا نقطه نزدیک محل رویش مو که با سوزن دیگری سوراخ شده است تا مکانی برای رد شدن سوزن و نخ ایجاد کند.

انتهای نخ کشیده می‌شود تا مخروط‌های رو به پایین در لایه چربی زیرین قرار بگیرند و مخروط‌های رو به بالا، به سمت بالای صورت قرار بگیرند.

نخ دوم نیز به همین روش بیشتر به سمت بالا و نزدیک گونه وارد پوست می‌شود سپس به سمت بالا و پایین کشیده می‌شود تا این‌که در جای خود سفت شوند.

بعد از جاگذاری دو نخ در سمت راست همین کار روی سمت چپ صورت انجام می‌شود. ممکن است این کار اندکی خونریزی هم داشته باشد. محل سوزن‌ها را باید تمیز و خشک نگه‌دارید تا عفونت نکند؛ تا چند روز باید از آرایش کردن و دوش گرفتن پرهیز کنید. هم‌چنین سونا، ورزش و رفتن پیش دندانپزشک هم تا چند روز ممنوع می‌شود تا زخم‌های اطراف جای مخروط‌ها التیام یابند؛ به مدت 5 شب نیز باید فقط به پشت بخوابید که احتمالا بزرگ‌ترین مشکل این کار همین است.

حالت خستگی در صورت از بین می‌رود و چهره‌ فرد حتی بدون آرایش تازه و شاداب می‌شود. چند ماه بعد، این حالت شادابی و جوانی پوست بیشتر می‌شود زیرا تحریک مخروط‌ها سبب تولید کلاژن می‌شود.

منبع: Dailymail دیدگاه‌ها 2555بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه