تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

هر آنچه از برس های آرایشی باید بدانید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
هر آنچه از برس های آرایشی باید بدانید

انصافا باید گفت ظرافتی که در حوزه آرایش پنهان است را کمتر می‌توان در سایر حرفه‌ها یافت. پر واضح است که در کنار دانش و تجربه، برای رسیدن به این ظرافت، باید ابزارهای خوبی نیز در اختیار داشته باشید.

مهمترین ابزار آرایش صورت را برس های آرایشی تشکیل می‌دهند؛ این برس‌ها هستند که با ترکیب رنگ‌ و سایه، جادوی خود را بر روی صورت بانوان زیبارو پدیدار می‌کنند.

به همین دلیل، شاهد برس‌های مختلفی برای آرایش صورت هستیم. برس‌های آرایش چشم، ابرو و سایر قسمت‌های صورت با ابعاد مختلف ساخته شده‌اند تا به‌راحتی از عهده آرایش صورت برآیید. در این مطلب قصد داریم نگاهی به برس‌ های آرایشی داشته باشیم تا پس از کسب اطلاعات کامل در مورد برس های آرایشی با دقت و آگاهی، برس آرایشی مناسب را انتخاب کنید.

۱. برس بادبزنی

برس باد بزنیبرس بادبزنی را برای اهداف مختلفی در آرایش می‌توان استفاده کرد؛ این برس را می‌توانید برای زدن رژگونه، ترکیب مواد آرایشی و پاک‌کردن باقی‌مانده پودرهای آرایشی به‌کار بگیرید. برس بادبزنی برای زدن هایلایت بر روی گونه‌ها نیز انتخاب مناسبی است.

۲. برس ابرو

برس ابروهمان‌گونه که از نام این برس پیداست، برای زدن پودرهای آرایشی به ناحیه ابروها استفاده می‌شود. یک برس ابروی مناسب باید به نوعی طراحی شده باشد تا قسمت‌های باریک‌تر ابرو را نیز پوشش دهد.

۳. برس پودر

برس پودربه احتمال زیاد با این برس آشنایی دارید، برس پودر در بین سایر برس‌های آرایشی از همه بیشتر مورد استفاه قرار می‌گیرد، این برس را برای زدن پودرهای آرایشی به صورت استفاده می‌کنند.

۴. برس ترکیب سایه چشم

برس ترکیب سایه چشماز این برس برای زدن سایه چشم به پلک‌ها استفاده می‌شود.

۵. برس لب

برس لببه کمک برس لب می‌‌توان آرایشی زیبا و باطراوت را برای لب‌ها انجام داد.

۶. برس کوباکی

برس کوباکیبه کمک سطح پهن و نرمی که این برس دارد می‌توان پودرهای آرایشی، کرم‌های آرایشی برنزه‌کننده و هایلایترها را به روی پوست صورت زد.

۷. برس چشم زاویه‌دار

برس چشم زاویه‌داربا استفاده از زوایه‌ی باریکی که این برس دارد، می‌توان خط چشم ‌ژله‌ای یا سایه‌های پودری را بی‌عیب‌و‌نقص روی چشم استفاده کرد.

۸. برس سایه چشم

برس سایه چشماین برس به لطف تارهای نازکی که دارد برای کشیدن سایه‌‌ای ظریف و زیبا، انتخابی ایده‌آل است.

۹. برس زاویه‌دار صورت

برس زاویه‌دار صورتاگر می‌خواهید آرایش چهره شما وضوح و جلوه بیشتری داشته باشد، کافی است تا با استفاده از برس‌ زاویه‌دار صورت، مقداری از کرم‌های آرایشی برنزه کننده را بر روی گونه‌ها اعمال کنید. برس زاویه‌دار صورت برای زدن رژگونه و هایلایتر نیز استفاده می‌شود.

۱۰. برس کانسیلر

برس کانسیلراین برس که حالتی سفت و باریک دارد و در انتها نیز باریک‌تر شده، برای بالابردن دقت شما در حین استفاده از کانسیلرها ساخته شده است.

۱۱. برس آرایش چشم دودی

برس آرایش چشم دودیاین برس که ابعادی کوچک دارد و نوک آن به مقدار کمی، مخروطی طراحی شده، ابزاری مناسب برای آرایش چشم دودی است.

۱۲. برس و شانه ابرو

برس و شانه ابرواین برس، ابزاری همه‌فن حریف برای آراستن ابرو و مژه‌ها است؛ با استفاده از قسمت شانه‌ای این برس می‌توان ریمل‌های باقی‌مانده را  از میان مژه‌ها بیرون کشید و از برس نیز برای مرتب کردن ابروها استفاده کرد.

۱۳. پد ترکیب کننده مواد آرایشی

پد ترکیب کننده مواد آرایشیدر ابتدای متن اشاره کردیم که به بررسی برس‌های آرایشی خواهیم پرداخت، اما نمی‌توان این مطلب را بدون اشاره به پد ترکیب کننده مواد آرایشی به‌اتمام رساند. این پد عملکردی همانند برس دارد و سنگ‌دست هر بانوی زیبارویی است. به کمک این پد می‌توانید ترکیبات مایع آرایشی، کانسیلرها و سایر مواد آرایشی را بر روی پوست صورت بمالید، ترکیب کردن مواد آرایشی بر روی سطح پوست با استفاده از این پد باعث می‌شود تا پوست شما پس از آرایش، صاف و صیقلی به نظر برسد.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، انتخاب برس مناسب در آرایش باعث بالارفتن کیفیتِ آرایش صورت می‌شود، با این حساب اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه برس‌های آرایشی دارید یا اینکه سؤالی در این خصوص برای شما مطرح شده است، این موارد را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Sheknows دیدگاه‌ها 4125بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه