تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آن‌چه باید درباره شکل برس ریمل بدانید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
آن‌چه باید درباره شکل برس ریمل بدانید

با یک نگاه به قفسه لوازم آرایش فروشگاه، فوراً مورد هجوم تعداد زیادی از گزینه‌های ریمل با تنوع و حجم‌های متفاوت قرار می‌گیرید. اما باید انتخاب را از شکل برس ریمل شروع کنید. این انتخاب‌ها شامل فرچه‌های بلند و کوتاه، برس‌های منحنی و مخروطی می‌شوند. اما هرکدام فایده خاص خود را دارند. برای کمک به شما در خرید ریمل متناسب با نیازتان، راهنمای ساده‌ای را آورده‌ایم که می‌توانید بهترین برس ریمل مورد نیاز خود را در آن جستجو کنید.

برای حجیم کردن مژه‌ها از برسی با موهای بلند استفاده کنید:

برس ریملحجم دادن به مژه‌ها، یکی از نیازهای آرایش چشم است. برای این منظور دنبال ریملی باشید که موهای برس آن بلند باشد، اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید و به دنبال حجیم کردن مژه‌ها نیستید، از آن صرف‌نظر کنید. این نوع برس ریمل، حتی اگر مژه‌های شما به‌طور طبیعی هم حجیم باشند کارایی دارد. اگر مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارید، این مدل را به شما توصیه نمی‌کنیم.

برای فر دادن مژه از برس‌های منحنی استفاده کنید:

برس‌ ریمل منحنیبدیهی است که برای فردادن مژه، به برس منحنی نیاز دارید. این نوع برس برای بلند کردن و فردادن مژه‌ها خوب است تا چشم را کاملاً باز نشان دهد. برای این کار، هنگامی که به طور مساوی همه قسمت‌های مژه را ریمل می‌زنید برس آن را بچرخانید.

برای مژه‌های کاملا حجیم از برس پیچ‌دار استفاده کنید:

برس ریمل پیچ‌داراین برس ریمل عجیب واقعا نمونه یک برس همه کاره است. این برس، هم‌زمان هم حجیم می‌کند و هم طول مژه را افزایش می‌دهد و نتیجه نهایی آن مژه‌های کاملاً بلند و حجیم شده است.

برای بالا بردن مژه‌ها از برس نوک گرد استفاده کنید:

برس ریمل نوک گرداین برس‌ها ممکن است بامزه به نظر برسند اما برای بالابردن عمودی مژه‌ها عالی هستند. توپ سر این برس ریمل، مژه‌ها را از ریشه به سمت بالا می‌کشد. می‌توانید با نگه‌داشتن این برس در حالت کاملا عمود بر مژه‌ها، از آغشته شدن هردانه مژه به مواد ریمل اطمینان حاصل کنید. این برس برای مژه‌های گوشه بیرونی چشم نیز مناسب است.

برای مژه‌های عادی از برس شانه‌ای شکل استفاده کنید:

برس ریمل شانه‌ایگاهی اوقات دوست دارید ظاهری کاملاً ساده و طبیعی داشته باشید که این کار شدنی است. برس شانه‌ای بدون چسبیدن به مژه‌ها، به راحتی بین آن‌ها حرکت می‌کند.

برای مژه‌های گربه‌ای شکل از برس زاویه دار مخروطی استفاده کنید:

برس ریمل زاویه داردرست مثل چشم‌های گربه، مژه‌ها نیز می‌توانند در انتهای هردانه بلندتر به نظر بیایند. برس نوک‌تیز گزینه مناسبی است و می‌توانید اطمینان حاصل کنید هر دانه مژه از ریشه تا نوک، به ریمل آغشته شده است. این ریمل برای درست کردن مژه‌های گربه‌ای مناسب است. این برس روی گوشه بیرونی مژه‌ها به خوبی عمل می‌کند. درست مثل چشم گربه.

برای مژه‌های بلند از برس صاف استفاده کنید:

برس ریمل صافبرای بلند کردن طول مژه‌ها، بهترین گزینه برس‌های صاف هستند. این برس برای مژه‌های کوتاه و هم‌چنین مژه‌های پلک پایین مناسب است زیرا به خاطر شکلش، تماس مستقیمی با ریشه مژه دارد و در آرایش چشم کاربرد خوبی دارد.

منبع: DailyMakeOver دیدگاه‌ها 18131بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه