تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای استفاده از اسفنج آرایشی

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
راهنمای استفاده از اسفنج آرایشی

اسفنج آرایشی مربوط به مواد مختلف، اشکال متفاوتی دارد. چگونه باید بدانیم که هرکدام چه کاری انجام می‌دهند؟ برای حل این معما، یک بار برای همیشه سه اسفنج آرایشی را معرفی می‌کنیم که کاربردی بی‌نقص برای کرم‌ها، کانسیلرها و طراحی کانتورینگ دارند.

اسفنج کرم آرایشی

زاهنمای استفاده از اسفنج کرم آرایشیاین اسفنج با کاربرد ویژه جهت کرم آرایشی، دارای دو سطح نوک تیز و گرد برای پخش کردن حرفه‌ای کرم آرایشی است. سمت نوک تیز آن برای زدن کرم به نواحی کوچک و دور از دسترس  مثل گوشه‌های بینی و زیر چشم و سرِ گرد آن برای نواحی بزرگتر مثل گونه، پیشانی و چانه است.

نکته: برای پخش کردن نرم و یکدست کرم روی پوست، از حرکات ضربه‌ای و دورانی استفاده کنید.

اسفنج کانسیلر

راهنمای استفاده از اسفنج کانسیلرمی‌خواهید نقاط تیره صورتتان را بپوشانید یا اینکه ابروها را هایلایت کنید؟ اسفنج کانسیلر مناسب نقاطی مثل گوشه‌های داخلی چشم، استخوان ابرو و گوشه‌های بینی است که دسترسی به آن‌ها خیلی راحت نیست.

نکته: از حرکات ضربه‌ای و دورانی استفاده کنید.

اسفنج کانتورینگ

این اسفنج برای طراحی پستی و بلندی‌های صورت با استفاده از کرم‌های مایع و جامد می‌باشد. نوک تیز برای نواحی تو رفته مثل گونه‌ها، فک و اطراف بینی است و سر ِگرد آن برای ایجاد برجستگی است. برای هایلایت کردن، کرم هایلایت را به پیشانی و بالای بینی بزنید و با سطح صاف اسفنج و حرکات ضربه‌ای و دورانی آن را پخش کنید.

نکته: با سر گرد اسفنج، حرکت دورانی را برای طراحی کانتورینگ استفاده کنید.

اسفنج‌های آرایشی متعددی در بازار موجود است. چنانچه اطلاعات بیشتری از اسفنج‌های آرایشی دارید، خوشحال خواهیم شد که آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 3590بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه