تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۹ محصول آرایشی و بهداشتی مخصوص سفرهای تابستانی

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
۹ محصول آرایشی و بهداشتی مخصوص سفرهای تابستانی

گرم شدن هوا و تعطیلی مدرسه‌ها از رسیدن تابستان و مسافرت نوید می‌دهد. سفر زمانی خوش می‌گذرد که مجهز و آماده راهی سفر شویم. در کنار تمامی لوازمی که باید برای سفر در چمدان قرار دهید لوازم آرایش برای بانوان اهمیت ویژه‌ای دارد.

به عبارت دیگر اصلاً مسافرت بدون همراه داشتن لوازم آرایشی بهداشتی مسافرتی به بانوان خوش نمی‌گذرد. به همین منظور گرم شدن هوا را به فال نیک می‌گیریم و در ادامه با هم به فهرستی از لوازم آرایشی بهداشتی مسافرتی اشاره خواهیم کرد که باید در سفرهای تابستانی همراه خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لوازم آرایشی و بهداشتی که در مسافرت باید همراه داشته باشید

۱- چشم‌بند خواب

چشم‌بند خواب

درست است؛ چشم‌بند خواب از لوازم آرایشی بهداشتی به حساب نمی‌آید!

اما استفاده از چشم‌بند‌ها خوابی عمیق و شیرین را برای شما به ارمغان می‌‌آورند و خستگی را از چشمان زیبای شما می‌زدایند. پیشنهاد می‌کنیم اگر خودتان راننده نیستید، در طول مسیر به کمک یک چشم‌بند، خواب عمیقی را تجربه کنید تا پس از رسیدن به مقصد، پوست شما در اثر کم‌خوابی ناشی از مسافرت حالتی خسته و تیره نداشته و آماده هرگونه آرایشی باشد.

حتماً به خوبی می‌دانید کم‌خوابی، ظاهری خسته به پوست می‌دهد و با بهترین آرایش‌ها نیز نمی‌توان رنگ و روی خوبی به پوست فردی که کمبود خواب داشته است بخشید.

۲- ماسک مرطوب‌‌کننده صورت

ماسک مرطوب‌‌کننده صورت

مسافرت در روزهای گرم تابستان لذت زیادی دارد اما بدن در این شرایط گرم با کم‌آبی مواجه است و باید حتماً به فکر جبران کمبود آب پوست زیبای خود در مسافرت‌های تابستانی باشید. اینجاست که ماسک‌های مرطوب‌کننده صورت به کمک شما می‌آیند.

سعی کنید از ماسک‌های ورقه‌ای که جای زیادی نمی‌گیرند در مسافرت استفاده نمایید. این ماسک‌ها نوشداروی پوست‌های خشک و کم‌آب هستند و استفاده از آن‌ها به زمان زیادی نیاز ندارد.

۳- کرم و لوسیون‌های برنزه‌کننده بدن

کرم و لوسیون‌های برنزه‌کننده بدن

یکی از هدف‌های مسافرت ایجاد تغییر در حال و هوا و روحیه افراد است، با این حساب چه بهتر که به لحاظ ظاهری نیز دستی به سر و روی خود بکشید و با برنزه کردن پوست، ظاهری جذاب و جدید را تجربه کنید.

برای این کار توصیه می‌کنیم از کرم‌ها و لوسیون‌های برنزه‌کننده موقت که در بازار موجود است کمک بگیرید. از آن‌جایی که عازم سفر هستید در خرید این محصولات ابعاد آن‌ها را در نظر بگیرید تا به راحتی در کیف و چمدان شما جا شوند.

۴- تونیک نرم‌کننده پوست

تونیک نرم‌کننده پوست

مسافرت، شما را در معرض آب و هوای گرم قرار می‌دهد و احتمال خشکی پوست در سفر بسیار است. در نتیجه بهتر است علاج واقعه را قبل از وقوع بکنید و در کیف آرایش خود قبل از سفر یک تونیک نرم‌کننده پوست قرار دهید.

اگر پوست حساسی ندارید پیشنهاد می‌کنیم تونیک‌ نرم‌کننده‌ای خریداری کنید که رایحه‌ای خوش داشته باشد و در مسافرت مشام شما را عطرآگین کند.

۵- کرم نرم‌کننده و ضدآفتاب

کرم نرم‌کننده و ضدآفتاب

مسافرت می‌کنیم تا به دل طبیعت بزنیم و در زیر پرتوهای حیات‌بخش خورشید از آفریده‌های پروردگار لذت ببریم. به همین دلیل حضور یک کرم نرم‌کننده که پوست شما را به میزان زیادی در برابر پرتوهای خطرناک خورشید حفظ کند در هر مسافرتی ضروری به‌نظر می‌رسد.

کرم مرطوب‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید باید پوست را برای چندین ساعت مرطوب نگه‌ دارد، بهتر است این کرم از میزان SPF 50 یا بیش‌تر نیز برخوردار باشد تا با خیال راحت به دل طبیعت بزنید و هراسی از آفتاب‌سوختگی و آسیب‌های ناشی از نور خورشید نداشته باشید.

۶- سایه‌ چشم

سایه‌ کرمی

اگر تجربه آرایش در سفر را داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که لوازم آرایشی که برای مسافرت انتخاب می‌کنید باید در کنار ابعاد کوچک و جمع‌و‌جور، کارآیی سریعی نیز داشته باشند. با این حساب گذاشتن یک سایه در کیف آرایش مسافرتی از موارد ضروری هر مسافرتی است.

به لطف سایه در کمترین زمان، گونه‌ها، لب‌ و چشم‌ها را آرایش خواهید کرد. سعی کنید سایه‌ای خریداری کنید که ترکیبات آن کرمی باشد تا از این طریق نیازی به برس‌های آرایشی نداشته باشید و به راحتی با انگشت، محتویات سایه را به پوست صورت منتقل نمایید.

۷- رژلب مات و جامد

رژلب مات و جذاب

انصافاً باید گفت آرایشی که برای مسافرت انتخاب می‌کنید با مهمانی‌ها و مجالس رسمی تفاوت دارد اما به این معنا نیست که آرایش در مسافرت را دست‌کم بگیرید. در این بین حتی اگر وقت و فرصت زیادی برای آرایش تمامی صورت ندارید با یک رژ‌لب زیبا در کمترین زمان جذابیت لب‌های لعل خود را دوچندان کنید. از رژ‌لب به عنوان رژگونه نیز می‌توانید استفاده کنید.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک رژلب مات در مسافرت همراه خود داشته باشید، رنگ رژ لب بسته به صلاح‌دید شما می‌تواند تفاوت داشته باشد و رژ لبی که رنگ لب باشد گزینه خوبی برای آرایش‌های ملایم مسافرتی به‌حساب می‌آید.

۸- ریمل ضدآب

ریمل ضدآب

لذت مسافرت به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است و احتمال زیادی دارد گذر شما به مکانی بیافتد که بخواهید تنی به آب بزنید. در چنین شرایط ریمل‌ ضدآب بهترین گزینه برای حفظ زیبایی شما است.

خوشبختانه ریمل، فضای زیادی را در کیف آرایش اشغال نمی‌کند و در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در کنار ریمل معمولی یک ریمل ضدآب نیز در کیف آرایش مسافرتی خود قرار دهید.

۹- لوسیون حالت‌دهنده مو

لوسیون حالت‌دهنده مو

در کنار توجه به لوازم آرایشی که برای چهره شما در مسافرت لازم است باید حواستان به طره گیسوان کمندی که دارید نیز باشد و به همراه داشتن یک لوسیون حالت‌دهنده مو جلوی پیچ‌و‌تاب خوردن مو را می‌گیرد و ظاهر موها را جذاب و درخشان می‌کند. این لوسیون‌ها به حالت‌ گرفتن سریع‌تر مو نیز کمک می‌کند تا وقت باارزش شما در مسافرت برای آرایش موها تلف نشود.

در این قسمت به پایان فهرستی از لوازم آرایشی بهداشتی مسافرتی رسیدیم که باید در کیف آرایش سفریِ خود همراه داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش‌مسافرتی هستید که تابستان هر سال گشت و گذار را به نشستن در منزل ترجیح می‌‌دهند، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان لوازمی که در کیف آرایش مسافرتی خود می‌گذارید، قرار دهید.

منبع: Beautybay دیدگاه‌ها 2925بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه