تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۵ شیوه برای جوان‌تر به نظر رسیدن در ۵ دقیقه

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۵ شیوه برای جوان‌تر به نظر رسیدن در ۵ دقیقه

ممکن است که از پیر شدن نترسیم، اما هرکاری می‌‌کنیم تا مسن‌‌تر دیده نشویم و این مطلب از کرم‌‌های شب، کرم‌‌های دور چشم، سرم ضد چروک، کانسیلر(برای خرید کانسیلر deborah کلیک کنید)، محصولات رنگ مویی معلوم می‌‌شود که همه ما داریم و برای جوان ماندن و مبارزه با پیری از آن‌‌ها استفاده می‌‌کنیم. ما پیش‌‌دستی کرده‌‌ایم و پنج راه برای جوان‌‌تر شدن در پنج دقیقه را به شما ارائه داده‌‌ایم.

دم اسبی بالادم اسبی بالا

جالب است نه؟ بالا کشیدن موها خطوط دور چشم را ناپدید و گونه‌‌ها را برجسته می‌‌کند. این کار را بکنید تا ببینید پوست‌‌تان کمی سفت‌‌تر می‌‌شود. امتیاز دیگر این مدل مو این است که از هر طرف که به آن نگاه کنید خوب دیده می‌شود. اگر دم اسبی شما شاداب نیست موها را پوش دهید و کمی پودر حجیم‌کننده استفاده کنید تا آن را زیباتر کند.

هایلات‌کننده/ درخشان‌کنندههایلات کننده/ درخشان کننده

هم‌‌زمان با درخشان کردن صورت، هایلایت نیز می‌‌تواند به سه بعدی کردن و بالا کشیدن صورت کمک کند و شما را جوان‌‌تر نشان دهد. کمی هایلات به گوشه داخلی و خارجی چشم و زیر ابرو بزنید تا شما را جوان کند. هم‌‌چنین از هایلایت برای برجسته کردن گونه نیز می‌‌توانید استفاده کنید. کافیست کمی کرم هایلایت با انگشت روی گونه بزنید یا با برس رژگونه به سمت بالای گونه پخش کنید. این کار، گونه شما را بالا می‌‌کشد.

ابروهای پرابروهای پر

گاهی فکر می‌‌کنیم که این فقط موهای سر ماست که با افزایش سن تحت تاثیر قرار می‌‌گیرند. این درست نیست. ابروها نیز طی این فرآیند تغییر می‌‌کنند. موهای ابرو نیز کم‌پشت می‌‌شوند و چهره ما را مسن‌‌تر نشان می‌‌دهند. این مشکل را با پودر ابرو برطرف کنید. به شکل دم ابرو کاملا دقت کنید. اگر خیلی نازک باشد، چشم‌‌های شما را پژمرده و خسته نشان می‌‌دهد.

رژلب‌‌های براق با رنگ خنثیرژلب‌‌های براق با رنگ خنثی

بسیاری از ما رژلب براق را قدیمی می‌‌پنداریم. می‌‌توانیم کمی رنگ به این براق‌کننده اضافه کنیم و آن را برجسته‌‌تر کنیم. براق کننده لب، لب‌‌های شما را برجسته‌‌تر و جوان‌‌تر می‌‌کند. کمی براق‌کننده صورتی یا هلویی به وسط لب بزنید و نتیجه کار را خودتان مشاهده کنید.

پوست مرطوبپوست مرطوب

هرچند پوست مات زمان و مکان خاص خود را دارد اما توصیه می‌‌کنیم زیاد از آن استفاده نکنید. پودرها صورت را کدر و خطوط و چروک‌‌ها را بیشتر نشان می‌‌دهند. فاندیشن مایع براق انتخاب کنید. ویژگی مرطوب‌کنندگی و درخشان‌کنندگی آن باعث می‌شود چروک‌‌ها پنهان شوند و شما را جوان‌‌تر می‌‌کند.

اگر مطالعه این مقاله را مفید یافتید، به مطلب دیگری که پیشتر از این در بلاگ تخصصی اُردمی منتشر شده است نیز رجوع کنید:

راهکارهای آسانی که شما را 10 سال جوان‌تر می‌کنند

منبع: Makeup ۱ دیدگاه 3677بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. جالب بود با مدل دم اسبی نیاز به لیفت صورت کم میشه

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه