تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

انواع رژ روی لب چه جلوه ای دارد و برای چه موقعیتی مناسب است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
انواع رژ روی لب چه جلوه ای دارد و برای چه موقعیتی مناسب است؟

این روزها آنقدر تنوع رنگ و طرح در بهترین مارک رژ لب ایجاد شده است که خیلی افراد موقع خرید آن سردرگم می‌شوند. این طرح‌ها از نوع و جنس رژ لب گرفته تا رنگ آن بسیار وسوسه‌برانگیز و چشم‌نواز هستند. پرسشی که برای خیلی از افراد پیش می‌آید این است که جلوه نهایی این رژ روی لب چگونه است و اینکه هر کدام از این محصولات را در چه جایگاهی می‌توان استفاده کرد. ما در این مقاله به ۵ نوع از انواع رژ لب پرطرف‌دار می‌پردازیم. تا پایان مقاله با ما باشید تا پاسخ پرسشتان را بیابید.

رژ لب شفاف

انواع رژ لب شفاف

اگر کارمند، معلم یا دانشجو هستید یا دوست دارید آرایشتان کاملاً طبیعی باشد، سراغ رژ لب شفاف بروید. رژ لب شفاف یکی از انواع رژ است که هیچ رنگ خاصی را به لب شما منتقل نمی‌کند. این نوع رژ لب فقط باعث براق‌تر شدن لب و یکدست‌شدن رنگ آن می‌شود. البته برخی از محصولات شفاف، کمی رنگ دارند که آن هم روی لب جلوه خاصی ندارد. همان طور که گفتیم این نوع رژ لب برای استفاده در محل کار مناسب است؛ زیرا حتی ذره‌ای توجه کسی را جلب نمی‌کند.

شاید برای شما هم این پرسش مطرح شود که اگر قرار است این نوع رژ لب رنگ خاصی نداشته باشد، چه دلیل دارد که از آن استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم معمولاً برندهای معتبر و معروف جهانی در فرمولاسیون و ترکیبات بهترین مارک رژ لب خود از بهترین مواد استفاده می‌کنند. انواع روغن‌های گیاهی، آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی برای مرطوب نگه داشتن و بازسازی پوست لب در این محصولات وجود دارد. اگر دوست دارید از نوع رنگی این محصولات استفاده کنید، آن را همیشه در کیف خود داشته باشید؛ زیرا رنگ آن دوامی ندارد و هر دو تا سه ساعت یک‌بار باید آن را تمدید کنید.

رژ لب کرمی

رژ لب کرمی

یکی دیگر از انواع رژ، رژ لب کرمی است. این محصول لب شما را بسیار نرم و خامه‌ای می‌کند. ترجیحاً افرادی که لب خشک یا ترک خورده دارند، بهتر است از این نوع رژ لب استفاده کنند. البته باید گفت ماندگاری این رژ لب به اندازه رژ لب مایع، مات یا ساتنی نیست. از این نوع رژ لب برای آرایش عروس استفاده می‌شود؛ چون نتیجه نهایی آن بسیار نرم و طبیعی است و به لب‌ها هم جلوه خاصی می‌دهد. این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره رژ لب کرمی، در نهایت چیزی شبیه رژ لب مات است و لب های شما را خیلی کوچک‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد.

البته این صحبت به این معنی نیست که همه رژ لب های قبلی‌تان را دور بیندازید. اگر از قبل رژ لب کرمی تیره در وسایلتان دارید، حتماً یک مداد لب تقریباً همرنگ آن تهیه کنید. از این به بعد قبل از زدن رژ لب، از مداد استفاده کنید تا لب هایتان جلوه بیشتری پیدا کرده و بزرگ‌تر به نظر برسد. اگر شیوه درست استفاده از مداد لب را نمی‌دانید، نگران نشوید. در مقاله زیر از صفر تا صد استفاده از مداد لب را برایتان نوشته‌ایم.

رژ لب ساتنی

رژ لب ساتنی

رژ لب ساتنی هم یکی دیگر از انواع رژ است که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رژ لب در دنیا شناخته شده است. ماندگاری این محصولات بسیار عالی است و رنگ‌بندی های بسیار متنوع و جذابی هم دارد. اگر شما هم عاشق رژ لب ساتنی هستید، حتماً کنار آن از یک مداد لب هم استفاده کنید. همان طور که در مقاله بالا آموزش دادیم از مداد لب استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند لب‌های پرتر و حجیم‌تری داشته باشید. استفاده از رژ لب ساتن برای مهمانی‌های دوستانه و مجالس دیگر پیشنهاد می‌شود. ترجیحاً از این رژ در محل کارتان استفاده نکنید؛ زیرا رنگ آن بسیار جلب توجه می‌کند.

رژ لب مات

رژ لب مات

یکی دیگر از انواع رژ که پرطرف‌دار هم هست، رژ لب مات است. این رژ لب ها هم بسیار بادوام هستند و رنگشان تا مدت‌ها روی لب می‌ماند. نکته‌ای که در هنگام خرید رژ لب مات باید به آن توجه کنید، قیمت و کیفیت آن است. از آنجایی که این نوع از رژ لب طرف‌داران خاص خود را دارد، بسیاری از سودجویان در بازار به تولید محصولات تقلبی روی آورده‌اند. اگر رژ لب مات و ماندگار با قیمت ارزان به شما عرضه شد، کمی در کیفیت آن شک کنید.

معمولاً بهترین مارک رژ لب دارای رنگدانه‌های بسیار قوی است که برای مدت طولانی روی لب بماند. به همین علت شاید این محصول حتی کمی گران‌تر از سایر محصولات فروخته شود. با این توضیح در زمان خرید بیشتر دقت کنید. رژ لب مات نامرغوب لب شما را پوسته‌پوسته می‌کند؛ چون در آن از مواد مرطوب کننده استفاده نمی‌شود. همچنین رنگ‌ آن روی لب به‌صورت لکه های نازیبا خودش را نشان می‌دهد. از رژ لب مات در محل کار و جلسات رسمی‌تر هم می‌توانید استفاده کنید. همچنین این نوع رژ با آرایش مات یا برنزه به‌خوبی ست می‌شود.

رژ لب متالیک

رژ لب متالیک

اگر دوست دارید لب‌های شما در مهمانی‌های شبانه بدرخشد، سراغ بهترین مارک رژ لب متالیک بروید. رژ لب متالیک هم یکی دیگر از انواع رژ است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. البته برای خرید این رژ دقت کنید که از یک رنگ خاص تهیه کنید؛ زیرا درخشش این رژ باعث می‌شود نتوانید به‌راحتی آن را در هر مجلسی استفاده کنید. استفاده از این نوع رژ لب هم کمی سخت است. به هرحال اگر اهل تنوع هستید و در طول سال چند مهمانی شبانه می‌روید، این رژ برای شما عالی است. در غیر این صورت پیشنهاد ما این است که آن را از لیست خرید خود حذف کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع رژ لب و کارایی آن پرداختیم. همچنین با عکس‌هایی که آوردیم سعی کردیم نتیجه نهایی آن را روی لب به شما نشان دهیم. حتماً شما هم بعد از مطالعه این مطلب وسوسه شده‌اید که یک رژ لب جدید به کلکسیون خود اضافه کنید. برای خرید بهترین مارک رژ لب، فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید انواع مختلف رژ لب و مداد لب را با قیمت مناسب تهیه کنید. از بین ۵ محصول بالا، شما کدام محصول را بیشتر می‌پسندید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

منبع: Saraodete دیدگاه‌ها 5107بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه