تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

پنج گام اصلی رژ لب زدن حرفه ای و ماندگار برای مبتدی ها

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
پنج گام اصلی رژ لب زدن حرفه ای و ماندگار برای مبتدی ها

حجم کم و کارایی زیادِ رژ لب باعث شده که همراه همیشگی خانم‌ها باشد. رژ لب زدن، می‌تواند در یک چشم‌به‌هم‌زدن به صورت جان داده و آن را جذاب‌تر کند. اما داستان به همین راحتی که به نظر می‌رسد، نیست. بهتر است شما در کنار خرید بهترین مارک رژ لب، اصول استفاده درست از رژ لب را بدانید و به کار ببرید. در غیر این صورت نه‌تنها آرایش لب شما جذابیت ندارد، بلکه ماندگار نیست، اطراف لب پخش می‌شود و صورت شما را لکه دار و خراب می‌کند. به همین دلیل ما در ادامه پنج گام اصلی برای رژ لب زدن حرفه ای و ماندگار به‌همراه چند ترفندهای کاربردی را آماده کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

ابزار لازم برای رژ لب زدن حرفه ای

  • پرایمر لب؛
  • مداد لب؛
  • رژ لب؛
  • کانسیلر؛
  • پودر آرایشی (مانند پنکیک)؛
  • دستمال کاغذی.

گام های رژ لب زدن حرفه ای

گام اول: آماده سازی لب ها

گام اول در رژ زدن حرفه ای آماده سازی لب است.اولین گام برای رژ لب زدن حرفه ای، آماده سازی لب است. سلامت پوست لب، تاثیر زیادی در زیبایی آرایش این قسمت دارد. لبی که پوسته پوسته شده، از جذابیت و آراستگی آرایش می‌کاهد. پس بهتر است همواره به فکر سلامت لب های خود باشید. بالم نرم کننده، برای آماده سازی لب ها قبل از آرایش ساخته شده‌ است و آن‌ها را نرم و تا حدی حجیم نشان می‌دهد. استفاده از بالم لب بسیار ساده بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود.

گام دوم: کشیدن خط لب با استفاده از مداد لب

کشیدن خط لب با استفاده از مداد لب گام دوم در رژ زدن حرفه ای است.گام دوم برای رژ لب زدن حرفه ای، کشیدن خط لب است. به این صورت که دور لب ها را با دقت و کاملاً قرینه، به کمک مداد لب مناسب و نرم، خط بکشید. سعی کنید گوشه‌های لب را از قلم نیندازید؛ چراکه بخش مهمی از زیبایی لب در گروی همین نکته است. بعد از کشیدن خط لب، قسمت داخلی آن را با همان مداد پر کرده و سپس رژ لب بزنید. این کار دوام رژ لب را افزایش می‌هد. از طرف دیگر هم تا حدودی ظاهری مات و زیبا را روی لب های شما ایجاد می‌کند. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که رنگ مداد لب با رنگ رژ لب باید نزدیک به هم یا یکسان باشد.

  • در انتخاب و خرید بهترین مارک رژ لب و همچنین مداد لب دقت کنید؛ چراکه کیفیت محصول رابطه‌ی مستقیمی با حفظ سلامت لب ها و همچنین جذابیت آرایش لب دارد.
  • برای داشتن ظرافت در کشیدن خط لب، بهتر است قبل از استفاده، با کمک مدادتراش سر آن را تیز کنید. این کار دقت شما را افزایش می‌هد.

گام سوم: ترکیب کردن پودر آرایشی

ترکیب کردن پودر آرایشی برای ماندگاری رژ لبحتماً برای شما هم پیش آمده است که هنگام خوردن یک نوشیدنی رد رژ لب شما روی لیوان می‌ماند که این اصلاً جالب نیست. با انجام این مرحله، دیگر این اتفاق برای شما رخ نخواهد داد. در گام سوم رژ لب زدن حرفه ای، فقط کافیست یک برس کوچک و صاف آرایشی را بردارید و به‌آرامی پودر آرایشی (مانند پنکیک) را روی تمام قسمت لب بمالید. این کار را به اندازه‌ای انجام دهید تا لب ها به میزان دل‌خواه شما مات شوند. از این طریق رنگ رژ لب روی لب ها ثبات پیدا می‌کند و جلوی پخش شدن آن گرفته می‌شود.

گام چهارم: گرفتن رژ لب اضافی روی لب

فیکس کردن آرایش لبیک دستمال تمیز را از وسط تا کنید و میان لب های بالا و پایین خود قرار دهید تا رژ لب اضافی جذب این دستمال شود. این روش ماندگاری رژ لب شما را افزایش می‌دهد؛ اما ممکن است رنگ رژ لب را نامتعادل کند که جای نگرانی نیست. گام آخر در رژ لب زدن حرفه ای این مشکل را رفع خواهد کرد.

گام پنجم: رژ لب زدن نهایی

استفاده از رژ نهاییدر پایان با یک لایه از بهترین رژ لب که حتماً با علاقه و دقت زیاد خریداری کرده‌اید می‌توانید پوشش کاملی برای لب ها ایجاد کنید. اگر اهل رژ لب براق هستید پیشنهاد می‌کنیم یک لایه رژ لب براق یا برق لب در مرکز لب ها بکشید. این روش جلوی پخش و لکه‌ شدن رژ لب را می‌گیرد، جذابیت فراوانی به آرایش می‌دهد و شما را به راحتی در رژ زدن حرفه ای جلوه می‌دهد.

ترفند‌های سریع و راحت برای ماندگاری رژ لب

  • اگر می‌خواهید رژ لب ماندگاری داشته باشید و عجله هم دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا پرایمر لب بزنید. پرایمر، رنگ رژ لب را تثبیت کرده و جلوی پخش شدن و در نتیجه لکه دار شدن آن را می‌گیرد.
  • به کمک یک کانسیلر که رنگ آن با رنگ پوست شما سازگاری دارد، رنگ میان رژ لب و قسمت‌های اطراف لب و فک را متعادل و یکدست کنید.
  • خط‌ لب بهترین گزینه برای جلوگیری از لکه دار شدن رژ لب است؛ به شرطی که رنگ مداد لبی انتخاب کنید دقیقاً با رنگ رژ لب شما یکسان باشد.
  • کشیدن خط لب باعث می‌شود که زدن رژ لب در گوشه‌های لب آسان‌تر شود.
  • همیشه سعی کنید بهترین مارک رژ لب را خریداری کنید تا کیفیت بیشتری داشته باشد. این رژ لب را در کیف آرایش همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز دوباره رژ لب بکشید.
  • برای تنوع هم که شده رنگ های مختلف رژ لب را امتحان کنید. انرژی حاصل از این تنوع، روز شما را خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: ۵ رژ لب جذاب تابستانه؛ چه رژ لبی برای آرایش تابستانه مناسب است؟

به شما قول می‌دهیم با اجرای گام هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در رژ لب زدن حرفه ای می‌شوید و رژ لب شما از همیشه دوام بیشتری داشته باشد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم با جادوی رژ لب آشنا هستید، در قسمت نظرات برای ما از تجربه‌های خود در انتخاب بهترین مارک رژ لب بگویید و ترفندهایی که برای ماندگاری رژ لب استفاده می‌کنید را با ما و دیگر همراهان اردمی در میان بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 4102بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه