تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

۱۰ عاملی که برای موفقیت باید در اولویت قرار دهید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۰ عاملی که برای موفقیت باید در اولویت قرار دهید

تجارت با کسب و کار ، مدیریت با افراد، کارآفرینی با انعطاف‌پذیری و خلاقیت با نوآوری ارتباط دارد. آنچه شما با آن ارتباط دارید، ماهیت شما را تعریف می‌کند.
هنگامی که با چیزی ارتباط دارید باید در آن بهترین باشید؛ این تعهد و انرژی، نیروی بسیار قدرتمندی است. اگر می‌خواهید در اعتماد به‌نفس، تجارت، رهبری، کارآفرینی و خلاقیت موفق باشید، به آنچه که با آن ارتباط دارید فکر کنید. اگر خواهان موفقیت هستید، موارد زیر نکاتی هستند که  ارزش توجه کردن را دارند:

۱- مراقب نحوه برخورد خود با دیگران باشید:

افرادی که در مسیر پیشرفت با آن‌ها خداحافظی می‌کنید، ممکن است کسانی باشند که در مسیر پسرفت و افت به آن‌ها سلام می‌کنید.

۲- مراقب رشد شخصی خود باشید:

اگر می‌خواهید با اعتماد به‌نفس کامل در مسیر اهداف و رویاهای خود گام بردارید، برای رشد شخصی خود انرژی و زمان صرف کنید. یاد بگیرید که بیش از هر کار دیگری، بر روی رشد شخصیت خود کار کنید.

۳- به اهداف خود اهمیت بدهید:

این سخن قدیمی که «هدف بدون برنامه، تنها یک رویا است» واقعیت دارد! هنگامی که به اهداف خود اهمیت می‌دهید، به انجام آن‌ها متعهد می‌شوید. افرادی که اهداف مشخص و نوشته شده‌ای دارند، در کوتاه‌مدت، نسبت به سایر افراد موفقیت بیشتری کسب می‌کنند.

۴- مراقب باشید به خود آسیب نرسانید:

بسیاری از ما به موقعیت‌هایی که باعث ترس‌ می‌شوند (چه از نظر فیزیکی و چه احساسی) وارد نمی‌شویم، اما هنگامی که به فضای ترس قدم می‌گذاریم، با ترس دوست شده و به آن اجازه نمی‌دهیم ما را شرمسار کند و به این نتیجه می‌رسیم که آن‌چنان که تصورش را می‌کردیم، مساله بغرنجی نیست.

۵- مراقب نحوه گذراندن زمان باشید:

زمان، منبع رایگان اما تجدید‌ناپذیری است. هنگامی که از دست رفت، هیچ‌گاه نمی‌توانید آن را برگردانید. مراقب زمان باشید زیرا منبع بسیار ارزشمندی است.

۶- مراقب افکار خود باشید:

برای رسیدن به موفقیت باید متوجه افکاری که در آن‌ها غرق می‌شوید باشید. صدای شما چیزی است که در بسیاری موارد در طول روز می‌شنوید و آن‌چه فکر می‌کنید بر روی شما تاثیر خواهد گذاشت.

۷- مراقب کاری که به بهترین نحو انجام می‌دهید باشید:

بهترین عملکرد شما، مهم‌تر از بهترین بودن است. زمان، استرس و کار کردن بیش از حد، ممکن است استانداردهای شما را تا حدی کاهش دهد اما در همین لحظات است که بهترین عملکرد شما اهمیت دارد.

۸- به افرادی که در طول این مسیر به شما کمک می‌کنند اهمیت دهید:

به افرادی فکر کنید که شما را راهنمایی و حمایت کرده و در طول این مسیر آموزش‌های لازم را فراهم آورده‌اند. آخرین باری که از آن‌ها قدردانی کرده‌اید چه موقع بوده است؟

۹- به خوشحالی خود اهمیت دهید:

موفقیت با خوشحالی یکسان و معادل نیست، اما خوشحالی می‌تواند به شما کمک کند که به موفقیت برسید و تنها راه به‌دست آوردن خوشحالی این است که در لحظه زندگی کنید.

۱۰- به موقعیت کنونی خود اهمیت دهید:

به کجا می‌خواهید برسید و اکنون در کجا هستید؟ اهمیت دادن به جایگاه خود باعث باز شدن دنیایی از احتمالات می‌شود و قابلیت فکر کردن و رویا پردازی نامحدود را به ما می‌دهد.

به طور خلاصه اگر می‌خواهید که در بخشی از زندگی خود تغییری ایجاد کرده یا مورد خاصی را کشف کنید، زمان، انرژی و توجه خود را به سوی آن مسیر هدایت کنید و سپس ببینید چه اتفاقی می‌افتد!

منبع: Inc دیدگاه‌ها 4193بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>