مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟ چه فوایدی دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟ چه فوایدی دارند؟

با زیادشدن هزینه‌های آرایشی و بالارفتن قیمت محصولات برندها تصمیم گرفتند برای کمک به جیب مشتریان خود محصولاتی با چند کاربرد بسازند. نتیجه خلاقیت کمپانی‌ها ساخته‌شدن بی بی کرم بود. این کرم چند منظوره می‌تواند به پوست شما رطوبتی که نیاز دارد را برساند و در همین زمان پوششی سبک و زیبا روی پوست ایجاد کند. فواید بی بی کرم تمام نشده. در کنار دو وظیفه رطوبت رسانی و پوشش پوست، این کرم به محافظ پوست در برابر آفتاب می‌پردازد. کاربرد سه محصول در وجود یک محصول جمع شده است؛ اما بی بی کرم تنها محصول تلفیقی نیست. سی سی کرم از دیگر محصولات چند منظوره و پرکاربرد است. این محصول نسخه سبک‌تر کرم پودر است. سی سی کرم ضمن پوشش پوست به درمان بعضی بیماری‌های پوستی کمک بسیاری می‌کند. فواید بی بی کرم و فواید سی سی کرم را نمی‌شود خلاصه کرد؛ پس اگر به دانستن بیشتر درباره این دو محصول علاقه دارید همراه ما باشید.

سی سی کرم چیست؟

سی سی کرم چیست؟

بیایید از اول شروع کنیم و به چیستی سی سی کرم بپردازیم. CC cream مخفف Complexion Corrector یا Color Corrector است. این کرم پوششی سبک روی پوست ایجاد می‌کند و به آب رسانی پوست می‌پردازد و نقش ضد آفتاب را هم به عهده دارد. تا اینجا وظیفه سی سی کرم و بی بی کرم یکی بود؛ اما هنر سی سی کرم بیشتر از این حرف‌هاست.

فواید سی سی کرم چیست؟

سی سی کرم چیست؟

در میان فواید سی سی کرم می‌توان این گزینه‌ها را مهم‌ترین آن‌ها دانست:

سی سی کرم علاوه بر اینکه نقش کرم پودر را تا حدی ایفا می‌کند، می‌تواند نقش کانسیلر را هم بازی کند. لکه‌های تیره، آکنه‌ها و رنگ‌های غیر طبیعی پوست را محو کند. افرادی که پوستشان چرب است، پوستشان منافذ باز دارد و مستعد لک هستند می‌توانند از فواید سی سی کرم بهره ببرند و در ادامه:

  • ایجاد رنگ پوست یکنواخت؛
  • پوشاندن عیوب بدون ایجاد پوشش سنگین مانند کرم پودر؛
  • اصلاح رنگ پوست؛
  • بهبود انواع قرمزی؛
  • رفع تیرگی و زردی پوست.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم چیست؟

در قسمت قبل با سی سی کرم و فوایدی که برای پوست دارد آشنا شدید. حالا نوبت به فواید بی بی کرم و چیستی آن می‌رسد. BB cream مخفف اصطلاحات Blemish balm یا beauty balm است. این کرم را به‌عنوان کرم زیبایی می‌شناسند. به نظر شما این کرم یه غیر از ویژگی‌های مشترک با سی سی کرم چه فواید دیگری دارد؟

فواید بی بی کرم چیست؟

فواید بی بی کرم

زیرسازی آرایش به کمک فواید بی بی کرم

گاهی وقت‌ها تنبلی آدم گل ‌می‌کند و حس و حال چند لایه آرایش را ندارد. بعضی مواقع هم حال آرایش‌کردن را دارد؛ اما فراموش کرده‌ محصولی را تهیه کند. در چنین روز‌های سختی  می‌توانید از بی بی کرم کمک بگیرید. رطوبت رسان، ضد آفتاب و خاصیت کرم پودری همه در بی بی کرم وجود دارند؛ پس فقط این کرم را به پوست خود بزنید. تکلیف پرایمر چیست؟ نگران نباشید این کرم خواص پرایمر را هم دارد و آرایش شما را سفت روی پوست نگه می‌دارد.

پوشاندن کبودی زیر چشم

اکثر افراد از حلقه تیره زیر چشم خود ناراضی هستند. این حلقه‌ها به چهره حالت خسته و بی حال می‌دهند. برای پوشاندن این حلقه باید از کانسیلر استفاده کرد. جالب اینجاست که فواید بی بی کرم می‌تواند با فواید کانسیلر یکی باشد، پوشاندن رنگدانه‌های زیر چشم. نکته مهمی در استفاده از بی بی کرم به عنوان کانسیلر وجود دارد. با اینکه این محصول می‌تواند جای خالی کانسیلر را پر کند ولی در مسائلی مانند تیرگی‌های شدید و پف چشم به اندازه کانسیلر مشکل گشا نیست. برای حل کامل این مسئله می‌توانید از هر دو محصول استفاده کنید و کانسیر را روی بی بی کرم بزنید.

کرم رژ گونه

نتوانستید رژ گونه با رنگی که در نظر داشتید را پیدا کنید؟ رنگ رژ گونه‌ها با پوستتان تناسب نداشت؟ دلتان می‌خواهد رنگ رژ گونه و رژ لبتان ست باشد؟ اشکالی ندارد از فواید بی بی کرم کمک بگیرید. رژ لب دوست‌داشتنی خود را بردارید و با مقداری بی بی کرم مخلوط کنید. این ترکیب بی‌مانند را روی گونه‌های زیبای خود بکشید و به‌آرامی پخش کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را ببینید بهتر است از رژ لب مایع در این ترکیب استفاده کنید. رژ لب‌های جامد به شکل کامل با کرم مخلوط نمی‌شوند؛ اما اگر رژ مایع نداشتید هم اشکالی ندارد فقط تلاش بیشتری می‌طلبد.

برطرف سازی عیوب آرایش

ما در میان تمام فواید بی بی کرم این یکی را جور دیگری دوست داریم. همه افراد حتی کسانی که برای سال‌های طولانی به انجام آرایش مشغول بوده‌اند می‌دانند که خطای آرایشی حتمی است. شما یا هر فرد دیگری ممکن است دچار خطاهای آرایشی شود. لکه‌شدن رژ لب با یک بی دقتی کوچک یا عطسه ناخواسته قبل از خشک‌شدن ریمل می‌تواند زحمات شما را به باد دهد. پاک‌کردن این خطاهای مزاحم، بدون آسیب به تمام آرایش کاری بسیار مشکل است. در اینجاست که بی بی کرم مانند یک ناجی ظاهر می‌شود. مقدار کمی از بی بی کرم را روی نقص آرایش خود قرار دهید و به‌آرامی آن را هم سطح پوست کنید.

سخن پایانی

در این نوشته با فواید بی کرم و سی سی کرم اشنا شدید. اکنون وقت آن رسیده است که محصول مدنظرتان را از فروشگاه اینترنتی ارمی سفارش دهید. خوبی خرید آنلاین از فروشگاه اردمی این است که محصول را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت در محل آدرستان دریافت می‌کنید. راستی اگر شما فایده دیگری برای کرم های گروه بی بی و سی سی سراغ دارید، برای ما بنویسید تا با دوستانتان به اشتراک بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها 1443بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه