تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش آرایش مجلسی جدید و زیبا برای مبتدی ها

۲۱ آذر ۱۳۹۸

بهتر است مدل آرایش صورت با توجه به موقعیت زمانی و مکانی که قصد حضور در آن را داریم متفاوت باشد. این بدان معناست که هر مکان و هر زمانی آرایش خاص خود را می‌طلبد. در این ویدئو از فروشگاه اینترنتی اُردمی یک مدل آرایش مجلسی جدید و حرفه ای اما آسان را برای خانم‌های مبتدی آموزش داده‌ایم. در این آرایش از طیف رنگ بنفش مات تا براق کمک گرفته شده است. ترکیب سایه چشم بنفش مات و براق، این آرایش را برای مجالس عروسی و مهمانی‌های بزرگ مناسب جلوه می‌دهد. برای این میکاپ کافی است بهترین لوازم آرایشی مانند بهترین کرم پودر و بهترین ریمل و رژ لب را از محصولات موجود در بازار انتخاب کنید.

فایده‌ی استفاده از بهترین کرم پودر افزایش دوام آرایش در طول مدت مهمانی است. برای شروع کار، پوست صورت و گردن خود را با پرایمر یا کرم آبرسان دیگر، مرطوب کنید تا مواد زیرسازی بهتر روی پوست قرار بگیرد. سپس به کمک برس مخصوص، مقداری از کرم پودر را روی صورت خود بزنید. بعد از این مرحله، با کانسیلر ناهماهنگی‌های صورت را اصلاح کنید. برای پوشش جوش‌ها می‌توانید قبل از استفاده از کرم پودر، از کانسیلر استفاده کنید.

در مرحله‌ی بعد با استفاده از یک بیوتی بلندر (اسفنج تخم مرغی)، هایلایتر و پودر برنزه زیرسازی صورتتان را کامل کنید. قبل از اینکه سراغ آرایش چشم‌هایتان بروید مطمئن شوید که رنگ صورت و گردن شما هماهنگ است. ناهماهنگی رنگ این دو باعث می‌شود آرایشتان ناشیانه و تصنعی به نظر برسد. درواقع، این اشتباه کوچک، زحمت شما را هدر می‌دهد.

برای آرایش چشم، ابتدا رنگ پایه برای زیرسازی پلک را انتخاب کرده و با یک سایه چشم شاین بنفش تیره زیبایی آن را تکمیل کنید. همانطور که در ویدئو می‌بینید برای زیباتر شدن میکاپ می‎توانید از روش آرایش دودی بهره ببرید.

برای آرایش چشم علاوه بر فر مژه و ریمل، بهتر است از مزه مصنوعی استفاده کنید. در این ویدئو با دقت ببینید که چطور مژه مصنوعی را روی مژه‌ها فیکس می‌کنند.

استفاده از رژ لب نزدیک به رنگ سایه چشم، هماهنگی خاصی در آرایش شما ایجاد می‌کند. برای ثبات رنگ رژ لازم است با کمک بهترین کرم پودر یا یک کانسیلر مایع، پوست لب را پوشش دهید. سپس از یک رژ نسبتاً براق برای لب‌های خود استفاده کنید. توجه کنید که رژهای مایع در محیط و هوای گرم به سرعت پخش می‌شوند. ترجیحاً از رژهای کرمی استفاده کنید که دوام زیادی هم داشته باشند.

پس از پایان آرایش صورت، رسیدگی به مو از اهمیت بسیاری برخودار است. مدلی که برای موهایتان انتخاب می‌کنید به سلیقه، حجم و قد موهایتان و البته مکانی که قرار است به آنجا بروید بستگی دارد. همان طور که در این ویدئو می‌بینید، می‌توانید با یک اتوی ساده، زیبایی و جذابیت آرایش خود را تکیمل کنید.

راز داشتن یک آرایش مجلسی جدید و منحصربه‌فرد برای یک مهمانی خاص، استفاده از جدیدترین مدل رژ لب، بهترین ریمل و بهترین کرم پودر است؛ با این حساب این توصیه مهم را از تیم اردمی به خاطر داشته باشید.

به پایان آموزش خود رسیدیم. امیدوارم از این ویدئو لذت برده باشید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه