تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار جشنواره اینستاگرامی «من این کتاب را خوانده‌ام»

جشنواره اینستاگرامی «من این کتاب را خوانده‌ام»

سقراط، حکیم و فیلسوف نامدار یونانی می‌گوید: «جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می‌یابد که مطالعه، کار روزانه‌اش باشد.» متاسفانه آمار دقیقی درباره سرانه مطالعه در ایران وجود ندارد و این آمار از 2 دقیقه تا 120 دقیقه در روز متغیر است. احتمال این اختلاف و تفاوت در نحوه تعریف مطالعه است که از خواندن کتاب تا کتاب‌های درسی، ادعیه، جراید، نشریات الکترونیکی، پیامک، تابلوهای تبلیغاتی و حتی زیرنویس اخبار تلویزیون را شامل می‌شود. اما اگر مطالعه را تنها به شکل چاپی آن در نظر بگیریم، با توجه به شمارگان پایین کتاب، می‌توان آمار واقعی کتاب‌خوانی در جامعه‌مان را حدس بزنیم.

در همین راستا، فروشگاه اینترنتی اُردمی جشنواره اینستاگرامی «من این کتاب را خوانده‌ام» را به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌نماید و به 5 نفر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره، به قید قرعه، یک کد تخفیف 50 هزار تومانی برای خریدهای بالای 100 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی اُردمی هدیه می‌دهد.

در این جشنواره از شما خواسته‌ایم نام بهترین کتابی را که تاکنون مطالعه کرده‌اید، به صورت کامنت به ما و دیگر دنبال‌کنندگان اینستاگرام اُردمی بگویید و حداقل 2 نفر از دوستانتان را در کنار آن منشن کنید تا به جمع شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی اُردمی بپیوندید. به ازای هر دو نفری که در کنار نام کتاب، منشن کنید یک امتیاز به امتیازات شما اضافه می‌شود و به این ترتیب شانس بیش‌تری برای برنده شدن در قرعه‌کشی کسب می‌کنید. برای شرکت در این جشنواره، روی تصویر زیر کلیک کنید.

شرکت در جشنواره

اُردمی قصد دارد با انجام این حرکت گنجینه‌ای از نام بهترین کتاب‌ها را گردآوری کند و در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد، تا از این طریق به اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی کمک کرده باشد.

این جشنواره تا پایان روز چهارشنبه 26 آبان 95 (پس‌فردا) ادامه دارد و اسامی برندگان، صبح روز پنجشنبه اعلام می‌گردد.

همیشه کتاب بخوانید؛ زیرا فکر ما به زیبایی نیاز دارد 🙂

دیدگاه‌ها 1669بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>