تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار خرید از اُردمی، ساده‌تر از هر فروشگاه دیگری

خرید از اُردمی، ساده‌تر از هر فروشگاه دیگری

امروزه طیف گسترده‌ای از مردم به لطف گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و انواع دستگاه‌های رایانه‌ای، بخش زیادی از امور روزانه خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند که در این میان می‌توان خرید اینترنتی را از شاخص‌ترین آن‌ها دانست. اما با کمی دقت، مشاهده می‌کنیم که علی‌رغم وجود یک روال نسبتاً ثابت در خریدهای اینترنتی، بخش قابل توجهی از اقشار جامعه همچنان با فرآیند ثبت نام در سایت و ثبت اینترنتی سفارش، مشکل دارند و در طول این مسیر با پرسش‌ها و ابهامات زیادی روبه‌رو می‌شوند که در بسیاری از موارد منجر به انصراف آن‌ها از خرید می‌شود.

ما در فروشگاه اینترنتی اُردمی، این گروه از شهروندان‌مان را نیز فراموش نکرده‌ایم و سعی کرده‌ایم فرآیندهای ثبت نام و خرید را تا حد ممکن ساده‌ و ساده‌تر کنیم.

در این راستا دو به‌روزرسانی کم‌نظیر داشته‌ایم:

  1. برای ثبت نام در اُردمی، دیگر استفاده از ایمیل، الزامی نیست و کاربران جدید می‌توانند تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در اُردمی ثبت نام نمایند.
  2. امکان ثبت تلفنی سفارش را فراهم آورده‌ایم و بدین صورت ما به جای شما فرآیند خرید را طی می‌کنیم.

اینک شما می‌توانید در صفحه هر محصول، با کلیک روی دکمه ، شماره تلفن همراه خود را برای «ثبت تلفنی سفارش» وارد نمایید تا همکاران ما در واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و پس از دریافت اطلاعات هویتی و نشانی پستی شما، یک حساب کاربری برای شما ایجاد نمایند. در این حالت فقط به یک شماره تماس معتبر و در دسترس از جانب شما نیاز است و دیگر لزومی به داشتن آدرس ایمیل و تکمیل اطلاعات حساب کاربری از جانب شما نیست.

با این دو ویژگی، شما می‌توانید ساده‌تر از هر فروشگاه دیگری از اُردمی خرید کنید!

دیدگاه‌ها 1746بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>