تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش شینیون ساده با کمک بافت مو

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
آموزش شینیون ساده با کمک بافت مو

این مدل بافت مو زیبا، غیرمنتظره، شیک و در عین حال فانتزی است. این مدل شینیون به اندازه‌ای زیبا است که بتوانید برای محافل خودمانی و مجالس دوستانه از آن استفاده کنید.

در این‌ مقاله، مراحل آماده کردن این مدل بافت مو را آورده‌ایم تا بتوانید در خانه آن را درست کنید. پس، لوازم اندکی که مورد نیاز است را آماده کنید و اگر به کمک نیاز دارید، سعی کنید خواهر یا دوست‌تان را هم با خود همراه کنید. آماده‌اید؟ با هم مراحل این بافت مو را شروع می‌کنیم:

1) موها را به چهار بخش تقسیم کنید: دو قسمت جلو سر، راست و چپ؛ دو قسمت در پشت سر، بالا و پایین.diy-rope-braid-tutorial12) قسمت بالایی پشت سر را دم اسبی ببندید و به دو دسته تقسیم کنید و  هر دسته را جداگانه ببافید.

3) حلقه‌های بافت را کمی شل کنید.diy-rope-braid-tutorial24) یکی از دسته‌های بافت را روی سر قرار دهید و با گیره محکم کنید.
diy-rope-braid-tutorial35) دسته دوم را هم مثل اولی روی سر محکم کنید.

6) دسته پایینی پشت سر را به سمت بالا ببافید.diy-rope-braid-tutorial47) آن را به شکل حلقه گرد کنید و روی بافت‌های بالای سر محکم کنید.

8) یکی از دسته‌های جلوی موها را بپیچانید و آن را بالای سر ببرید.diy-rope-braid-tutorial59) دسته دیگر را هم بپیچانید و بالای سر با گیره محکم کنید.
diy-rope-braid-tutorial6نکته: بعد از اتمام کار حلقه‌های بافت و موهای پیچیده شده را کمی شل کنید تا ظاهر فانتزی‌تری پیدا کند.

حالا نظرتان چیست؟ این مدل بافت مو به اندازه‌ای آسان و جذاب هست که زیبارویان را به خود جلب کند؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

بازدید از مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی تحت عنوان آموزش بافت مو – مدل گل رز را نیز به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: Oncewed دیدگاه‌ها 4906بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه