مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

۴ اشتباه بزرگ در استفاده از رژ لب

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۴ اشتباه بزرگ در استفاده از رژ لب

رژ لب زدن فرآیند چندان دشواری به نظر نمی‌رسد، کافی است آن را به لب‌های خود بکشید و تمام. اما یک حرکت اشتباه می‌تواند همه‌چیز را خراب کند. باید تمایز زیادی میان زدن رژ لب برای مهمانی‌های رسمی و آرایش روزمره قائل شوید. اکثر خانم‌ها، ‌گاهی در استفاده از رژ لب مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که در این مقاله به برخی از این اشتباهات و نحوه رفع آن‌ها اشاره شده است.

اشتباه اول: خط لب شما بسیار واضح است

با این‌که هیچ‌گاه نمی‌خواهید خط لب شما بسیار مشخص و واضح باشد، اما گاهی چهره شما شبیه کتاب‌های رنگ‌آمیزی کودکان می‌شود که باید درون آن‌ها رنگ شود. این مساله یکی از رایج‌ترین اشتباهات آرایش لب است. به منظور زیبایی و برجسته کردن لب‌ها با استفاده از خط لب، رژ لب باید تمامی سطح لب (بالا و پایین) را پوشش دهد. سپس، می‌توانید اطراف لب‌های خود را خط لب بکشید. خط لب شما در این حالت یکپارچه بوده و بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد.

اشتباه دوم: رژ لب را از مرکز لب‌ها شروع نمی‌کنید

نقطه شروعِ زدن رژ لب بسیار مهم است. همیشه رژ لب زدن را از مرکز لب‌های خود آغاز کنید و به سمت خارج بروید. اگر فرآیند را از گوشه لب‌های خود آغاز کنید، آنگاه احتمال بیرون رفتن از خطوط زیاد می‌شود. شروع کردن از مرکز و حرکت در مسیر رو به پایین، کنترل بیشتری به فرآیند رژ لب زدن می‌دهد و مانع از ایجاد خطوط نامنظم می‌شود.

رژ لب

اشتباه سوم: رنگی را انتخاب می‌کنید که لب‌های شما را کوچک‌تر می‌کند

اگر لب‌های شما به صورت طبیعی نازک باشد، ممکن است فکر کنید انتخاب رنگ‌های تیره و مات، لب‌های شما را درشت‌تر خواهد کرد؛ اما این مساله کاملا برعکس است. اگر لب‌های کوچک دارید، به سراغ رنگ‌های روشن، براق و شفاف بروید که لب‌های شما را درخشان ‌کند تا بدینسان لب‌ها برجسته‌تر به‌نظر برسند.

اشتباه چهارم: آرایش سایر قسمت‌های صورت را در نظر نگرفته‌اید

اگر تمامی قوانین مرتبط با رژ لب را رعایت کنید اما آرایش سایر قسمت‌های صورت را در نظر نگیرید، گزینه انتخاب شده باعث نابودی همه چیز می‌شود. به عنوان مثال، اگر لباس قرمز روشن پوشیده‌اید آیا بهتر نیست از رژ لب صورتی براق استفاده نکنید؟ اگر سایه چشم‌ دودی دارید، بهتر است رژ لب کم‌رنگی انتخاب کنید که زیاد به چشم نیاید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید اجتناب از تطابق همه چیز با هم است. زیرا نقاشی یک‌دست می‌تواند خسته کننده باشد. همه چیز را باهم ترکیب کنید و به دنبال سایه‌های متضاد بروید.
اگر هنوز احساس می‌کنید که ممکن است اشتباهاتی در نحوه آرایش کردن خود داشته باشید، می‌توانید مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اردمی تحت عنوان راه‌حل‌هایی برای ۶ مشکل رایج آرایشی را مطالعه کنید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 1832بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه