تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو

با نزدیک‌شدن به سال جدید، همه در تکاپوی تغییرات در منزل و ظاهر خود هستند. خرید لباس نو، وسایل جدید برای خانه و رسیدن به وضعیت پوست و مو، یک سنت دیرینه در این ایام است. یکی از این کارها، رسیدگی به وضعیت ابروهاست. خانم‌های بسیاری که در اثر اشتباهات آرایشی، افزایش سن، سوانح رانندگی یا هر دلیل دیگری همه یا بخشی از ابرو و تراکم آن را از دست داده‌اند، در این روزها به فکر ترمیم آن می‌افتند. این کار به افزایش زیبایی و اعتمادبه‌نفس خان‌ها کمک شایانی می‌کند. یکی از تکنیک‌های اصلاح فرم ابرو، میکروبلیدینگ ابرو است. در این مقاله قرار است همه چیز را درباره این تکنیک بیاموزیم.

میکروبلیدینگ چیست و با چه ابزاری انجام می‌شود؟

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی از به‌روزترین روش‌های زیبایی ابرو است. این یک روش نیمه‌دائمی و کمی تهاجمی است که باعث می‌شود ابروی شما پرتر و زیباتر جلوه کند. دراین روش خراش‌های کوچک با تیغه‌هایی در اندازه میکرو ایجاد می‌شوند. سپس جای خراش‌ها با رنگدانه پر می‌شوند تا حالتی از تارهای ابرو روی پوست ایجاد کنند. این روش بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. اگر مایل نیستید ابروهای خود را تاتو کنید و می‌خواهید بخشی از تارهای ابرو را برگردانید، این یک روش عالی است.

در این روش، تکنسین با ابزارهای ویژه ابروی شما را متقارن می‌کند تا یکدست و زیبا شود. در واقع برای این کار از یک تیغه دستی متشکل از 10 تا 12 سوزن برای ایجاد برش‌های ریز در پوست استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که رنگدانه‌ها در شیارها رسوب ‌کند. شکل تیغه‌ها به گونه‌ای است که در نهایت، جای برش آن مانند موهای واقعی ابرو به نظر می‌رسد. این روش مناسب افرادی است که ابروهای نازک، تکه‌تکه یا بیش از حد پراکنده دارند.

قرار ملاقات با مشاوره ای شروع می‌شود که در آن درباره شکل و رنگ ابرو بحث خواهید کرد. سپس، صورت شما ترسیم می‌شود، شکل مشخص می‌شود و روش شروع می‌شود. قرار اول می‌تواند دو ساعت طول بکشد و ۴ تا ۶ هفته بعد از التیام پوست نیاز به قرار ملاقات دوم دارید.

تفاوت بین میکروبلیدینگ و هاشور چیست؟

تفاوت بین میکروبلیدینگ و هاشور چیست

هاشور ابرو شکل دیگری از میکروبلیدینگ است. با این حال، به جای استفاده از یک ابزار چند تیغه، از یک ابزار تک تیغه برای ایجاد برش‌های دقیق استفاده می‌کند. روند کار در هر دو روش یکسان است. رنگدانه‌ای که در بریدگی‌هایی حاصل از تیغه اضافه می‌شود، باعث می‌شود تا موهای ابرو کاملاً طبیعی به نظر برسد. این نوع میکروبلیدینگ برای افرادی که به‌طور طبیعی ابروهای پرپشت‌تری دارند؛ ولی می‌خواهند قدری تغییر شکل دهند، مناسب‌تر است. تکنیک هاشور به تکنسین اجازه می‌دهد تا دقت بهتری داشته باشد.

تفاوت بین میکروبلیدینگ و تاتوی ابرو چیست؟

فرق میکرو بلیدینگ و تتو چیست؟

تاتوی ابرو درست مثل تاتوی بدن است. در این روش سوزن به‌صورت عمقی وارد پوست شده و زیر آن جوهر تزریق می‌کند. این روش تا چند سال پیش طرف‌داران بیشتری داشت؛ اما امروزه افراد چندانی به آن رغبت نشان نمی‌دهند. استفاده از جوهر به‌جای رنگدانه، تفاوت اصلی این دو روش است.

همچنین در تاتو، ماندگاری کار بیشتر است و گاهی تا چند سال طول می‌کشد. در حالی که در میکروبلیدینگ، فقط لایه سطحی پوست خراشیده می‌شود و رنگدانه نیز پس از مدتی کم‌رنگ می‌شود. یکی از دلایلی که افراد میرو بلیدینگ را به تاتو ترجیح می‌دهند این است که تاتو طبیعی نیست. همچنین به مرور زمان تغییر رنگ داده و جلوه‌ای ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

تفاوت بین سایه ابرو (میکرو شیدینگ) و میکروبلیدینگ چیست؟

تفاوت بین سایه ابرو (میکرو شیدینگ) و میکروبلیدینگ

هدف از ایجاد سایه ابرو، تولید ابروهایی با ظاهر کامل‌تر است. این روش مثل این است که شما با مداد ابروی خود را پر کرده باشید. با این تفاوت که ماندگاری سایه ابرو خیلی بیشتر از مداد است. در این روش هم مثل میکرو بلیدینگ ابرو از تزریق رنگدانه به‌صورت سطحی استفاده می‌شود. تفاوت این دو روش در نوع سوزن و طراحی آن است.

سوزن سایه ابرو، گرد و تیز است. در این روش به جای ایجاد شیار، نقطه‌های ریز روی ابرو ایجاد می‌شود، به‌گونه‌ای که اگر کسی به ابرو نگاه کند حس می‌کند سایه تارهای دیگر روی پوست افتاده است. این روش برای افرادی مناسب است که ابروهای پری دارند و فقط در بخشی از آن می‌خواهند ایجاد سایه کنند. همچنین این روش برای افراد با پوست چرب مناسب‌تر است؛ زیرا روی پوست چرب و حساس ماندگاری بیشتری دارد. ضمن اینکه ایجاد خراش یا حساسیت و التهاب نمی‌کند.

 برای گرفتن نتیجه از میکروبلیدینگ ابرو چقدر زمان لازم است؟

 برای گرفتن نتیجه از میکروبلیدینگ ابرو چقدر زمان لازم است

اثرات میکروبلیدینگ آنی است. ممکن است بلافاصله بعد از انجام این تکنیک، پوست کمی قرمزی و حساسیت داشته باشد؛ اما بلافاصله برطرف شده و نتیجه کار دیده می‌شود. البته به دلیل بافقی ماندن رنگدانه‌ها ممکن است ابرو در ابتدا کمی تیره به نظر برسد، اما با بهبود پوست و کم‌رنگ‌ترشدن رنگدانه، ابروهای شما حتی طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

برای ترمیم ابرو لازم و ضروری است که مدتی بعد برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کنید. در این جلسه ابروی شما با دقت بررسی می‌شود تا جاهای خالی باقی‌مانده پرتر شده و رنگدانه‌ها تنظیم شوند.

 فرآیند روش میکروبلیدینگ چگونه است؟

 فرآیند روش میکروبلیدینگ چگونه است

انجام میکروبلیدینگ کاری بسیار ساده است. این کار با یک مشاوره شروع می‌شود که در آن شما با آرایشگر خود درباره شکل و رنگ مدنظرتان صحبت خواهید کرد. سپس یک کرم بی‌حس‌کننده استفاده می‌شود تا درد را به حداقل برساند. پس از بی‌حسی، آرایشگر با کمک مداد و ابزار خاص، شکل نهایی ابروی شما را روی چهره‌تان ترسیم می‌کند. این ابزار ممکن است خط‌کش‌های خاص باشد یا یک رشته نخ مخصوص که به رنگ آغشته شده است.

پس از اینکه شما شکل نهایی ابرویتان را تأیید کردید، از شما می‌خواهند در کمال خونسردی و آرامش روی تخت دراز بکشید تا آرایشگر کار خود را شروع کند. در این روش روی هر ابرو به نوبت خراش‌ها ایجاد شده و رنگدانه‌ها اضافه می‌شود. در نهایت رنگ اضافی پاک شده و کار شما به پایان می‌رسد. این روند ممکن است از ابتدا تا انتها فقط 2 ساعت طول بکشد. پس از آن لازم است قرار ملاقات دوم را برای مدت ۴ تا ۶ هفته بعد تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این مقاله همه چیز را درباره میکروبلیدینگ ابرو آموختید. اگر در این باره پرسشی برای شما پیش آمده است، می‌توانید در بخش نظرات بلاگ درج کنید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی به آن‌ها پاسخ دهند.

منبع: Thetrendspotter دیدگاه‌ها 7125بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه