مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

آیا موی کوتاه به من می‌آید؟

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
آیا موی کوتاه به من می‌آید؟

مدل مو بخش مهمی از ظاهر خانم‌ها را تشکیل می‌دهد و باید کاملا هوشمندانه انتخاب شود. آیا موی کوتاه به من می‌آید؟ این سوالی است که ممکن است بارها از خود پرسیده باشید یا از اطرافیان خود شنیده باشید. مدل کوتاهی مو را باید بر اساس چهره و ویژگی‌های صورت خود انتخاب کنید.

اما پاسخ این سوال، کوتاه و روشن است: «قانون 5/5 سانتی‌متر»

این قانون جادویی توسط «جان فریدا» آرایشگر و طراح مد انگلیسی ابداع شد. او با بررسی و مطالعه ویژگی‌های صورت‌های مختلف و زاویه استخوان فک، مشخص می‌کرد که برای افراد مختلف چه مدل مویی مناسب است. خوب است بدانید که این اندازه‌گیری‌ها آسان و نتیجه آن قابل اعتماد و دقیق است.

همه وسائل و تجهیزاتی که نیاز دارید یک مداد و خط کش است.

موی کوتاه

اندازه‌گیری فاصله میان پایین گوش تا چانه، می‌تواند مشخص کند که آیا موی کوتاه برای شما مناسب است یا خیر. یک مداد را به‌صورت افقی زیر چانه خود قرار داده، سپس یک خط‌کش را به‌صورت عمودی زیر گوش خود قرار دهید. نقطه تقاطع مداد و خط‌کش را پیدا کنید اگر این اندازه بیشتر از 5/5 سانتی‌متر باشد، شما با موهای بلند بسیار زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید و اگر کمتر از 5/5 سانتی‌متر باشد مدل‌های کوتاه برای شما بسیار مناسب است.

منبع: Cosmopolitan دیدگاه‌ها 3709بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه