تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

مدل‌هایی برای آرایش صورت و بستن مو

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
مدل‌هایی برای آرایش صورت و بستن مو

پری‌چهرگان و زیبارویان با آغاز سال جدید به دنبال مدهای جدید برای آرایش سر و صورت هستند. در این مقاله به مدل‌های جدیدی برای مو، آرایش و ناخنِ مناسب سال 1396 آمده است که امیدواریم با الهام گرفتن از آن‌ها، سال جدید را با ایده‌های نو و چهره‌ای شاداب آغاز کنید.

لب‌ها و گونه‌ها

لب‌ها و گونه‌هااستفاده از محصولات چندکاره زیبایی برای خانم‌های شاغل بیرون از خانه. افراد زیادی از این رنگ‌های رژلب و رژگونه استفاده می‌کنند.

روسری و سربند

روسری و سربندوسایل مربوط به مو، هر روز جدیدتر و جدیدتر می‌شوند به ویژه روسری‌ها. بسیاری از هنرمندان نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ بسیاری نیز معتقدند گزینه خوبی برای روزهایی است که موها در شرایط خوبی نیستند.

ناخن‌های طلایی

ناخن‌های طلاییدر سال گذشته رنگ‌های شکلاتی و شکل‌های نوک تیز و مربعی برای ناخن‌ها استفاده می‌شد. سال 2017 ظاهری درخشان‌تر برای ناخن‌ها به همراه دارد. آماده لاک‌های طلایی برای مهمانی‌ها و ملاقات‌های دوستانه باشید.

مدل موهای بالا

مدل موهای بالاهمه، مدل موهای خوب را دوست دارند و امسال مدل جدیدی مد شده است. موها تا نیمه یا به‌طور کامل، بالا بسته می‌شوند. برای این‌که مدل مو زیبا و خوش‌حالتی داشته باشیم، ایده‌های جذاب دیگری نیز وجود دارند.

رنگ موهای بلوند طیف‌دار

رنگ‌های زرد طلایی و پاستیلی سال گذشته هواداران زیادی داشت اما بلوند خاکستری، مد سال جدید است. به سراغ رنگ‌های طیف‌دار بروید.

10 رنگ موی سال 2017

تاتوی ابرو

تاتوی ابرومحصولات و خدمات ابرو در سال گذشته بسیار فراگیر بوده است. با این حال، امسال تاتوی ابروی موقت با ته رنگ قرمز، گزینه مناسبی خواهد بود.

آرایش پلک چشم

آرایش چشم پلکآرایش‌های پررنگ، به ویژه در بخش سایه‌ها، مد سال جدید هستند. سایه‌هایی که خود پلک را از بخش بالای آن جدا می‌کنند مد شده‌اند که طرفداران بیشتری نیز خواهد داشت.

مدل موهای بدون ابزار گرمایشی

مدل موهای بدون ابزار گرمایشیامسال، سال مرخصی دادن به اتوهای مو، بیگودی‌ها و سشوارهاست. مدل موهای سال جدید بدون این وسایل خواهند بود.

منبع: Thezoereport دیدگاه‌ها 4276بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه