تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه صورت خود را همانند حرفه‌ای‌ها هایلایت کنید؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چگونه صورت خود را همانند حرفه‌ای‌ها هایلایت کنید؟

هایلایت صورت راهی ساده و بی‌دردسر برای جذابیت بیشتر و داشتن ظاهری شاداب و درخشان است. هایلایت، باعث جوان‌تر نشان دادن چهره می‌شود و پوست را صاف و صیقلی می‌کند. در این مطلب، نگاهی خواهیم داشت به اسراری که حرفه‌‌‌ای‌های ‌آرایش و زیبایی در هایلایت چهره استفاده می‌کنند.

۱- ابتدا پوست خود را آماده کنیدقبل از هایلایت صورت پوست خود را آماده کنید

اگر به زیبایی صورت خود اهمیت می‌دهید، حتما پیش از هایلایت صورت از لوسیون‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ چرا که استفاده از این لوسیون‌ها در ابتدای روز، به مرطوب ماندن پوست کمک می‌کند.

۲- استفاده از سرم‌های روشن‌کننده پیش از هایلایت صورت

استفاده از سرم‌های روشن‌کننده صورتبرای این کار سرم‌های خوبی در بازار یافت می‌شوند که سرم‌های مورَد، ساسکین، اسکین‌کد و لانژه می‌توانند برخی از انتخاب‌های شما را تشکیل دهند. ممکن است این سرم‌ها حالتی مانند زرده تخم‌مرغ داشته باشند؛ اما به خوبی بر روی پوست صورت می‌نشینند و قبل از آرایش، پوست را درخشان می‌کنند.

پس از این‌که از مرطوب‌کننده یا سرم استفاده کردید، پیشنهاد می‌شود برای نگه‌داری رطوبت در روی سطح پوست، از پرایمر استفاده کنید. در نهایت هم برای تثبیت رنگ پوست، از زیرسازی آرایش، مرطوب‌کننده‌های رنگی یا کرم‌های BB استفاده کنید. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا آرایش شما انسجام خود را حفظ کند.

۳- استفاده از هایلایتر

makeup-setsپس از این‌که تمامی موارد بالا را به دقت انجام دادید،‌ زمان استفاده از هایلایتر فرا می‌رسد. هایلایتر را در قسمت‌های مناسب چهره به آرامی استفاده کنید. این امر باید به نحوی انجام شود که رنگ پوست شما از زیر هایلایتر مشخص باشد.

برای این کار، هایلایترهای پودری پیشنهاد می‌شوند. استفاده از یک برس متوسط و کشیدن طرحی همانند C انگلیسی در ناحیه چشم‌ها به دقت بیشتر در هایلایت کمک می‌کند. برس آرایشی را به آرامی بر روی پلک‌ها، کناره‌های بیرونی چشم و استخوان بالای گونه بکشید تا زیبایی آرایش صورت شما دوچندان شود. در استفاده از هایلایتر، نوک بینی و کمان بالای لب را فراموش نکنید. در نهایت هم قسمت داخلی نزدیک چشم و بینی را به میزان خیلی کمی هایلایت کنید. ممکن است چندان مهم به نظر نرسد، اما این قسمت، نقش مهمی در هایلایت گونه و باطراوت نشان دادن آرایش نهایی صورت ایفا می‌کند.

در خصوص انتخاب رنگ هایلایتر هم وسواس زیادی به خرج دهید. اما اگر نمی‌دانید چه رنگی را برای هایلایت صورت انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ طیف‌های رنگ‌ زرد مایل به سبز بروید، این طیف رنگ، با توجه به ته‌رنگ طلایی، صورتی و نقره‌ای که دارد، برازنده اغلب چهره‌هاست.

۴- آرایش خود را با رژگونه به پایان برسانیدآرایش خود را با رژ گونه به پایان برسانید

رژگونه را دقیقا زیر هایلایتی که برای گونه‌های خود کشیده‌اید استفاده کنید. رژگونه به آرایش شما گرمای خاصی می‌بخشد و باعث می‌شود پوست چهره، زنده و شاداب جلوه کند و در نتیجه ظاهری جوان‌تر داشته باشید.

۵- در استفاده از هایلایتر از این نکات برحذر باشید

highlightersباور کنید هیچ چیز به اندازه پودرهای نیمه‌شفاف آرایشی، جذابیت و درخشش صورت شما را از بین نمی‌برد. پس از این‌که این پودرها را بر روی صورت استفاده کردید، آرایش شما ظاهری خشکیده و تیره به خود می‌گیرد.

استفاده بیش از اندازه ازهایلایتر در قسمت خط‌های خنده و در کنار چشم‌ها هم اصلا توصیه نمی‌شود. هایلایت ملایم این قسمت، باعث پوشش چین و چروک‌های کنار چشم خواهد شد؛ اما اگر در این کار زیاده روی کنید، این چین و چروک‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهند.

در این‌جا به پایان ترفند‌‌های استفاده از هایلایتر رسیدیم، اگر شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارید یا سؤالی در ذهن‌تان باقی‌مانده است، این موارد را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۵ دیدگاه 47279بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار سایت خوبیه یک سوال داشتم .چگونه میتوانم پرایمر بخرم؟

  2. از زحمات شما عزیزان که برای مردم میکشید تا محصولات با کیفیت وبا قیمت مناسب به دستشان برسد

  3. سپاسگذارم

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>