تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۷ ترفند جالب برای آرایش (قسمت اول)

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۷ ترفند جالب برای آرایش (قسمت اول)

تا حالا به آرایش شخصی توجه کرده‌اید و از بی عیب و نقص بودنش لذت برده‌اید؟ در این‌صورت احتمال دارد از خود پرسیده باشید که واقعا چند ساعت را صرف آرایش کرده است؟ اما همیشه بی‌عیب و نقص بودن آرایش به معنی صرف زمان زیاد نیست و با استفاده از برخی ترفندهای ساده می‌توانید هم آرایش مطلوبی داشته باشید و هم در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

۱- پاک کننده آرایش را کنار تختخواب خود بگذارید تا بهانه‌ای برای پاک کردن آرایش قبل از خواب نداشته باشید. خوابیدن با آرایش می‌تواند سبب جوش و آکنه شود. بنابراین شب‌ها زمانی که خیلی خسته هستید و نمی‌توانید حتی تصور ایستادن پای سینک روشویی را برای بیش‌تر از 30 ثانیه بکنید، خوشحال خواهید شد این وسیله کنار تختخواب‌تان باشد (اما برای مراقبت از پوست خود فقط در مواقع خیلی اضطراری از این شیوه استفاده کنید و آن‌را جایگزین شست‌وشو با آب نکنید.)

1 makeup remover

۲- قسمت مانیکور نشده ناخن را با زدن لاک اکلیلی بپوشانید. بهترین شیوه برای پنهان کردن پایه ناخن یا قسمت‌هایی که لاک آن پریده و لب‌پر شده، استفاده از لاک اکلیلی است. این مدل، هم زیباست و هم ماندگاری زیادی دارد.

2 Hide manicure

۳- اگر به اندازه کافی برای خشک شدن مرطوب‌کننده، تونر و برنزه کننده، یا برای نشستن آرایش روی صورت خود صبور نیستید، از باد سرد سشوار استفاده کنید. برخی محصولات خاص (تونر، برنزه کننده) قبل از انجام مرحله بعدی آرایش باید خشک شوند؛ باد سرد سشوار به تسریع این عمل کمک می‌کند.

3 blow-dryer

۴- روزهایی که نمی‌خواهید مثل همیشه درگیر آرایش شوید فقط از رژلب، استفاده کنید. رژلب را به استخوان گونه، استخوان ابرو و لب بزنید، سپس با انگشت روی پوست پخش کنید تا رنگ و جلوه‌ای به صورت بدهد.

4 lipstick to add little color

۵- کانتورینگ سریع صورت. برای هایلایت کردن صورت با استفاده از یک کانسیلر که دو درجه از پوست شما روشن‌تر است، بالای ابروها، بالای استخوان گونه‌ و بالای استخوان فک، مانند عدد 3 انگلیسی خط بکشید .

برای کانتورینگ، یک 3 برعکس (مانند حرف E در انگلیسی) بکشید. از کانسیلری دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست در سه ناحیه از صورت استفاده کنید. یکی بالای شقیقه، دومی زیر گونه و سومی زیر استخوان فک. سپس این رنگ‌ها را پخش کرده و مرز بین آن‌ها را محو کنید.

5 highlighting and contouring

۶- اگر خط چشم دنباله دار را دوست دارید اما نمی‌توانید آن را صاف و بدون نقص بکشید نگران نباشید. می‌توانید بخش کج شده آن را با یک گوش پاک‌کن آغشته به وازلین پاک کنید. کشیدن یک خط صاف و درست در اولین تلاش، کار سختی است ولی پاک کردن و ترمیم آن راحت است.

6 winged eye liner

۷- اگر خط چشم شما تمام شده است کمی از ریمل خود قرض بگیرید. با استفاده از یک برس کوچک خط چشم، کمی از ریمل را بردارید.

7 mascara instead eyeliner

۸- برای روشن‌تر کردن چشم‌ها، داخل خط اشک پلک پایین را با مداد بی‌رنگ یا سفید خط بکشید. این روش نه تنها چشم‌های شما را روشن‌تر بلکه آن‌ها را درشت و زیبا می‌کند.

آرایش چشم

می‌توانید قسمت بعدی مقاله را مطالعه کنید تا با باقی‌مانده موارد آشنا شوید.

منبع: Cosmopolitan دیدگاه‌ها 7016بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه