تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۷ ترفند جالب برای آرایش (قسمت دوم)

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۷ ترفند جالب برای آرایش (قسمت دوم)

در قسمت قبل، با ۸ ترفند جالب برای آرایش آشنا شدید. در این بخش، کمی از محدوده صورت و آرایش آن فراتر رفته و راهکارهای موقتی برای آراسته و مرتب نگه‌داشتن موها و سایر قسمت‌های بدن نیز ارائه شده است.

۹- با استفاده از یک گوش‌پاک‌کن، آرایش چشم خود را از ظاهری ساده به حالتی جذاب‌تر تبدیل کنید. با نوک گوش‌پاک‌کن خط چشم را پخش کنید تا حالت دودی به چشم‌های شما بدهد. دیگر نیازی به حمل همه لوازم آرایش با خودتان نیست. با این شیوه، شما با کمترین وسائل آرایشی نیز زیبا خواهید بود.

آرایش چشم دودی

۱۰- اگر نیاز فوری به رنگ کردن ریشه موها دارید ولی امکان آن فراهم نیست. می‌توانید موها را در قسمت ریشه پوش داده و به‌طور نامنظمی کج کنید تا به استتار ریشه‌های بدون رنگ کمک کند. باز کردن فرق مو از وسط، تفاوت رنگ ریشه‌ها را بیش‌تر نشان می‌دهد.

10 root touch-up

۱۱- اگر موهای تیره‌ای دارید که آن‌ها بلوند کرده‌اید می‌توانید با شامپوی خشک، ریشه‌های بدون رنگ را تا حدی بپوشانید. شامپوی خشک را روی ریشه‌ها اسپری کنید کمی صبر کنید سپس با استفاده از حرکات آرام شانه، آن را کمی لای موها پخش کنید.

11 using dry shampoo

۱۲- اگر جلوی موهای شما چرب شده است اما بقیه موها این‌طور نیستند بخش جلوی موها را جدا کنید و فقط همان‌ها را بشویید. شستن هر روزه موها به آن‌ها آسیب می‌زند و گاهی باعث تولید چربی بیشتر می‌شود. پس فقط بخشی را که نیاز به شست‌وشو دارد بشویید.

12 wash front section of hair

۱۳- اگر می‌خواهید موهای سشوار شده شما بیش از یک روز دوام داشته باشد قبل از خواب آن‌ها را پشت سرتان ببندید و با گیره محکم کنید. ممکن است پایین موها، حالتی که با سشوار گرفته‌اند را حین خواب از دست بدهند، انتهای مو را به حالت دایره‌ای ببندید و با گیره محکم کنید. وقتی بیدار شدید آن‌ها را باز کنید تا برای یک روز دیگر نیز مرتب باقی بمانند.

13 rolling hair

۱۴- اگر موهای شما خیلی کثیف است اما هیچ زمانی برای شستن آن ندارید قبل از خواب از پودر بچه در قسمت ریشه‌ها استفاده کنید. پودر بچه چربی سر را جذب می‌کند. اگر موهای مشکی دارید ممکن است پودر بچه برای شما مناسب نباشد، تا قبل از ترک خانه آن را روی ریشه بزنید. بنابراین قبل از خواب این کار را انجام دهید تا پودر، زمان کافی برای جذب چربی و خارج شدن از بین موها را داشته باشد و هنگام صبح، مو و پوست سر حالت عادی داشته باشند.

14 baby powder

۱۵- اگر موهای خود را شسته‌اید اما وقت سشوار کردن آن را ندارید آن را پشت سر بپیچید و با یک سنجاق محکم کنید. وقتی خشک شد آن‌ها را باز کنید، اکنون شما بدون زحمت موهای موج‌داری برای خود درست کرده‌اید.

15 twist hair

۱۶- اگر برای فر کردن موها وقت ندارید موهای خود را قبل از خواب ببافید و صبح، موهایی با فرهای زیبا را تحویل بگیرید. اگر موهای‌تان نازک است، موی خود را محکم نبافید. بافت شل نیز موج‌های نرم‌تر و نامحسوس‌تری به موی شما می‌دهد.

16 hair braid

۱۷- اگر پاشنه‌های شما ترک خورده‌اند آن‌ها را قبل از خواب چرب کنید و ماساژ دهید. پاها را با روغن ترک پا چرب کنید و سپس جوراب بپوشید. هنگام صبح خواهید دید که پوست پای شما نرم و لطیف شده است.

17 foot lotion

منبع: Cosmopolitan دیدگاه‌ها 7160بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه