محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.
کرم دست و ناخن نئودرم حاوی روغن زیتون، یک مرطوب کننده قوی برای آبرسانی بهتر به پوست و ناخن است، هرگونه ترک، خشکی و شکنندگی ناخن را درمان میکند، تحریکات پوست ناشی از خشکی را تسکین میدهد، لایه خارجی پوست را تقویت میکند، از خروج رطوبت پوست جلوگیری میکند، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، در استحکام سد دفاعی موثر است، روند پیری پوست را به تاخیر میاندازد، ترکهای پوست را درمان میکند و ضد التهاب و آنتی باکتریال است.
روغن زیتون
این ماده در کنار پاکسازی پوست از سلولهای مرده و آلودگیها، موجب رطوبت رسانی عمقی پوست میشود، به دلیل داشتن اسیدهای چرب مفید، پوست سفت و خشک را نرم و انعطاف پذیر میکند و اثر ترمیم کنندگی فوقالعادهای دارد.
آلانتوئین
خاصیت ضد التهابی و مرطوب کنندگی بسیار قوی دارد و سلامتی و شادابی پوست دست را افزایش میدهد.
گلیسیرین
رطوبت موجود در پوست دست و ناخن را حفظ میکند.
ویتامین B5
به سلولهای پوست آبرسانی میکند.
ویتامین E
اثر رادیکالهای آزاد روی پوست را خنثی میکند و رطوبت رسان و ضد پیری زودرس است.
به دفعات مورد نیاز روی پوست دست و ناخنها ماساژ دهید تا جذب شود.
| نوع محصول دست | کرم |
| حجم | 50ml |
| نوع پوست | انواع پوست |
| منع مصرف | موردی تاکنون گزارش نشده. |
| کشور صاحب برند | ایران |
| کشور سازنده | - |
| برند | NEUDERM | نئودرم |
در ازای ثبت دیدگاه برای محصولاتی که از اُردمی خریدهاید، 20 بُن تخفیف و برای سایر محصولات، 10 بُن تخفیف به شما تعلق میگیرد. دیدگاههای حاوی عکس، در هر شرایطی، 40 بُن تخفیف برای شما بههمراه خواهند داشت.
سلام به همه
بوش خیلی خوبه و ملایمه
اما تنها ایرادش سنگیه که به خاطر پارابن داره اگر مثل من هستید و چرب بودن دستتون دوست ندارید خوب نیست اما خواهرم خیلی دوسش داشت چون پوستش خشکه و کم آبه

اول از همه بابت پشتیبانی عالی که داشتید خیلی خیلی ممنونم و این کرم و دیروز سفارش دادم و امروز به دستم رسیده واقعا ممنونم بابت تمام تلاشهاتون.
با اینکه امروز رسیده دستم، متوجه این شدم که این کرم به شدت جذب بالایی داره که واقعا راضی هستم تا الان هیچ کرمی و ندیدم که اینقدر جذب خوب و بالایی داشته باشه، رایحه واقعا ملایمی داره که خیلی دوستش دارم و همین که برای بار اول زدم به شدت پوست دست ها رو بعد از چند دقیقه نرم میکنه که من همچین تاثیری و برای پوست خودم تا الان ندیده بودم.
ممنون از محصولات خوبی که معرفی می کنید.????

کرم خوبیه سبکه اصلا چربی اضافه ب پوست نمیده

همونطور که عکس گویاست انقدر دوسش دارم توی یک ماه تمومش کردم. پوست دور ناخن هام افتضاح خشک و شاخه شاخه بود دوست نداشتم روغن هم بزنم چون چرب میشد. این کرم حال پوست دور ناخونامو حتی خود ناخنامو اورد سرجاش.تاثیرشو توی همون استفاده اول بدون اغراق دیدم و لذت بردم. پوست رو چرب نمیکنه. نرم و لطیف میکنه که خیلی دوست دارم. فقط اول که میزنی روی دستت یکم بوی حالت عطری طور داره که دوسش ندارم زیاد ولی زود بوش میره. سایزش هم که مشخصه توی عکس راحت میتونی بذاری توی کیفت همه جا همراهت ببری.
سریع و راحت هم جذب میشه. باز هم میخرم قطعا.

پوست رو مرطوب ميكنه و چربم هست و زود هم جذب نميشه
برای مادرم میخرم همیشه. بوش خیلی ملایمه و سردرد نمیاره براش. نرم کنندگی خوبی هم داره.
ممنون از اریکه برای ارسال خوب و سریعش
دوسش دارم، دستها رو نرم و مرطوب نگه داره
بوی تندی نداره
قیمتش هم عالیه
ناخن ها رو سفت و محکم میکنه پیشنهاد میشه دوستان
مرطوب کنندگیش عالیه ولی بوی خوبی نداره
یه کم چرب هست و دیر جذب میشه اما اگر مقدار کمی روی دست بزنید اکی و دست نرم می کنه
لطفاً برای ثبت دیدگاه و امتیاز وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبتنام کنید.