محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.
لاک ناخن بیس کات مینرال B&D، جدیدترین محصول و برزوترین لاک موجود در بازار ایران می باشد که با توجه خاص به رنگ و مدل های روز دنیا این لاک وارد بازار شده است. لاک B&D تشکیل شده از بالاترین مواد لاک از شرکت فیابیلای فرانسه می باشد.
لاک B&D دارای براش فوقالعاده با کیفیت و نسبتا پهن میباشد که تمام ناخن شما را با یکبار زدن بدون هیچگونه خط و خشی پوشش میدهد. از ویژگیهای خوب این لاک میتوان به زود خشک شدن، عدم لب پر شدن و ماندگاری بالا اشاره کرد.
| حجم | 10ml |
| کشور صاحب برند | ایران |
| برند | B&D | بی اند دی |
در ازای ثبت دیدگاه برای محصولاتی که از اُردمی خریدهاید، 20 بُن تخفیف و برای سایر محصولات، 10 بُن تخفیف به شما تعلق میگیرد. دیدگاههای حاوی عکس، در هر شرایطی، 40 بُن تخفیف برای شما بههمراه خواهند داشت.
پیشنهاد میکنم حتما این محصول رو استفاده کنید.
بدون استفاده از بیس لاک میپره و جلوه خوبی نداره ولی بعد استفاده از بیس لاک به خوبی روی ناخن بیش از یک هفته به خوبی روز اول میمونه.
راضی بودم. زیر لاک اصلی میزنند. رنگهای تیره و قرمز و مشکی برای جلوگیری از زرد شدن ناخن به بیس کات نیاز دارند
زیر لاک میزنم و راضی ام...سطح رو یکدست میکنه و محافظ رویی ناخن میشه .

خریدشو توصیه میکنم من خودم برای اولین بار بود که از لاک بیس استفاده میکردم تو لاک زدن. قبلش کاشت ناخنمو ریمو کرده بودم و سطح ناخنم خیلی ناهموار و خراشدار شده بود و مجبور بودم برای لاک زدن چندین لایه لاک بزنم تا سطح یکدست بده اما اینبار با دوبار بیس زدن رو ناخنم و یکبار لاک رو دست و یک لایه تاپ کات لاکم حرفه ای دراومد وانگار لاک ژل رو دستمه.موندگاریشو نمیدونم چون بار اوله با لاک بیس لاک میزنم.

پیشنهاد میکنم حتما اول بیس رو بزنید زیر همه ی لاکهاتون .چون ممکنه بعضی از لاکها کلا صوف ناخن رو رنگی کنند
محصول خیلی خوبیه باعث میشه سطح ناخن یک دست تر بشه و لاک بهتر روی ناخن بشینه. من همیشه اول با بافر سطح ناخون رو تمیز میکنم و بیس کات میزنم و بعد لاک و در نهایت هم fast dry از همین برند که موندگاری لاک رو بیشتر میکنه. بر خلاف رنگی بودنش روی ناخن هیچ رنگی نداره (داخل عکس روی ناخنم هست) و در کل از این محصول راضی هستم^^

بهترین چیزیه که تا حالا استفاده کردم،من جون خیلی لاک دوست دازم و زیادم استفاده میکنم از وقتی اینو میزنم دیگه ناخونم زرد و کدر نمیشه.کلا برند بی اند دی محشره تو خریدش شک نکنید????
برند خیلی خوبیه، اصلا بو بد نمیده ، ماندگاری بالایی داره و رنگ خیلی زیبایی داره
راضی ام ازش. باعث میشه لاک دیرتر از ناخن پاک شه
ممنون از ارسال سریع
بیس کت به خوبی و زود خشک میشه و عالیه
لطفاً برای ثبت دیدگاه و امتیاز وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبتنام کنید.