0
لیست کالاهای انتخاب‌شده برای مقایسه
  1. محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

SKU1: ou 1991 1070

کرم ضد آفتاب کامفورت آنتلیوس ایکس‌ال La Roche Posay

La Roche Posay Anthelios XL Comfort Sunscreen Cream

5
1
  • 5 1
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
شمارهٔ مجوز:
1002952125689920
ثبت امتیاز:

ناموجود

معرفی کوتاه:

کرم ضد‌ آفتاب کامفورت لاروش پوزای با اﯾﺠﺎد ﺑﺎﻓﺖ ﻣﺨﻤﻠﯽ و ﺑﺪون ﺑﺮﺟﺎی ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻟﮑﻪ‌ﻫﺎی ﺳﻔﯿﺪ روی ﭘﻮﺳﺖ، از آن در برابراشعه‌های مضرر آفتاب و رادیکال‌های آزاد، به خوبی محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب  کامفورت لاروش پوزای مدل Anthelios XL با +SPF50، محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB  دارد. این محصول حاوی PPD 39 ( فاکتور محافظتی پوست در برابر اشعه‌ی UVA می‌باشد و از پیری پوست در برابر اشعه آفتاب جلوگیری می‌کند) و SPF 50 ( فاکتور محافظتی پوست که از سوختن پوست در برابر آفتاب و ایجاد لک جلوگیری می‌کند) می‌باشد و عصاره گیاه Baicalyn موجود در این ضد آفتاب به عنوان فیلتر گیاهی از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند و به این دلیل ﻣﻨﺎﺳﺐ اﺳﺘﻔﺎده در ﻣﺠﺎورت ﺗﺎﺑﺶ ﺷﺪﯾﺪ آﻓﺘﺎب می‌باشد.
این محصول قابل اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺮای ﭘﻮﺳﺖ‌ﻫﺎی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻧﻮر ﺧﻮرﺷﯿﺪ است و در ﺑﺮاﺑﺮ آب ﻣﻘﺎوم می‌باشد، حاوی آﻧﺘﯽ‌اﮐﺴﯿﺪان و ویتامین E است که از پوست در برابر آلودگی‌ها محافطت می‌کند. این ضد آفتاب رﻃﻮﺑﺖ‌رﺳﺎن پوست نیز می‌باشد. این محصول ﺑﺎﻓﺖ ﻣﺨﻤﻠﯽ روی ﭘﻮﺳﺖ ایجاد می‌کند. بعد از استفاده از این محصول پوست چرب و چسبنده نمی‌شود و لکه‌های سفید روی پوست باقی نمی‌ماند.
 این ضد آفتاب ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﻮﺳﺖﻫﺎی ﻧﺮﻣﺎل ﺗﺎ ﺧﺸﮏ و قابل استفاده برای پوست‌های ﺣﺴﺎس و آﻟﺮژﯾﮏ نیز می‌باشد. حاوی رنگدانه و فاقد پارابن، آبرسان و تغذیه‌کننده پوست است.


نوع ضد آفتاب کرم
خاصیت ضد آفتاب مرطوب‌کننده
نوع پوست آلرژیک, حساس, خشک, نرمال
حجم 50ml
SPF 50
کشور صاحب برند فرانسه
کشور سازنده -
منع مصرف موردی تاکنون گزارش نشده.
توضیحات سبک و ضد آب
برند La Roche Posay | لا روش پوزی
20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در طول روز، هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید کنید. در صورت تعریق و شنا مجدد از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
تعداد کل دیدگاه‌ها: 0
تعداد کل امتیازها: 1
تعداد کل پاسخ‌ها:

دیدگاه‌های کاربران

در ازای ثبت دیدگاه برای محصولاتی که از اُردمی خریده‌اید، 15 بُن تخفیف و برای سایر محصولات، 5 بُن تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. دیدگاه‌های حاوی عکس، در هر شرایطی، 30 بُن تخفیف برای شما به‌همراه خواهند داشت.

لطفاً برای ثبت دیدگاه و امتیاز

درباره برندLa Roche Posay

قرن چهاردهم

لاروش پوزای (لاروش پوزی) بطور رسمی کشف شد

کشف لاروش پوزای

افسانه ها می‌گویند که یک شوالیه به نام برتراند دو گاسکلین در یک چشمه در شهر روشه پوزای در مرکز فرانسه توقف کرد تا تشنگی خود را برطرف کند. اسب او که دچار اگزما بود وارد چشمه شد و در حالی از آن بیرون آمد که شفا یافته بود. این آغاز داستان زیبای آب چشمه‌ای است که شبیه هیچ مورد دیگری نیست...

قرن هفدهم

آب برای پادشاهان

قرن ۱۷ ببرای لاروش پوزای

از سال ۱۶۱۷ شهرت چشمه آب گرم لاروش پوزای چنان پیچید که پیر میلون پزشک هنری چهارم و لویی سیزدهم برای اولین تعلیلات خود به آنجا رفت.

قرن نوزدهم

ناپلئون بناپارت یک بیمارستان با آب گرم تاسیس کرد

ناپلئون بناپارت یک بیمارستان با آب گرم تاسیس کرد

ناپلئون بناپارت بزرگ در بازگشت خود از مصر در قرن نوزدهم، یک بیمارستان ساخت که در آن با آب گرم چشمه لاروش پوزای بیماری‌های پوستی سربازان خود را درمان کند.

۱۹۰۵

اولین مرکز آب گرم عمومی افتتاح شد

افتتاح اولین مرکز آب گرم عمومی لاروش پوزای

از آغاز کار این مرکز در ۱۹۰۵ حدود ۴۰۰۰۰۰ نفر برای درمان ناراحتی‌های پوستی خود به آن مراجعه کردند. امروزه یک تیم به رهبری ۸ پوست شناس در این مرکز کار می‌کنند که پذیرای ۷۵۰۰ بیمار در طول سال هستند که ۳۰ درصد آن‌ها کودکان می‌باشند.

۱۹۱۳

تایید رسمی از سوی پزشکان

یک آکادمی دارویی فرانسوی به طور رسمی شهر لاروش پوزای را شهر چشمه آب گرم نام گذاشت و ویژگی‌های درمانی آب این چشمه را مورد اکتشاف قرار داد.

۱۹۷۵-۱۹۸۵

تاسیس آزمایشگاه‌های پوست شناسی لاروش پوزای

تاسیس آزمایشگاه‌های پوست شناسی لاروش پوزای

یک داروساز فرانسوی به نام رنه لوایر، برند " لاروش لابراتوار درماتولوژیک" را تاسیس کرد.

ماموریت این برند تولید محصولات مراقبت از پوست برای استفاده و پیشنهاد پزشکان پوست به بیمارانشان بود.

ویژگی‌های این محصولات: ایمنی، کارایی و راحتی

همچنین تاسیس بنیاد لاروش پوزای در سال ۱۹۸۵، برای پشتیبانی از پوست شناسان برجسته متعهد به پروژه در زمینه تحقیقات کلینیکی، بیولوژیکی یا دارویی مربوط به پوست شناسی.

۱۹۹۹

لاروش پوزای در امریکا افتتاح شد

بعد از گسترش از فرانسه به اروپا این شرکت در امریکا آغاز به کار کرد که ماموریت ساده آن تامین محلول‌های کارای مراقبت از پوست برای پوست شناسان و بیمارانشان بود که حتی برای پوست‌های حساس نیز ایمن بود.

در آن زمان محصولات مراقبت از پوست لاروش پوزای به‌طور انحصاری در مطب‌های پزشکان پوست وجود داشت.

۲۰۰۶

آنتلیوس SX بازار ضد آفتاب را متحول کرد

آنتلیوس SX بازار ضد آفتاب را متحول کرد

سازمان غذا و دارو مجوز توزیع انتلیوس SX با مکسوریل SX را صادر کرد که تنها فیلتر ضد نوری بود که با فرمول ضد آفتاب هم برای UV کوتاه و هم بلند کاربرد داشت. برای دسترسی آسان مشتریان به این ابداع، محصولات لاروش پوزای به داروخانه‌های سراسر امریکا عرضه شدند.

۲۰۰۹

لاروش پوزای CELL-OX SHIELD را تولید کرد

برای اولین بار لاروش پوزای ضد آفتاب را با آنتی‌اکسیدان ترکیب کرد تا هم محافظی برای نور خورشید و هم رادیکال‌های آزاد که سبب پیری پوست می‌شوند بسازد.

و بدین ترتیب ضد آفتاب آتلیوس با محافظ CELL-OX  ارائه شد.

۲۰۱۰

محافظت پوست با تولید SOS

لاروش پوزای با تولید SOS (Save Our Skin)، یک کمپین خدمات عمومی سالانه به راه انداخت که وظیفه آن اطلاع رسانی به عموم درباره خطرات نور خورشید و اهمیت محافظت از پوست در برابر UV بود. تا کنون بیش از ۸۰۰۰ اسکرین خال‌های سیاه صورت توسط بیش از ۲۰۰ پزشک پوست داوطلب انجام شده است.

۲۰۱۱

آغاز EFFACLAR DUO توسط لاروش پوزای

آغاز EFFACLAR DUO توسط لاروش پوزای

لاروش پوزای برای اولین بار پروکسید بنزول درمانی آکنه را با اسید لیپو هیدروکسی انحصاری خود ترکیب کرد که یک عامل لایه‌بردار میکروی موثر اما ملایم است.

بدین ترتیب درمان آکنه دوکاره EFFACLAR DUO ارائه شد. در طی ۱۰ روز ثابت شد این ترکیب آکنه‌ها را تا ۶۰% کاهش می‌دهد و حتی برای پوست‌های حساس نیز کارایی دارد.

امروز

پیشنهاد بیش از ۲۵۰۰۰ پوست شناس در سراسر دنیا

محصولات لاروش در بیش از ۵۰ کشور به فروش می‌رسد و مورد اعتماد میلیون‌ها نفر در دنیاست. این برند با ریشه عمیق در میراث پوست شناسی خود همچنان مرزهای تحقیقاتی خود را گسترش می‌دهد تا محصولات مراقبت از پوست خود را به تمامی افراد ارائه کند.

محصولات مشابه

کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت مناسب بزرگسالان و کودکان Pharmaceris SPF50
کرم ضد آفتاب و ضد لک بژ طبیعی ERIKEH
٪10

Special Price ‎683,800 تومان

قیمت عادی: ‎759,800 تومان

فلوئید ضد آفتاب با محافظت بسیار بالا Soskin SPF50
٪15

Special Price ‎663,800 تومان

قیمت عادی: ‎780,900 تومان

کرم ضد آفتاب بژ روشن مناسب پوست چرب با Phyto One SPF40
٪10

Special Price ‎219,100 تومان

قیمت عادی: ‎243,500 تومان

کرم ضد آفتاب فیزیکال My
کرم ضد آفتاب مخصوص پوست نرمال و خشک بژ روشن Geno Biotic
٪5

Special Price ‎317,300 تومان

قیمت عادی: ‎334,000 تومان

کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست معمولی تا خشک با Ginagen SPF50
٪18

Special Price ‎243,500 تومان

قیمت عادی: ‎297,000 تومان

کرم ضد آفتاب و ضد لک +SPARK WOODEN SPF50
٪25

Special Price ‎206,600 تومان

قیمت عادی: ‎275,500 تومان