0
لیست کالاهای انتخاب‌شده برای مقایسه
  1. محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

SKU1: ou1466

هایلایتر فریماتیک Doucce

Doucce Freematic Highlighter

5
2
  • 5 2
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
شمارهٔ مجوز:
1128630612111376
ثبت امتیاز:

ناموجود

معرفی کوتاه:

هایلایتر فریماتیک دوسه با بافت سبک، ابریشمی و بدون چربی خود، متشکل از رنگدانه‌ های منعکس کننده نوراست که درخشندگی لازم را برای قسمت‌هایی از صورت که مورد نیاز شما است، ایجاد می‌کند.

هایلایتر دوسه با 6 رنگ مختلف، برای مطابقت با تن‌ های مختلف پوست، اجازه می‌دهد که درخشش پوست خود را، چه روشن باشد یا برنز، به حالت ایده‌آل درآورید؛ به طوری که پوستتان صاف و رویایی به نظر برسد. رنگ‌های این هایلایتر به گونه‌ای است که می‌توان آن را به تنهایی و یا با ترکیب چند رنگ استفاده نمود.

ویژگی مثبت دیگر این محصول آن است که ماندگاری بالایی دارد و این امکان را به شما می‌دهد که چهره خود را جوان و بشاش نشان دهید. با استفاده از هایلایتر می‌توانید به راحتی نقاطی از چهره را که نیاز است برجسته و یا گود‌تر شود، پوشش دهید و فرم صورت دلخواه خود را با سایه روشن (هایلایتر) ایجاد نمایید.

کشور سازنده -
نوع کانسیلر -
SPF -
حجم -
منع مصرف موردی تاکنون گزارش نشده.
کشور صاحب برند آمریکا
برند Doucce | دوسه
توضیحات -
از رنگ روشن برای برآمده کردن و از رنگ تیره برای ایجاد فرورفتگی استفاده شود.
تعداد کل دیدگاه‌ها: 0
تعداد کل امتیازها: 2
تعداد کل پاسخ‌ها:

دیدگاه‌های کاربران

در ازای ثبت دیدگاه برای محصولاتی که از اُردمی خریده‌اید، 15 بُن تخفیف و برای سایر محصولات، 5 بُن تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. دیدگاه‌های حاوی عکس، در هر شرایطی، 30 بُن تخفیف برای شما به‌همراه خواهند داشت.

لطفاً برای ثبت دیدگاه و امتیاز

درباره برندDoucce

برند دوسه را دو نفر از مدیران اجرایی پوشاک و مد نیویورک راه‌اندازی کردند. هدف برند دوسه روبه‌رو کردن بانوان با زیبایی نهفته آن‌هاست. این برند سعی دارد موقعیتی را برای شکوفاشدن استعدادهای هنرمندان صنعت آرایش و زیبایی قرار دهد.

جالب است بدانید برند دوسه یک برند کاملاً آمریکایی و نیویورکی است اما نام این برند از واژه فرانسوی douce به معنای نرمی و ظرافت، گرفته شده است. به این ترتیب می‌توان گفت فلسفه وجودی برند دوسه ترکیبی از ظرافت پاریسی‌ها و نگرش صاحبان صنعت آرایش و زیبایی در نیویورک است. ترکیبی از بهترین جذابیت‌های روز صنعت آرایش و زیبایی به همراه بسته‌بندی شیک را می‌توان از نمونه‌های بارز محصولات برند دوسه دانست.

Doucce logo 

حضور برند دوسه در نیویورک نیز باعث شده است در محصولات این برند جدیدترین دستاوردهای صنعت مد و آرایش دنیا را شاهد باشیم. از طرف دیگر برند دوسه یکی از معدود برندهایی است که محصولات آرایشی آن تنوع رنگ بسیار بالایی دارد، در نتیجه محصولات این برند سلیقه سختگیرترین آرایشگران را نیز جلب می‌کند. از طرف دیگر تنوع محصولات و رنگ در لوازم آرایشی دوسه دست بانوان و آرایشگران را برای خلاقیت در آرایش باز گذاشته است.

فلسفه برند دوسه به همین‌ موارد ختم نمی‌شود و در کنار تنوع رنگ و انتخاب‌های مختلف، این برند سعی دارد تا بالاترین کیفیت را در لوازم آرایشی برای مشتریان خود عرضه کند. در نتیجه محصولات برند دوسه توسط آرایشگران تراز اول نیویورکی برای چهره‌های معروف و هنرپیشه‌های سرشناس در مراسم‌های بزرگ و معتبر استفاده می‌شود.

اهداف برند دوسه


دوسه سعی دارد تا به عنوان یک برند جهانی، محصولاتی در خور و شایسته صنعت آرایش و زیبایی ارائه کند. در دنیای دوسه، زیبایی از یک منظر مشخص تعریف نمی‌شود و به همین دلیل است که دوسه همیشه سعی دارد تا بانوان را به کشف زیبایی‌های نهفته خود تشویق کند.

دوسه منحصر‌به‌فردبودن را جوهر زیبایی می‌داند و از آنجایی که آرایش و زیبایی هر روز دستاوردهای جدید و جذابی را شاهد است برند دوسه جایی برای یک تعریف واحد از زیبایی نمی‌بیند. دوسه بر این باور است که زیبایی پدیده‌ای جهانی است که در موقعیت‌ و مکان‌های مختلف معنای خاص خودش را پیدا می‌کند و بانوان باید به تمامی این زیبایی‌های خوش رنگ‌و‌لعاب دسترسی داشته باشند.

این امر باعث شده تا محصولات آرایشی دوسه با توجه به سلیقه بانوان در کشورهای مختلف ارائه شود؛ در نتیجه بانوان آمریکایی، برزیلی، استرالیایی و سایر کشورها بسته به فرهنگ و تعریفی که از زیبایی دارند می‌توانند از محصولات آرایشی دوسه برای زیبا‌تر نشان‌دادن چهره‌شان کمک بگیرند.

محصولات مشابه

قلم دو سر کانتورینگ DEBORAH
ناموجود