0
لیست کالاهای انتخاب‌شده برای مقایسه
  1. محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

SKU1: mof063

ادکلن او پرفیوم او د نویر Bvlgari

Bvlgari Eau Parfumee Au The Noir Eau De Cologne


اولین امتیاز
را شما ثبت کنید.

شمارهٔ مجوز:
1130536323488563
ثبت امتیاز:

ناموجود

معرفی کوتاه:
نوع محصول: ادکلن
مناسب برای: آقايان و خانم‌ها
رايحه :تند، تلخ، گرم، خوراکی، طبيعت، شرقی، گل
حجم: 75ml
کشور: ايتاليا

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با بوی چرم و تنباکو رابطه‌ خوبی دارید و در کل عطر های با این حال و هوا را می‌پسندید، عطری مناسب شما را معرفی می‌کنیم. این عطر محصولی از برند بولگاری است. این ادکلن 150 میلی‌لیتری «au the Noir» نام دارد. نام این عطر بازگوکننده‌ فضای تاریک و مرموز بوی آن است. طراحی و فرمولاسیون این عطر تند و تلخ را عطرساز کاربلد و مشهور «ژاک کاوالیر» (Jacques Cavallier) انجام داده است. این عطر ایتالیایی در سال 2015 معرفی شد و از همان تاریخ جزو یکی از پرفروش‌ترین عطر ها در رده خودش به شمار می‌رود. شیشه‌ این عطر سیاه است. روی این شیشه‌ au the Noir در یک کادر طلایی‌رنگ نشان بولگاری و در پایین آن نام این عطر را می‌توانید به‌خوبی مشاهده کنید. در و گردن طلایی بطری با شکل زیبا و درخشندگی خاصشان، وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه می‌کنند. وقتی au the Noir را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، خیلی زود متوجه بوی چای سیاه، تنباکو، گل رز، چوب عود، گیاه پاتچولی، نت‌های چوبی و چرم خواهید شد. این ترکیب تند و تلخ انرژی، تمرکز و آرامش درونی عمیقی را در شما ایجاد خواهد کرد. این عطر شرقی برای فصول بهار و زمستان بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

نت میانی:

برگ چای
تنباکو
چوب آگاروود
چرم
رز
رایحه‌های چوبی
نعناع هندی
نوع محصول ادو کلن
مناسب برای آقایان‌/‌خانم‌ها
رایحه تلخ, تند, شرقی, میوه‌ای, چوبی, گرم, گلی
حجم 75ml
نت آغازین -
نت میانی برگ چای، تنباکو، رز، چوب آگاروود، نعناع هندی، رایحه‌های چوبی و چرم
نت پایانی -
برند BVLGARI | بولگاری
کشور صاحب برند ایتالیا
کشور سازنده -
تعداد کل دیدگاه‌ها: 0
تعداد کل امتیازها: 0
تعداد کل پاسخ‌ها:

دیدگاه‌های کاربران

در ازای ثبت دیدگاه برای محصولاتی که از اُردمی خریده‌اید، 15 بُن تخفیف و برای سایر محصولات، 5 بُن تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. دیدگاه‌های حاوی عکس، در هر شرایطی، 30 بُن تخفیف برای شما به‌همراه خواهند داشت.

لطفاً برای ثبت دیدگاه و امتیاز

درباره برندBVLGARI

بولگاری (Bvlgari) برندی باسابقه‌ است که سوتیروس وُلگاریس (sotirios Voulgaris)، در سال ۱۸۸۴ تأسیس کرد. سوتیروس اصالتاً اهل یونان بود و در این کشور تجارت جواهرآلات را در پیش گرفت. در نهایت نیز در سال ۱۸۷۷ شهر مادری‌اش را ترک کرد و راهی جزیره‌ی کورفو واقع در دریای اژه شد. مدتی بعد نیز به ناپل مهاجرت کرد و در سال ۱۸۸۱ ساکن رم شد و برند بولگاری را در این شهر در سال ۱۸۸۴ بنا نهاد.

Bvlgari logo

بولگاری به همراه پسرش اولین فروشگاه این برند را در سال ۱۹۰۵ در خیابان ویا دی کاندوتی واقع در شهر رم راه‌اندازی کرد. این فروشگاه به‌سرعت مشتریان زیادی پیدا کرد و بسیار محبوب شد.

محصولات این برند به بازارهای جهانی راه یافت و در سال ۱۹۷۰ فروشگاه‌های جهانی بولگاری در شهرهای نیویورک، پاریس، ژنو و مونت‌کارلو افتتاح شد. در حال حاضر برند بولگاری نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف دنیا دارد. این برند در ابتدا به ساخت جواهرآلات زینتی لاکچری معروف شد و مدتی بعد نیز ساعت‌، کیف‌دستی، کمربند و عطر های بولگاری به بازار راه پیدا کرد. اولین عطر این برند در سال ۱۹۹۲ با نام آ دِ وِرت (au the vert) به بازار آمد. بولگاری نسبت‌به دیگر برندهای لاکچری دیرتر وارد صنعت عطر شد؛ اما حضوری پرقدرت و سریع داشت و در عرض نزدیک به سه دهه، ۹۸ عطر و ادکلن را روانه‌ی بازار کرد.

آنیک مِناردو، آلبرتو موریلاس و ژاک کاوالیه به‌عنوان عطرسازان برجسته‌ای شناخته می‌شوند که بولگاری برای ساخت عطر از آن‌ها کمک گرفته است.

محصولات مشابه

ادو پرفیوم مردانه تیتان Beverly Hills Polo Club
٪5

Special Price ‎2,564,100 تومان

قیمت عادی: ‎2,699,000 تومان

عطر روغنی آکوا دی جیو لیمیتد ادیشن Giorgio Armani-15ml
ناموجود
ادو پرفیوم مردانه امیننت Adolfo 100ml
ناموجود
عطر روغنی آکوا دی جیو لیمیتد ادیشن Giorgio Armani-30ml
ناموجود
ادو تویلت مردانه نامبر وان Beverly Hills Polo Club
ناموجود
ادو تویلت سیلور Balmaso
  • 80
ناموجود
ادو تویلت اوشن وت وود Dsquared
  • 100
ناموجود
ادو پرفیوم مارکی جوین دِ کلاب Xerjoff
  • 50
ناموجود