تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش آرایش صورت مخصوص روز عروسی

۳۰ مرداد ۱۳۹۷

آرایش صورت از آن مقوله‌هایی است که اگر با اصول و ترفندهای آن آشنا باشید، با صرف کمترین هزینه و در زمانی کوتاه می‌توانید چهره خود را بیارایید؛ در غیر این صورت باید با پرداخت هزینه‌ی زیاد صورت خود را به آرایشگر بسپارید تا طبق سلیقه‌ی خود شروع به آرایش شما کند.

این موضوع زمانی از اهمیت بیش‌تری برخوردار می‌شود که قصد داشته باشید خود را برای مجالس مهمی چون جشن عروسی بیارایید؛ در این حالت اکثر زیبارویان ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌ نسبتاً هنگفتی آرایش خود را به آرایشگر بسپارند اما خود دست به قلم نشوند.

در ویدئوی امروز اصول آرایش عروس آموزش داده شده است؛ با تماشای این ویدئو و تهیه لوازم آرایشی مورد نیاز و کمک یک دوست هنرمند و یا به‌تنهایی می‌توانید چهره‌ی خود را باب دل خود برای زیباترین شب زندگی‌تان بیارایید.

برای داشتن آرایش بی‌عیب‌ونقص و ماندگار کافی است از هریک از لوازم آرایشی به موقع استفاده کنید؛ ترتیب آرایش صورت به قرار زیر است: استفاده از مرطوب‎کننده، پرایمر، کرم‌پودر، سایه چشم، خط‌چشم، کانسیلر زیر چشم، آرایش ابرو، هایلایترها و رژگونه، خط‌لب، رژلب، برق‌لب و در نهایت کمک گرفتن از اسپری یا پودرهای فیکس‌کننده‌ی آرایش.

به این نکته توجه کنید که برای آرایش عروس نیازی به آرایش‌های غلیظ و سنگین نیست، کافی است تا با کمک محصولات با کیفیت و کمک گرفتن از رنگ‌های نسبتاً روشن و کمی براق (براق یا مات بودن آرایش سلیقه‌ای است) جلوه‌ی شاداب‌تری به چهره‌ی خود دهید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه