تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش جدیدترین طراحی ناخن با لاک آبی فیروزه ای و طلایی

۲۰ شهریور ۱۳۹۸

طراحی ناخن فیروزه ای یکی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن است. این طرح علاوه‌بر زیبایی بی‌نظیری که به دستان شما می‌بخشد، حس ارزشمندی و خاص بودن را به دیگران القا می‌کند. همان‌طور که می‌دانید سنگ فیروزه یک سنگ قیمتی، بسیار زیبا و خوشرنگ است که کاربردهای تزئینی و دکوراتیو دارد. از طرفی این سنگ قیمتی در رنگ‌های مختلفی همچون سبز روشن، سبز تیره، آبی روشن و آبی تیره وجود دارد و هرچه رنگ آبی این سنگ به رنگ سبز آن غالب باشد، ارزش آن بیشتر می‌شود. بهتر است بدانید که بهترین سنگ فیروزه معمولاً به رنگ آبی آسمانی و تقریباً مات است. با این اوصاف اگر به این فکر افتادید که ناخن های خود را با طرح این سنگ ارزشمند طراحی کنید به چند لاک مات با طیف آبی، مشکی و طلایی نیاز دارید.

طراحی ناخن فیروزه ای برای ناخن های نسبتاً کوتاه مناسب است و طراحی آن کار چندان سختی نیست. همان‌طور که در این ویدئو نمایش داده شده است، ابتدا لاک پایه را روی ناخن خود بزنید، بعد از زدن لاک پایه، از یک لاک مات با رنگ آبی روشن‌تر استفاده کنید. لایه دوم لاک را که زدید، بلافاصله با یک نایلون مچاله‌شده، روی سطح ناخن خود ضربه بزنید. با این کار شیارهای نامنظمی را روی سطح ناخن خود ایجاد می‌کنید. بعد از خشک شدن لاک روی ناخن، نوبت به ایجاد شیارهای مشکی روی سطح ناخن می‌رسد. برای این کار، چند قطره لاک سیاه را داخل آب بچکانید و سپس ناخن خود را در آب فرو کنید. در این مرحله رگه‌های مشکی، همچون رگه‎های موجود روی سنگ فیروزه، روی ناخن شما نقش می‌بندد.

توجه داشته باشید اگر می‌خواهید پوست اطراف ناخن هایتان به لاک مشکی آغشته نشود، می‌توانید از یک لایه لاک برگردان روی پوست اطراف ناخن خود استفاده کنید. بعد از اتمام طراحی به راحتی می‌توانید آن را از روی پوست خود برگردانید.

در گام بعدی کافی است به کمک یک قلم طراحی ناخن، رگه های مشکی روی ناخن خود را کامل کنید و برای زیباتر شدن طرح ناخن خود از لاک طلایی روی لاک مشکی استفاده کنید. در نهایت یک لایه تاپ کت یا لاک محافط ناخن روی لاک خود بزنید تا دوام و ماندگاری لاک روی ناخن‌هایتان بیشتر شود.

مراحل طراحی ناخن فیروزه ای در این ویدئوی اُردمی به نمایش گذاشته شده است؛ بنابراین یک بار این ویدئو را با دقت ببینید و بعد دست به کار شوید. اگر به دنبال مرجعی برای خرید لاک مات و دیگر لوازم آرایش ناخن برای طراحی ناخن هایتان هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اُردمی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه