تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

طراحی ناخن به سبک شبکه‌های اجتماعی

۱۷ خرداد ۱۳۹۶

آغاز فصل گرما و شروع تعطیلات تابستانه، فکر بسیاری را درگیر خود کرده است که تعطیلات امسال را چگونه بگذرانند؟

عده‌ای به دنبال یادگیری مهارت خاصی هستند و دسته‌ای دیگر از کاربران‌ اهل دل‌اند و برنامه سفرهای کوتاه و بلند را برای خود می‌چینند. اما بهتر است قبول کنیم تمامی کاربرانی که منتظر رسیدن تعطیلات تابستانه بودند یک برنامه مشترک برای خود در نظر دارند و آن هم گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی (شاید برای ساعت‌های طولانی) است.

کاربران بعضی از شبکه‌های اجتماعی که از طرفداران دو آتشه آن شبکه هستند، برای نمایش علایق دنیای مجازی‌شان در دنیای واقعی نیز دست به دامان ایده‌های خلاقانه‌ای شده‌اند که حقیقتا برخی از آن‌ها جذاب‌اند. شاید شما هم دیده باشید که برخی کاربران به ویژه نوجوانان و جوانان تصویری از شبکه اجتماعی مد نظرشان را روی تیشرت یا حتی ماگ‌های خود چاپ می کنند. امروز اردمی پیشنهادی خلاقانه‌تر از قبل برای طراحی ناخن زیبارویان دارد و آن نیز طراحی لوگوی شبکه‌های اجتماعی مختلف روی ناخن است.

برای اجرای این ایده خلاقانه به لاک‌هایی همرنگ با لوگوی شبکه اجتماعی مدنظرتان، برق ناخن و یک لاک پایه نیاز دارید تا تمام هنر و خلاقیت خود را روی ناخن‌دست‌های جذاب‌تان طرح بزنید.

سپاس از همراهی‌تان

 

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه