تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

طراحی ناخن اناری مخصوص شب یلدا

۲۷ آذر ۱۳۹۸

بلندترین شب سال در پیش است و هر کسی متناسب با آداب و رسوم خود به استقبال این جشن باستانی می‌رود. در این شب اغلب مهمانی‌ها و دورهمی‌های صمیمانه برگزار می‌شود و از بودن دور هم لذت می‌برند. چه خوب است متناسب با این شب، تم یلدا را هم مهمان دورهمی‌های خود کنیم. مثلاً از آنجا که انار و هندوانه از نمادهای یلدا هستند، می‌توانید از این نمادها یا رنگ این میوه‌ها در چیدمان میز یلدا، لباسی که می‌پوشید و حتی آرایشی که می‌کنید استفاده کنید. یکی از زیباترین کارهایی که می‌توانید در این شب زیبا انجام دهید طراحی ناخن اناری با یک لاک مات سفید و یک لاک براق قرمز است.

در این ویدئو مدل طراحی ناخن اناری آموزش داده شده است. طراحی آن نسبتاً آسان است؛ به همین دلیل اگر در آرایش ناخن مبتدی هستید می‌توانید روی این طرح منحصربه‌فرد برای شب یلدای خود حساب باز کنید. برای طراحی ناخن های خود با این مدل نیاز به یک لاک سفید، یک لاک قرمز و یک مُهر ناخن و الگوی انار دارید. اگر هم در آرایش و دیزاین ناخن حرفه ای هستید یا طراحی ناخن های خود را به ناخن کارتان می‌سپارید دیگر نیازی به مهر و الگوی طراحی ندارید. شما می‌توانید طرح انار را با کمک یک قلم طراحی ناخن رسم کنید.

توجه داشته باشید که برای حرفه‌ای‌تر به‌‌نظر رسیدن طراحی ناخن‌تان بهتر است زمانی کار را شروع کنید که به اندازه‌ی کافی وقت داشته باشید. طراحی ناخن اناری هرچه با حوصله‌تر انجام شود نتیجه‌ی کار برایتان لذت‌بحش‌تر است. برای طراحی ناخن اناری خود ابتدا دو لایه لاک مات سفید باکیفیت روی ناخن خود بزنید و اجازه دهید کاملاً خشک شود. سپس با طیف رنگ قرمز از پررنگ تا کم‌رنگ به ترتیبی که در ویدئو نشان داده شده مهر اناری را روی ناخن‌های خود بزنید.

اگر بعد از مشاهده این ویدئوی زیبا خواستید طراحی ناخن اناری را تجربه کنید و نیاز به لاک‌های باکیفیت داشتید پیشنهاد می‌کنیم به اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید بهترین لاک مات و براق متناسب با نیاز و سلیقه خودرا از میان برندهای معتبر سفارش دهید. توجه داشته باشید اگر این لاک‌ها را برای شب یلدا نیاز دارید همین الان سفارش دهید تا سفارشتان به‌موقع به دستتان برسد.

پیشاپیش یلداتون مبارک 😉

 

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه