تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آموزش گام به گام کانتور بینی برای مبتدی ها

۱۱ مهر ۱۳۹۸

کانتور بینی و به‌طور کلی تکنیک کانتورینگ یکی از ترفندهای پرطرفدار بین خانم‌ها است که در آن از انواع کانسیلر و کرکتور استفاده می‌شود. آموزش گام به گام کانتور بینی برای مبتدی ها کمک می‌کند تا از این تکنیک برای زیباتر نشان دادن برجستگی های صورت و بدن استفاده کرد. برای مثال، این تکنیک برای برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها و خوش‌فرم‌تر نشان‌دادن بینی کاربرد دارد. همچنین از تکنیک کانتورینگ برای جذاب‌تر نشان دادن لب‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

از آنجایی که داشتن یک بینی بی‌عیب و نقص در زیبایی چهره نقش به‌سزایی دارد؛ ترفند کانتور بینی نیز بین خانم‌ها محبوب است. اگر بینی شما نسبتاً بزرگ یا پف کرده است یا اینکه فرم افتاده‌ای دارد؛ اما شما خواهان یک بینی سر بالا و کوچک هستید، به جای عمل دماغ می‌توانید از تکنیک کانتورینگ و هایلایتینگ کمک بگیرید. استفاده درست از تکنیک کانتورینگ باعث می‌شود بینی شما کوچک‌تر و خوش فرم‌تر نشان داده شود. با این حساب استفاده از تکنیک کانتورینگ و هایلایتینگ جایگزین موقتی برای عمل بینی محسوب می‌شود.

این ویدئو به آموزش گام به گام کانتور بینی برای مبتدی ها پرداخته است. اگر شما هم می‌خواهید همچون حرفه‌ای‌ها آرایش کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را با دقت ببینید. توجه داشته باشید که معمولاً از رنگ قهوه‌ای برای کانتورینگ و از رنگ‌های روشن‌تر از طیف رنگ پوست برای هایلایت آرایش استفاده می‌شود. با این تفاسیر برای کانتور صورت خود به یک کانسیلر، کرم پودر یا پودر آرایشی پررنگ‌تر از طیف رنگ پوست خود نیاز دارید. انتخاب جنس ماده آرایشی که برای کانتورینگ انتخاب می‌کنید بستگی به نوع زیرسازی آرایش شما دارد. اگر در زیر سازی آرایش خود از مواد کرمی استفاده کرده‌اید بهتر است از یک کانسیلر و کرکتور کرمیِ قهوه‌ای برای کانتور صورت خود کمک بگیرید و اگر برای آرایش پوست خود از یک پنکیک استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال یک برنزر یا سایه پودری قهوه‌ای باشید.

بهتر است انواع کانسیلر و کرکتور برای کانتور بینی را از بهترین برندهای موجود در بازار بخرید تا با خیال راحت در آرایش صورت خود از آن‌ها استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی اُردمی نیز عرضه‌کننده بهترین محصولات آرایشی از برندهای معتبر با قیمت‌های تضمین‌شده می‌باشد.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه