تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش‌های مراقبت از پوست دست و ناخن

۱۰ مرداد ۱۳۹۷

اکثرا با روش‌های مراقبت از پوست صورت آشنا هستیم و حتما در هر روز زمان خاصی را به این موضوع اختصاص می‌دهیم تا مانع از پیری زودرس پوست شویم. اما در این بین به مراقبت از دست‌ها و ناخن‌ها کمتر توجه می‌شود. معمولا پوست دست‌ها زودتر چروک و ناخن‌ها شکننده، پوسته‌پوسته یا زرد می‌شوند.

برای پیشگیری از وارد آمدن آسیب‌های جدی به ناخن‌ها باید مراحل زیر را به تناسب، در برنامه روتین روزانه یا هفتگی قرار دهیم:

۱- لاکِ ناخن‌هایِ خود را با لاک‌پاک‌کن‌هایِ مغذی و بدون استون پاک کنید و در صورت نیاز ناخن‌های خود را کوتاه کنید و از سوهان زدن به ناخن‌ها غافل نشوید.

۲- ناخن‌های خود را حدودا به مدت ۵ دقیقه در آب گرم قرار دهید تا برای مراقبت‌های بعدی آماده شود.

۳- برای حذف پوسته‌های اطراف و روی ناخن به مدت ۳ دقیقه، محلول ریمووِر کوتیکول را روی ناخن‌ها و پوست اطراف آن بمالید و پس از آن با کمک ابزار «کوتیکول پوشر» پوسته‌های اضافی سطح ناخن را حذف کنید.

۴- حال نوبت به کوتاه کردن ریشه‌های ناخن با ابزار مخصوص می‌رسد و پس از آن، از روغن کوتیکول برای حفظ رطوبت و نرمیِ پوستِ این قسمت استفاده کنید.

۵- پیشنهاد می‌کنیم هر روزه از کرم‌های دست و ناخن استفاده کنید؛ این کرم‌ها به حفظ جوانی پوست دستان کمک می‌کند.

علاوه بر موارد گفته شده، برای مراقبت از پوست دست بهتر است هفته‌ای یکبار، پوستِ دست خود را با لایه‌بردار مخصوص، لایه‌برداری کنید و استفاده از روغن نارگیل برای رفع چین‌وچروک و افزایش لطافت پوست دست و ناخن را در برنامه خود قرار دهید.

حال پیشنهاد می‌کنیم در تکمیل موارد فوق، به تماشای این ویدئو بنشینید.

 

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه