تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه با آرایش لب هایی حجیم و جذاب داشته باشیم؟

۱۳ آذر ۱۳۹۸

اگر لب هایی باریک و نازک دارید یا با اینکه لب هایی با حجم مناسب دارید اما اغلب اوقات با استفاده از بهترین مارک رژ لب بازهم از آرایش لب خود ناراضی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را با دقت ببینید. در این ویدئو با روش درست آرایش لب برای حجیم تر کردن لب ها آشنا می‌شوید.

اگر می‌خواهید ظاهری حجیم به لب های باریک خود بدهید بهتر است از زیرسازی شروع کنید. برای این کار مرز لب های خود را با کانسیلر پوشش دهید. سپس یک خط لب فرضی مناسب با حجمی که مد نظر دارید با یک مداد لب سازگار با رنگ آرایشتان بکشید. در این مرحله تمام دقت خود را به کار بگیرید تا خط لب قرینه و مناسب با فرم صورتتان بکشید. سپس می‌توانیم با کمک یک برس لب، مرز خط لب را روی لب‌های خود پخش کنید.

گام بعدی نوبت رژ لب زدن است. نکته‌ای که باید در این مرحله هواستان را به آن جمع کنید انتخاب رنگ و نوع رژ لب است. برای حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها بهتر است از رژ لب مات و همر‌رنگ با خط لبی که کشیده‌اید استفاده کنید. اگر رژ شما هم‌رنگ با خط لبتان نباشد، آرایش لبتان حالتی غیرطبیعی و نازیبا به خود می‌گیرد.

آخرین مرحله حجیم کردن لب‌ها، ایجاد مرز لب است. وقتی لب‌های خود را با رژ لب کامل پوشش دادید، با کمک یک برس مخصوص کانسیلر، دور لب‌های خود را یک لایه باریک کانسیلر بزنید. بهتر است بدانید برس کانسیلر حالتی سفت، باریک و سر نازک دارد که دقت شما را در کانسیلر زدن افزایش می‌دهد. کانسیلر زدن با این روش دور لب باعث ایجاد خطای دید برای طرف مقابل می‌شود و به همین دلیل آرایش لب شما طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر برای آرایش حرفه ای لب های خود به دنبال بهترین مارک رژلب و مداد لب باکیفیت از برندهای معتبر هستید، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی بزنید. در این فروشگاه هزاران قلم محصول آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن باکیفیت از برندهای معتبر فراهم آورده شده است تا خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه