مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

آموزش مدل موی ساده برای عروسی در ۵ دقیقه

۰۵ آذر ۱۳۹۸

آموزش مدل موی ساده و جدید همیشه به کار یک خانم زیباروی آراسته می‌آید. امروزه مدل موهای ساده طرفداران بیشتری دارد. نظر کارشناسان مد و زیبایی آن است که یک مدل موی ساده به همراه یک آرایش شیک و سبک همیشه جذاب است و هرگز از مد نمی‌افتد. به همین دلیل چندین سال است که در دنیای آرایش خبری ​از آرایش مو و صورت غلیظ و پر کار برای عروسی و مهمانی ها نیست.

علاوه بر شیک بودن، مدل های ساده آرایش مو و صورت زمان کوتاهی برای آماده شدن نیاز دارند. شما می‌توانید در مدت زمان کمتر از یک ساعت خود را مهمان یک مدل موی شیک و یک آرایش امروزی کنید و برای مجالس رسمی و دورهمی های خودمانی حاضر شوید.

در مدل موهای ساده خبری از استفاده از موی اضافی، گل سرها و گیره‌های بزرگ نیست. به همین دلیل ممکن است با خود بگویید شینیون ساده مو تنوع کمی دارد. یادتان باشد همیشه باید اندکی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید. در این ویدئو یک مدل شینیون مو را آموزش می‌بینید که مناسب آرایش موهای نسبتاً کوتاه در مهمانی های رسمی و مجالس عروسی است. همچنین این مدل مو برای کسانی که می‌خواهند از توربان برای حجاب استفاده کنند مناسب است. با این حساب با دقت به تماشای این ویدئو بنشینید و برای آرایش موهای خود از آن ایده بگیرید.

قبل از آرایش موهای خود با این مدل پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را با یک اتو موی باکیفیت صاف کنید تا نتیجه‌ی کار برایتان دل‌چسب‌تر باشد. همچنین برای فیکس کردن مدل نهایی موهای خود نیاز به یک اسپری مو دارید. اگر با دیدن این ویدئو به فکر خرید لوازم مورد نیاز خود برای آرایش مو افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی بزنید و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را با ضمانت قیمت تنها با چند کلیک بخرید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه