تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش آرایش پاییزی با کانتورینگ حرفه ای

۱۳ آبان ۱۳۹۸

برای آرایش صورت ترفندها و ایده های بی‌شماری وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان آرایشی بی‌عیب و نقص و ظاهری آراسته را به خود هدیه دهید. کانتور و هایلایت صورت از تکنیک های پرطرفدار آرایشی هستند که باعث می‌شوند فرم صورتتان زیباتر از ظاهر اصلی خود دیده شود. مثلاً به کمک هایلایت و کانتور، گونه ها و لب هایتان برجسته‌تر و بینی‌تان کوچک‌تر و خوش‌فرم‌تر نشان داده می‌شود. در کنار استفاده از جدیدترین متدهای آرایشی، بهتر است به موقعیتی که قرار است برای آن آرایش کنید نیز توجه داشته باشید. می‌خواهید یک آرایش پاییزی حرفه ای داشته باشید یا یک آرایش ملایم روزانه؟

اگر به دنبال ایده‌‌ای برای آرایش پاییزی حرفه ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را با دقت ببینید. در این ویدئو علاوه بر استفاده از تکنیک های حرفه ای در آرایش از ایده آرایش مناسب فصل پاییز استفاده شده است. بیشترین قسمت مانورپذیر در آرایش مناسب هر فصل، چشم ها هستند. برای آرایش چشمانتان به دنبال رنگ های گرم مانند طیف قهوه‌ای و بنفش تیره باشید. به مدل سایه زدن چشم ها در این ویدئو بسیار دقت کنید و از برس به دست گرفتن نهراسید.

توجه داشته باشید اگر آرایش غلیظ چشم ها را برای این فصل می‌پسندید، انتخاب به جایی داشته‌اید؛ اما نباید آرایش سایر اجزای صورت را پررنگ و غلیظ انتخاب کنید. مهم است بدانید که برای نشان دادن زیبایی آرایش پر رنگ چشمانتان، آرایش لب ها و گونه هایتان کم رنگ باشد. علاوه بر برقراری تناسب بین آرایش چشم با سایر اجزای صورت، ترند این روزها استفاده از رژ لب های کم رنگ یا کرم رنگ است.

با هم به تماشای ویدئوی آموزش آرایش پاییزی حرفه ای بنشینیم. ضمناً هر کدام از وسایل آرایشی به کار برده شده در این ویدئو را می‌توانید از وب سایت اُردمی با ضمانت کیفیت و قیمت تهیه کنید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه